Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät nuku aviomiehensä kanssa samassa sängyssä..?

Vierailija
15.03.2010 |

Miten meillä tähän onkaan päädytty.... me ei olla nukuttu yhdessä viimeiseen neljään vuoteen. Ekaks siksi että nukuin esikoisen kanssa ja mies toisessa huoneessa, ettei häiriinny kun ei kuulemma jaksa töissä sitten...

tuli uusi vauva ja sama kuvio.. miehellä yörauha, joten toisessa huoneessa edelleen. Nyt lapset jo vähän isompia, mutta mies viikot muualla töissä ja viikonloput nukkuu edelleen toisessa huoneessa...

Sinänsä kun muistelee aikaa jolloin vielä nukuttiin samassa huoneessa, niin eipä siinä mitään ihmettä ollutkaan. Hän oli visusti omalla puolellaan sänkyä, ei saanut olla lähellä ettei uni häiriinny, ei seksiä koskaan sängyssä (muualla kyllä) mä oisin rakastanut aamupanoja mutta hän ei pidä niistä lainkaan... mä en muuten taida enää rakastaa miestäni...

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varasimme miehelleni ajan Hymyklinikalta Itäkeskuksesta ja pääsee muottejen tekoon jo ensi viikolla. Jännittää!!!! Ihan uskomatonta jos voidaan vielä nukkua yhdessä, siitä on niin pitkä aika!

Vierailija
42/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis uskomatonta, miten paljon kuorsauksesta kärsiviä. Sehän tässä näyttää olevan syy siihen, että eri huoneisiin mennään. Ja siis ette tee asialle mitään. On olemassa todella tehokkaita apuvälineitä, joilla se kuorsaus saadaan loppumaan! Hakekaa nyt hyvät ihmiset apua!

Mä en haluaisi miestä eri huoneeseen -mun mielestä joku on pielessä, jos ei oman puolison vieressä nukuta. Eipä sillä sinänsä varmaan ole merkitystä -nukutaanhan mekin omilla puolillamme selät vastakkain ja omien peittojen alla- mutta on siinä iso henkinen merkitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun herään kuorsaukseen siirryn toiseen huoneeseen nukkumaan. Välillä jopa toisesta huoneesta meen miestä tuuppamaan, kun seinän läpikin se ääni kantautuu :(

Kolme kuukautta mies just nukkui yläkerrassa, kun vauva syntyi. Todettiin että se on helpompi ratkaisu, että sain vauvan kanssa olla makkarissa ja sain nukuttua. Vauvan ähinä ei haittaa mun unta, mutta kuorsaaminen. Siis oikeesti siinä tulee jo murhanhimoiseksi, kun se käy niin hermoon :D

Mielelläni nukkuisin lähellä miestäni.

Vierailija
44/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä toisella mantereella.

Vierailija
45/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin. Mutta eikö niitä saa kuin Helsingistä? Lähepä nyt täältä Rovaniemeltä.. käymään useamman kerran hammaslääkärissä.

Vierailija
46/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v:n kanssa ja mä nukun ihan toisessa päässä taloa vauvan kanssa. Ihan sen vuoksi, ettei koko talo herää vauvan yösyöttöjen vuoksi. Ennen vauvan tuloa saatettiin nukkua eri huoneissa miehen kanssa ja meilläkin syynä kuorsaaminen...me molemmat kuorsataan! Se joka herää toisen kuorsaamiseen siirtyi yleensä vuodesohvalle toiseen huoneeseen.

Vierailija
47/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukutaan eri huoneissa. Raskaana ollessani aloin kärsiä herkkäunisuudesta ja muista unihäiriöistä. Mies lissäksi kuorsaa hirveästi. Lopputulos oli se että mä tönin koko yön kuorsaavaa miestä ja aamulla kumpikin väsyneitä ja kiukkusia. Siirryttiin nukkumaan eri huoneisiin jaa aah sitä onnea kun saa kumpikin nukkua. Vauva aikakin sujui paremmin kun vauva nukkui vieressäni ja imetin siinä. Jos juoduin nuosemaan ylös tai heräämään pidemmäksi aikaa en saannut unta uudestaan vaikka olinkin toosi väsynyt. Mieskin sai nukkua rauhassa eikä tarvinut pelkää että kääntyisi vauvan päälle.

Läheisyyttä ja seksiä meillä edelleen paljon. Ollaan erittäin onnellisia ja yhdessä oltu yli 10v. Tykätään kumpikin nukkua hyvin ja rauhassa. Kyllä mua huolestuttas enemmän jos läheisyys ja seksi olisi siitä samassa sängyssä nukkumisesta kiini.

Vierailija
48/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkiviikot mies nukkuu (ja asuu) töiden vuoksi etelässä ja minä asun lasten kanssa täällä pohjoisessa. Muussa tapauksessa nukuttaisiin kyllä kaikki yöt aviosängyssä. Yhteisiä vuosia takana 14 ja lapsia viisi.

Vierailija
49/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava köllötellä sängyllä lähekkäin ja ottaa päiväunet, mutta suurimman osan öistä nukun eri huoneessa/yksin miehen yötyön ja herkkäunisuuden vuoksi. Joskus oikein väsyneenä sen liikkuminen ja kuorsauskaan ei haittaa.

Ehkä mä vaan oon tottunu nukkuun aina yksin, kun alotin seurustelusuhteen aika myöhään. En halua nukkuessa kosketusta, pitää olla ihan hiljaista eikä saa olla kuuma.

Sitä paitsi sohvalla on hyvä nukkua, saa jalan nostettua selkänojalle :o) Ja mihin sitä samassa sängyssä nukkumista tarvii seksielämä ajatellen, en mä ainakaan sekstaile unissaan..:P

Vierailija
50/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme monta vuotta nukkumatta yhdessä kun mieheni kuorsasi niin saakelisti. No kävin ostamassa hänelle NUKKULAN ja ei kuorsaa enää. Suosittelen! ihanaa nukkua taas yhdessä!

Vierailija
51/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eri sängyissä nukkuvilla on pienempi riski avioeroon?

Vierailija
53/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi miestä eri huoneeseen -mun mielestä joku on pielessä, jos ei oman puolison vieressä nukuta. Eipä sillä sinänsä varmaan ole merkitystä -nukutaanhan mekin omilla puolillamme selät vastakkain ja omien peittojen alla- mutta on siinä iso henkinen merkitys.

eri huoneissa nukkumisella ei ole heidän suhteensa kannalta mitään merkitystä.

Ehkä parisuhteessa on oikeasti jotain pielessä juuri silloin, j0s eri huoneissa nukkuminen on jonkun mielestä todella käsittämätöntä ja ongelmallista...?

Vierailija
54/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nukumme omissa vuoteissamme. Tapaamme viikonloppuisin ja silloin kyllä nukutaankin samassa petissä.

Vierailija
55/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto ja parisuhde on niin paljon muusta kiinni kuin siitä, nukutaanko samassa sängyssä. Tärkeintä on löytää kummallekin osapuolelle sopiva ja mieluisa ratkaisu.

Me nukutaan samassa sängyssä enkä missään nimessä haluaisi toisin. Meillä on yhteinen peitto ja nukutaan lähekkäin. Meidän kanssa saman peiton alla on viimeiset neljä vuotta ollut myös aina vauva tai taapero.

Vierailija
56/56 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme erillämme. Aviomieheni kärsii vakavista mielenterveydellisistä ongelmista eikä pysty asumaan kanssamme.