Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN AJELE ENÄÄ IKINÄ PIMPPIÄNI!

Vierailija
15.03.2010 |

AV:n keskustelut saivat minut ymmärtämään, että naisen tulee siistiä majavaansa. No, ostin kalliin naisten terän ja ajelugeeliä. Ajelin ohjeen mukaan koko alapään ja au au auuuuu!!! Siitä tuli karhea, ärsyttävän tuntuinen, ei ollenkaan sileä, kun silittää vastakarvaan on kuin siili jalkovälissä. Alushousut tuntuu pahalta jalassa kun karheat kohdat osuu niihin. Ajelin vaikka miten kauan, vastakarvaan, myötäkarvaan, sivuttain, kostutin ihoa, laitoin lisää geeliä... Kaikkea. Mutta silti tuli tosi huono tulos!!! Buu!! En tee sitä enää ikinä! Tuijottakaa vaan uimahallissa mutta en minä tälläisestä alapäästä tykkää! Tuntuu tosi pahalta!

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin kyllä. Samanlaiset tuntemukset tulee kuin sulla ajelemisesta.

Vierailija
2/98 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on jo niin vanha ja juntti juttu (vähän niinkuin stringit), että parempi että trimmailet ja siistit vaan sitä majavaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kamalaa ja tulos on vieläkin hirveämpi!!!

Vierailija
4/98 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karvat kannattaa poistaa jollain vähän pidempikestoisella tavalla, esimerkiksi epilointi tai vahaus.

Vierailija
5/98 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yrittääköhän ne vaan johtaa meitä harhaan? Että ostettaisiin noita välineitä ja kärsittäisiin? Vai tuleeko jollain muka hyvä tulos? Ne karvat on niin karheita että ei niitä ajelulla saa pois :(

Vierailija
6/98 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ajelee! Etkö ole lukenut av:n majavaketjuja? En minäkään kyllä käsitä miten.

Terv. Epiloija

Vierailija
7/98 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan käsitä, miten ihmeessä te kykenette epiloimaan alapäätänne. Mä meinaan pyörtyä jo ajatuksesta, kun mietin että miten hemmetisti se sattuu, kun jo pelkkien säärikarvojen epilointi sattuu niin helkutisti... niitä olen epiloinut kuitenkin jo viimeiset kuusi vuotta, ja edelleen se sattuu joka kerta ihan älyttömästi. Lisäksi mulla kasvaa karvaa myös häpyhuulien välissä, no, lähinnä yksittäisiä karvoja, mutta karvaa kuitenkin, enkä todellakaan rupea mitään epilaattoria tunkemaan jonnekin häpäreiden väliin.

Mutta ei mulla ole aikomustakaan sheivata alapäätäni loppuelämääni, lopetan sen heti kun tulee ero nykyisestä miehestä. Tämä mies kun ei vilkaisekaan muhun päin jos alapäässä on karvoja, joten seksiä saadakseni mun on pakko tehdä niille karvoille jotain.

Vierailija
8/98 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein sen jo kymmenisen vuotta sitten. Päätös on pitänyt, vaikka av-mammoja oksettaakin. Ihan vapaasti.

Vierailija
9/98 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa karvat pois pidemmäksi aikaa ja todella sileän tuloksen.

Vierailija
10/98 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai muutenko vaan näillä sivuilla hengaat?

Vierailija
11/98 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että näytit raskuden ja synnytyksen aikana?vai muutenko vaan näillä sivuilla hengaat?

ammattilaiselle kuin kikattelevalle, rakennekynsiään varovalle ikiteinille.

Vierailija
12/98 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää ikinä ajattele pimppiäni=) He.

Vierailija
13/98 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaalea eikä karvoitus ole mikään hirveän runsas missään kehonosassa. Saan siis kyllä sileää jälkeä aikaan sheivaamalla. Homma hoituu kerran tai pari viikossa aika nopeasti suihkun yhteydessä.

Vierailija
14/98 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistat siirtää lapsillesikin nuo stereotypiat? En edes halua kuulla, mitä mieltä olet kampaajista tai stylisteistä...

Vierailija
15/98 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistat siirtää lapsillesikin nuo stereotypiat? En edes halua kuulla, mitä mieltä olet kampaajista tai stylisteistä...

Itseasiasssa mulla on ihana kampaaja, stylistiä mulla ei valitettavasti olekaan :(

Vierailija
16/98 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaalea eikä karvoitus ole mikään hirveän runsas missään kehonosassa. Saan siis kyllä sileää jälkeä aikaan sheivaamalla. Homma hoituu kerran tai pari viikossa aika nopeasti suihkun yhteydessä.

Toisilla siellä jalkovälissä kasvaa kaksi hentoa karvaa, toisilla on kunnon musta majava. Ja sen majavan sheivailu nimenomaan on ihan typerää hommaa. Tulee helposti karvatupentulehduksia, karvat alkaa kasvaa ihon sisään ja sänki kutisee aivan hirvittävästi.

Itse siistin vähän reunoilta, ja sekin on välillä rasittavaa. Ihan rauhassa saa vajaakarvaiset blondit yökkäillä. :)

Vierailija
17/98 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisit mennyt ihan ammattilaiselle sokerointiin tai vahaukseen? Tulee pitkäksi aikaa siistiä ja sileää jälkeä.

Kuka hölmö kerrasta ajelee koko alapäänsä? Olisit nyt edes aloittanut bikinirajoista ja katsonut, että millainen tulos tulee.

Vierailija
18/98 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sveivannut, koska vahaus on vielä pahempi. Olen pari kertaa vahausta kokeillut, ja molemmilla kerralla jokaisen karvatupen kohdalle tullut punainen tulehtunut kohta, ja kamala näppy. Sitten on tavinnutkin kääntyä lääkärinpuoleen ihottuman hoidossa. Nyt viimeksi sheivatessa tuli sama. Ei auta kunnon geelit, antisepitinen puhdistus, ei mikään.

Vierailija
19/98 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta olen sheivannut kainalot, alapään ja sääret ihan vaan suihkussa ohimennen samalla kun pesen itseni.

Koskaan ei ole tullut mitään näppyjä tms. vaikka käytän halpoja kertakäyttöteriä, ja vedän ihan suihkusaippualla.

Vierailija
20/98 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksissä tai gynekäyntien vuoksi, enkä ajele

viiden lapsen äiti ihmeissään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme