Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN AJELE ENÄÄ IKINÄ PIMPPIÄNI!

Vierailija
15.03.2010 |

AV:n keskustelut saivat minut ymmärtämään, että naisen tulee siistiä majavaansa. No, ostin kalliin naisten terän ja ajelugeeliä. Ajelin ohjeen mukaan koko alapään ja au au auuuuu!!! Siitä tuli karhea, ärsyttävän tuntuinen, ei ollenkaan sileä, kun silittää vastakarvaan on kuin siili jalkovälissä. Alushousut tuntuu pahalta jalassa kun karheat kohdat osuu niihin. Ajelin vaikka miten kauan, vastakarvaan, myötäkarvaan, sivuttain, kostutin ihoa, laitoin lisää geeliä... Kaikkea. Mutta silti tuli tosi huono tulos!!! Buu!! En tee sitä enää ikinä! Tuijottakaa vaan uimahallissa mutta en minä tälläisestä alapäästä tykkää! Tuntuu tosi pahalta!

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin just golitzihousuihini!!! :-D :-D

Vierailija
42/98 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käy sokeroinnissa, niin karvankasvu todella vähenee huomattavasti, ja kasvava karva on hennompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin just golitzihousuihini!!! :-D :-D

Vierailija
44/98 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes Burberry-pikkuhousunsuojaa varuilta :-/

Vierailija
45/98 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan saksetkin olemassa ja niillä voi siististi lyhentää. Joskus leikkaan melkein ihoa myöten, mutta pitää olla varovainen.

Vierailija
46/98 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terällä vaan läiskin Veetiä kuin muurauslaastia koko alueelle. Toimii suht hyvin, eikä mulla ainakaan ärry paikat. Vaikka sitä toki menee limakalvoillekin. Terällä ajelusta saan vain sängen ja näppylöitä aikaiseksi.

Posliini en kuitenkaan halua olla.

Vierailija
47/98 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä saan runsaan karvapehkoni kuriin ja ihon sileäksi.

Joskus jouduin ostamaan uuden Venuksen jollain reissulla ja sillä en saanut muuta kuin haavoja ja palaneet hermot!

Annan karvan välillä kasvaa pehmeäksi, noin viiden millin mittaiseksi ja sitten ajelen uudestaan. Ei mene hirveäksi raakkaamiseksi.

Vierailija
48/98 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun haluan nakun pimpin niin kokeilen kuumavahaa!

Vierailija
49/98 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla tietylle ihotyypille vuosien mittaan paljonkin sisäänpäin kasvavia karvoja ja tulehtuneita näppyjä. Mä katsoin kerran oikein perusteellisen ohjelman tosta vahauksesta, ja siinä se kosmetologi availi noita tulehtuneita kohtia ja veti niistä ne sisäänpäin kasvavat karvat pois. Siis se ei ollut mitenkään hyvännäköistä ja älytöntä värkkäämistä muutenkin.

Vierailija
50/98 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut aina TODELLA runsas karvoitus. Karvaa kasvaa jopa mahassa ja enemmän kuin monella näkemälläni miehellä. Karvani on paksua, mustaa ja kasvaa pitkäksi.

Alapääni karvoitus on sheivaamisen vuoksi vain pahentunut, eli levinnyt reisiin ja perseeseen. Olen myös käyttänyt kuumavahaa ja kylmävahaa sekä nyppinyt pinseteillä. Jalkakarvat eikä kainalokarvat ole moksiskaan sheivaamisesta, mutta mahakarvat sekä alapääkarvat ei kestä mitään ed. karvanpoistomenetelmistä. Karvat kasvavat sisäänpäin ja yhdestä tupeta kasvaa montakin karvaa (sitä on kyllä kainalokarvoissakin) ja todella ikäviä näppyjä/paiseita tullut.

Olen siis viimeaikoina antanut rehottaa, vaikka itse pitäisin hiemen siistitymmästä versiosta. Onko kelään vinkkejä/neuvoja mitä vaan???

ei oo koiraa karvoihin katsominen

Vierailija
51/98 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/98 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisellä ei tunnu missään kun ajelen joka kerta kun käyn suihkussa. Pelkällä höylällä juoksevan veden alla. Sileää jälkeä tulee, ei näppyjä tai kutinaa.

Vierailija
53/98 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen samanlainen, todella epäsuomalaisen karvainen. Yritin kaikki temput, aina iho tulehtui. Mutta löysin ratkaisun, joka toimi mulla: valoimpulssi. On kallis (mulla n. 160-200 euroa kerta, olen käynyt 8 kertaa), mutta sillä saa pysyviä tuloksia. Ei enää kun muutama hennon hento hajakarva bikinialueella. Uimaan voi karvojen puolesta lähteä koska vaan...aivan mahtavaa.

Joskus olen aikaisemminkin asiaa täällä tuulettanut ja silloin päiviteltiin turhamaisuuttani, ihan sama. Mulla itselläni on koko ajan hyvä ja seksikäs olo. Kärsin karvoistani viisitoista vuotta ja nyt olen niiiiiin onnellinen karvattomasta elämästäni.

Vierailija
54/98 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä millään voi (enkä haluakaan) antaa sille 1600 euroa!!!

Vierailija
55/98 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli mieleen tosta kun ap mainitsi karheasta siilistä jalkovälissä, niin voiko sellanen tosi "terävä" sänki puhkoa kortsun eli tehdä siihen pienen reiän?

Vierailija
56/98 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli mieleen tosta kun ap mainitsi karheasta siilistä jalkovälissä, niin voiko sellanen tosi "terävä" sänki puhkoa kortsun eli tehdä siihen pienen reiän?

tosi monilla on "siililapsia".

Vierailija
57/98 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten gilletellä lähtee persekarvat. Oikeakätisenä vedän geeliä perseen täydeltä ja sitten normaalissa kyykyssä vasemmalta oikealle kannikan puolesta välistä yli persevaon ja perseenreiän toisen kannikan puoleenväliin. siistiä tulee.

Vierailija
58/98 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas monta hyvää viestiä tällä sivulla siitä kuinka uunoja naiset ovat. Joka päivä vuosikymmenien ajan hinkatasn vittu sileäksi/nyppyiseksi kalkkunaksi vain siksi, että jossain on joku tehnyt niin ja siitä on tullut standardi. Hyvin tiivistyy naisten turhamaisuus :)

Tai sitten laitetaan tuhansia euroja laserointiin tai vahaukseen joka sattuu. Ja sitä nimitetään itsestä huolehtimiseksi! Käykään vaikka hieronnassa ja kuntosalilla silläkin rahalla.

Onneksi fiksuimmat miehet tajuavat kuinka posliini ilmentää turhamaista white trash-ideologiaa. Karvaisessa pillussa ei ole mitään rumaa eikä likaista. Jos siinä joku tökkii niin se on se totuutena teille syötetty harhaluulo.

Vierailija
59/98 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olen posliini ja miehenikin tykkää tästä "lookista". Huomaan kun saan suuseksiä paljon enemmän karvattomana.

Vierailija
60/98 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hygieniapuoli tässä taas unohdetaan. Jätin kerran posliinini kiillottamatta kolmeksi viikoksi ja lääkärin hoitoa vaatinut sieni-infektiohan siitä tuli. Osa naisista valittaa toistuvia virtsatieinfektioitakin ja siltikin vielä jättää karvat ajamatta.

kaikenmoisia aivopieruja sitä vieläkin näkee. Eikö se ole selvää että karvoituksen tehtävä on suojata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän