EN AJELE ENÄÄ IKINÄ PIMPPIÄNI!
AV:n keskustelut saivat minut ymmärtämään, että naisen tulee siistiä majavaansa. No, ostin kalliin naisten terän ja ajelugeeliä. Ajelin ohjeen mukaan koko alapään ja au au auuuuu!!! Siitä tuli karhea, ärsyttävän tuntuinen, ei ollenkaan sileä, kun silittää vastakarvaan on kuin siili jalkovälissä. Alushousut tuntuu pahalta jalassa kun karheat kohdat osuu niihin. Ajelin vaikka miten kauan, vastakarvaan, myötäkarvaan, sivuttain, kostutin ihoa, laitoin lisää geeliä... Kaikkea. Mutta silti tuli tosi huono tulos!!! Buu!! En tee sitä enää ikinä! Tuijottakaa vaan uimahallissa mutta en minä tälläisestä alapäästä tykkää! Tuntuu tosi pahalta!
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2010 klo 13:09"]kanikoiden levittelyt ja pyyhkeet lattialle ja ties mitä.
Kyllä jotkut naiset sitten todella puuhastelevat joutavan päiväisten asioiden parissa. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Ymmärrän naamataulun puleeramisen ja hiuskuontalon väkertämisen mutta menee yli toi alapään tuunaus.
[/quote]
Samaa mieltä!!!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2010 klo 22:16"]
kanikoiden levittelyt ja pyyhkeet lattialle ja ties mitä.
Kyllä jotkut naiset sitten todella puuhastelevat joutavan päiväisten asioiden parissa. En tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Ymmärrän naamataulun puleeramisen ja hiuskuontalon väkertämisen mutta menee yli toi alapään tuunaus.
"Seiso päälläsi joka aamu kymmenen minuuttia ja veivaa toisella jalalla lautasta myötäpäivään ja toisella vastapäivään. Pyöritä samalla hulavannetta kaulassa. Sitten otat vaan niittokoneen ja heivautat sillä pari kieppiä ees taas ja loput saatkin pois viilaamalla yksitellen. Voit saada tulehduksia ja perseesi ärtyy ruvelle, mutta kyllä se siitä asettuu. Ehkä. Helppoa kuin mikä!" Aaaaaaiiivaaaannn....
:D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2010 klo 22:25"]Pissasin just golitzihousuihini!!! :-D :-D
[/quote]
;-D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2010 klo 09:36"]Olin ennen samanlainen, todella epäsuomalaisen karvainen. Yritin kaikki temput, aina iho tulehtui. Mutta löysin ratkaisun, joka toimi mulla: valoimpulssi. On kallis (mulla n. 160-200 euroa kerta, olen käynyt 8 kertaa), mutta sillä saa pysyviä tuloksia. Ei enää kun muutama hennon hento hajakarva bikinialueella. Uimaan voi karvojen puolesta lähteä koska vaan...aivan mahtavaa.
Joskus olen aikaisemminkin asiaa täällä tuulettanut ja silloin päiviteltiin turhamaisuuttani, ihan sama. Mulla itselläni on koko ajan hyvä ja seksikäs olo. Kärsin karvoistani viisitoista vuotta ja nyt olen niiiiiin onnellinen karvattomasta elämästäni.
[/quote]
Ei kaikilla oo varaa tommosiin härpäkkeisiin! :O
[quote author="Vierailija" time="13.04.2012 klo 02:46"]Itse olen koittanut ajaa terällä pois. Käyttänyt ihoa viilentävää voidetta, desinfinointiainetta ja kosteusvoidetta ja silti iho aina täynnä tulehtuneita ihohuokosia. Siihen ei kuitenkaan tuska jää, inhottavin on jo seuraavana päivänä kasvanut sänki, joka saa nivuset hierottua vereslihalle, kun on niin terävää. Sitä sitten yrittää kestää viikon verran. Olen siihenkin koittanut erilaisia pikkareita ja jopa suuria laastareita, kun ei meinaa kävelykään enää onnistua.
Olen myös käyttänyt karvojenpoistoaineita. Se jättää aina muutaman millin sängen, joka ei näytä kivalta ollenkaan, mutta ei onneksi kasvata kovia karvoja. Kerran karvanpoistoainetta joutui klitorikselleni, se poltti pari tuntia erittäin kivuliaasti vaikka huuhtelin vedellä ties miten monta kertaa.
Karvojen trimmaus on trendi, joka menee ohi. Niin kuin crocksit, housuhameet ja olkatoppaukset. Karvojen poistosta vain on enemmän haittaa omalle terveydelle kuin ulkoisista tekstiileistä. On tulehduksia, kipua ja se kaikkein ikävin, kun parikymppiset jantterit eivät ole ikinä nähneet pillukarvoja, vittuilua.
