EN AJELE ENÄÄ IKINÄ PIMPPIÄNI!
AV:n keskustelut saivat minut ymmärtämään, että naisen tulee siistiä majavaansa. No, ostin kalliin naisten terän ja ajelugeeliä. Ajelin ohjeen mukaan koko alapään ja au au auuuuu!!! Siitä tuli karhea, ärsyttävän tuntuinen, ei ollenkaan sileä, kun silittää vastakarvaan on kuin siili jalkovälissä. Alushousut tuntuu pahalta jalassa kun karheat kohdat osuu niihin. Ajelin vaikka miten kauan, vastakarvaan, myötäkarvaan, sivuttain, kostutin ihoa, laitoin lisää geeliä... Kaikkea. Mutta silti tuli tosi huono tulos!!! Buu!! En tee sitä enää ikinä! Tuijottakaa vaan uimahallissa mutta en minä tälläisestä alapäästä tykkää! Tuntuu tosi pahalta!
Kommentit (98)
housuista. Sakailla lyhennän. Ihan hyvä on.
en siis edes sheivannut, ja hänestä se oli niin epämiellyttävää, että sanoi, että annetaan molempien rehottaa :)
minulla on vaaleat, ohkaiset karvat, joita siistin jatkossakin, mutta unohdan nyt posliinit.
Olisit vain siistinyt reunat ja ehkä perskarvat pois..
mutta silti ajelen ihan tavallisella höylällä saippuan kera. Aikaa menee pari minuuttia ja ihan siistiä jälkeä tulee. Yli 15 vuoden ajelukokemuksella on vain muutaman kerran hiukan ärtynyt iho, ja siihen auttoi päivän tai parin tauko ajelussa. Muuten ei mitään ongelmia, eikä edes pahaa sänkeä ehdi tulla kun joka aamu suihkussa höylää.
tupesta voi kasvaa vaikka kolme karvaa seuraavalla kerralla! Jos vain ajelet karvan, niin silloin vain itse karva katkeaa, mutta karvatuppi ei vahingoitu, eik karva tuuheudu tai tule "paksummaksi".
Saa karvat pois pidemmäksi aikaa ja todella sileän tuloksen.
mutta silti ajelen ihan tavallisella höylällä saippuan kera. Aikaa menee pari minuuttia ja ihan siistiä jälkeä tulee. Yli 15 vuoden ajelukokemuksella on vain muutaman kerran hiukan ärtynyt iho, ja siihen auttoi päivän tai parin tauko ajelussa. Muuten ei mitään ongelmia, eikä edes pahaa sänkeä ehdi tulla kun joka aamu suihkussa höylää.
Ainakin sulla on paljon aikaa itsellesi.
Kokonaan ajeltu ei miellytä silmää ja ajatus tuntuu muutenkin hassulta.
ja kun alkoi kasvaa, iho ärsyyntyi todella.
ja vaikeaa kun pimppi hikoaa. Siis oikeasti.
Mulla on karvainen pilde. Miten sen sheivaaminen nyt tehään? Lyhennetäänkö ekaks saksilla ja sit se loppu partakoneen terällä? Ei kai sen sheivin kanssa voi heti käydä sen turson kimppuun? Sama kuin lähtis ruohonleikkurilla leikkaamaan 30-senttistä juolavehnää kasvavaa niittyä.
Ja toiseksi: miten helvetissä te pystytte poistamaan persekarvanne? Millaisessa asennossa?? Millä välineellä?
Mulla on karvainen pilde. Miten sen sheivaaminen nyt tehään? Lyhennetäänkö ekaks saksilla ja sit se loppu partakoneen terällä? Ei kai sen sheivin kanssa voi heti käydä sen turson kimppuun? Sama kuin lähtis ruohonleikkurilla leikkaamaan 30-senttistä juolavehnää kasvavaa niittyä.
Ja toiseksi: miten helvetissä te pystytte poistamaan persekarvanne? Millaisessa asennossa?? Millä välineellä?
niin että jää n. 1cm mittainen karvapeite. Jos on pidemmäksi päässyt niin kai sen voi leikata saksillakin, pahimman ylimääräisen. Sitten sheivaan uikkarin rajat siisteiksi, ettei vahingossakaan karvaa tursua alkkareiden tai uikkarin reunojen alta ja lopuksi ajelen häpyhuulten alueen karvattomaksi tai tosi lyhytkarvaikseksi. Siististä majavastani en luovu!
Ekalla kerralla otin samalla terällä kuin vetelen säärikarvat, pesaisin vain terän saippualla ennen. Seurauksena helvetti pääsi irti, koko alapää oli täynnä kipeitä ja kutisevia näppyjä, parina ekana päivänä tuntui tosi pahalta istua. Siitä sitä helvettiä sitten jatkui noin viikon verran. Nyt pari viikkoa sitten uskaltauduin uudestaan, ostin omat välineet sitä varten jne. Näppylät ja kutina kesti tällä kertaa noin kolme päivää, sitten kun ne nousi. Huomattavasti siedettävämmät näpyt, mutta toisaalta vähän reunoilta uskaltauduin sheivaamaan. Luoja tietää mitä tapahtuisi jos yrittäisin taas kunnolla jalkovälistä.
Elikkä minun niksi.
Terä mahdollisimman uusi. Pitkät karvat saksien. Ja jätän karvan pituudeksi noin sentin.
Terällä ajan bikinirajat noin 2 cm yli rajojen. Teen kummunpäälle kärjellään seisovan kolmion. Kummun alapuolen sheivaan itse kokonaan. Perskarvat saa kun joko laittaa toisen jalan pöntön päälle ja nostaa kannikkaa. Varovasti ettei tule haavoja. Istu lattialle vaikka pyyhkeen päälle ja haarat auki. Sheivaile.
Kuivalle iholle. Ei kostealle!
Ja tämä siis toiminut minulla nyt 10 vuotta.
Jos ei ole ajanut vähään aikaan, aiheuttaa kutinaa seuraavana päivänä. Ja joskus saattaa ilkeältä tuntua hetken ajan kun pistelee housuja vasten kun karvat kasvaa. Mutta iho tottuu ja kun teen näin kerran viikossa vähintään, ei ole mitään ongelmia.
Ne naisille tarkoitetut venus.yms. kannattaa tosiiaankin unohtaa. Hyvä laadukas miesten (vaikka Gillette) höylä ja vaahto on perusasiat.
Puhdas iho kuten ne välineetkin takaa näpyttömän lopputuloksen.
kanikoiden levittelyt ja pyyhkeet lattialle ja ties mitä.
Kyllä jotkut naiset sitten todella puuhastelevat joutavan päiväisten asioiden parissa. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Ymmärrän naamataulun puleeramisen ja hiuskuontalon väkertämisen mutta menee yli toi alapään tuunaus.
kun voitte oikein hartaudella tuunata ja värkätä etupyllyjänne?
Ei tule enää näppyjä kun sheivaan säännöllisesti. Perskarvat ajan ihan seisoviltaan vähän kyykistyen, ei sinne tarvi nähdä, käsikopelolla. Pienen viivan jätän eteen.
Kaikki karvat kaulasta alaspäin pois, yök, en tykkää. Eikä joka-aamuiseen ajeluun (halpisterillä ja suihkusaippualla minäkin) mene kuin pari minuuttia.
kanikoiden levittelyt ja pyyhkeet lattialle ja ties mitä.
Kyllä jotkut naiset sitten todella puuhastelevat joutavan päiväisten asioiden parissa. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Ymmärrän naamataulun puleeramisen ja hiuskuontalon väkertämisen mutta menee yli toi alapään tuunaus.
"Seiso päälläsi joka aamu kymmenen minuuttia ja veivaa toisella jalalla lautasta myötäpäivään ja toisella vastapäivään. Pyöritä samalla hulavannetta kaulassa. Sitten otat vaan niittokoneen ja heivautat sillä pari kieppiä ees taas ja loput saatkin pois viilaamalla yksitellen. Voit saada tulehduksia ja perseesi ärtyy ruvelle, mutta kyllä se siitä asettuu. Ehkä. Helppoa kuin mikä!" Aaaaaaiiivaaaannn....
nopeasti ajelen halpisterillä ilman "partavaahtoa". Ei näppylöitä. Sääret tosin epiloin kesäaikaan...