Mitä kaikkea ihminen on valmis tekemään jonkun muoti-ilmiön vuoksi keholleen? Jos mies ei tykkää nuolla kuin uloimpia häpyhuulia suuseksissä, niin tuskimpa tykkää nuolla niitä finnejäkään.
Käyttäkää järkeä ja miettikää asioita kokonaisuuden kannalta. Jos ihmisiä on ollut aika monta tuhatta vuotta, mitä väliä niillä pillukarvoilla on?
Kummallakaan aikasemmin mainituista karvanpoistotavasta ei tullut haluttua lopputulosta, enkä kivun takia lähde vahoilla poistelemaankaan. Kaverini antoi vahauttaa reitensä, jotka olivat sen jälkeen täynnä mustelmia ja verenpurkaumia, millaista jälkeä se tekisi herkemmällä aluella?
Ja niille trendi-hipstereille, joiden elämän valo on pysyä kaikissa viimeisimmissä virtauksissa mukana: karvat on jo tulossa takasi ja mitä pitempi sen parempi. Et alkakaas kasvattaa.
[/quote]
Huh!!!! :O
[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 00:56"]Miesten gilletellä lähtee persekarvat. Oikeakätisenä vedän geeliä perseen täydeltä ja sitten normaalissa kyykyssä vasemmalta oikealle kannikan puolesta välistä yli persevaon ja perseenreiän toisen kannikan puoleenväliin. siistiä tulee.
[/quote]
Hyvät ohjeet. ;D
[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 00:41"]
mutta tuli mieleen tosta kun ap mainitsi karheasta siilistä jalkovälissä, niin voiko sellanen tosi "terävä" sänki puhkoa kortsun eli tehdä siihen pienen reiän?
tosi monilla on "siililapsia".
:-D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2010 klo 12:11"]
Meikäläisellä ei tunnu missään kun ajelen joka kerta kun käyn suihkussa. Pelkällä höylällä juoksevan veden alla. Sileää jälkeä tulee, ei näppyjä tai kutinaa.
Juuri näin, iho tottuu. Ja niitä teriäkin on monenlaisia, kaikki mallit eivät todellakaan sovi kaikille. Olen törmännyt sellaisiin jotka on joutunut hylkäämään ensimmäisen käyttökerran jälkeen sietämättömän kutinan vuoksi vaikka iho ei normaalisti reagoi ajeluun mitenkään.
Ja hygieniapuoli tässä taas unohdetaan. Jätin kerran posliinini kiillottamatta kolmeksi viikoksi ja lääkärin hoitoa vaatinut sieni-infektiohan siitä tuli. Osa naisista valittaa toistuvia virtsatieinfektioitakin ja siltikin vielä jättää karvat ajamatta.
No kaikkea siitäkin seuraa, yäk! Terveelliseempää on pitää karvat alakerrassa. Ei tuu mitään sieni-infektioita. :O
[quote author="Vierailija" time="09.09.2012 klo 11:32"]ajelin pimpulini ja ai että se sänki pistelee! ja kun mieheni vähän hieroi "sieltä" niin en pystynyt nauttimaan täysillä sen pistelyn takia, itseänikin pisteli se kun miestä pisteli sormiin! ja olin juuri ajellut gilleten uudella terällä edellisenä päivänä! nyt annan tupsun kasvaa vaikka sentin pituiseksi ja koitan pitää sen pehmeenä! auttaisko hoitoaine, tekeekö myös tuherokarvat pehmeeksi?
[/quote]
Kyllä varmaan. :-D
[quote author="Vierailija" time="11.09.2012 klo 11:50"]Minä poistelin pimpulikarvat ennen mutta vihasin sitä sänkeä ja nopeaa uutta kasvua (epilaattori, pinsetit ja vaha olivat liian kivuliaita, hitaita ja sotkuisia, karvanpoistovoide ei tehonnut minun jouhiini.
Tyydyn nykyään lyhentämään vain saksilla ettei ne ole ällön pitkät. Olen oikeastaan aika tyytyväinen, kun olen tajunnut, että minullahan on aika hauskat pimpulikarvat, ne ovat oranssinväriset eikä jokaisella mammalla olekaan oransseja :)
Eli annan niiden rehottaa mutta en valtoimenaan!
[/quote]
Oranssit pimulikarvat! :-P
Joskus olen kokeillut vahausta alapäähän, mutta ei kestänyt kuin viikon ja alkoi kutina. Toinen viikko ja alapäässä oli jo siili. Minkäs teet kun karvan kasvu on voimakasta. Ei ole vaivan väärti. Runsaat persekarvat aion kyllä jossakin vaiheessa laserilla hoitaa.
Onko se niin hemmetin vaikeeta pyytää sitä avo/aviomiestä apuun meillä esim ukko leikkaa pitemmät partakoneen trimmerillä ja siteen partakoneella loput eikä satu yhtään ja sileetä tulee, kerran viikkoon ennen saunaa niin sitten on iltasella kivaa kun paikat on puhtaana eikä ukonkaan tarvii syleskellä niitä pitkiä karvoja hampaittensa välistä? onko se noin vaikeeta oikeesti? Wiimeiset 10v hyvin on toiminut.
Mun uusin tyttöystävä käy sokeroinnissa ja tuntuu tosi ihanalta ja puhtaalta.
Mä kävin eilen elämäni ekan kerran sokeroinnissa. Otin brassin ja kiitoradan pyysin jättämään. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen. Luulin etukäteen mieheni innostuvan enemmänkin. Kävin sokeroinnissa hänelle yllätykseksi. Miehelleni asia paljastui vasta illalla sängyssä. Kyllä hän kuulemma tykkää, mutta odotin asiaan jotain fyysistä reaktiota.
Kannattaa lukea asiallinen artikkeli aiheesta:
http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2011/feb/11/womens-pubic-hair-re…
Itse olen koittanut ajaa terällä pois. Käyttänyt ihoa viilentävää voidetta, desinfinointiainetta ja kosteusvoidetta ja silti iho aina täynnä tulehtuneita ihohuokosia. Siihen ei kuitenkaan tuska jää, inhottavin on jo seuraavana päivänä kasvanut sänki, joka saa nivuset hierottua vereslihalle, kun on niin terävää. Sitä sitten yrittää kestää viikon verran. Olen siihenkin koittanut erilaisia pikkareita ja jopa suuria laastareita, kun ei meinaa kävelykään enää onnistua.
Olen myös käyttänyt karvojenpoistoaineita. Se jättää aina muutaman millin sängen, joka ei näytä kivalta ollenkaan, mutta ei onneksi kasvata kovia karvoja. Kerran karvanpoistoainetta joutui klitorikselleni, se poltti pari tuntia erittäin kivuliaasti vaikka huuhtelin vedellä ties miten monta kertaa.
Karvojen trimmaus on trendi, joka menee ohi. Niin kuin crocksit, housuhameet ja olkatoppaukset. Karvojen poistosta vain on enemmän haittaa omalle terveydelle kuin ulkoisista tekstiileistä. On tulehduksia, kipua ja se kaikkein ikävin, kun parikymppiset jantterit eivät ole ikinä nähneet pillukarvoja, vittuilua.
Mitä kaikkea ihminen on valmis tekemään jonkun muoti-ilmiön vuoksi keholleen? Jos mies ei tykkää nuolla kuin uloimpia häpyhuulia suuseksissä, niin tuskimpa tykkää nuolla niitä finnejäkään.
Käyttäkää järkeä ja miettikää asioita kokonaisuuden kannalta. Jos ihmisiä on ollut aika monta tuhatta vuotta, mitä väliä niillä pillukarvoilla on?
Kummallakaan aikasemmin mainituista karvanpoistotavasta ei tullut haluttua lopputulosta, enkä kivun takia lähde vahoilla poistelemaankaan. Kaverini antoi vahauttaa reitensä, jotka olivat sen jälkeen täynnä mustelmia ja verenpurkaumia, millaista jälkeä se tekisi herkemmällä aluella?
Ja niille trendi-hipstereille, joiden elämän valo on pysyä kaikissa viimeisimmissä virtauksissa mukana: karvat on jo tulossa takasi ja mitä pitempi sen parempi. Et alkakaas kasvattaa.
Käsidesiä reilulla kädellä ajelun jälkeen. Kannattaa varoa, ettei joudu limakalvolle, tuntuu melko muikealle.
ajelin pimpulini ja ai että se sänki pistelee! ja kun mieheni vähän hieroi "sieltä" niin en pystynyt nauttimaan täysillä sen pistelyn takia, itseänikin pisteli se kun miestä pisteli sormiin! ja olin juuri ajellut gilleten uudella terällä edellisenä päivänä! nyt annan tupsun kasvaa vaikka sentin pituiseksi ja koitan pitää sen pehmeenä! auttaisko hoitoaine, tekeekö myös tuherokarvat pehmeeksi?
xD