Muita, jotka eivät nuku aviomiehensä kanssa samassa sängyssä..?
Miten meillä tähän onkaan päädytty.... me ei olla nukuttu yhdessä viimeiseen neljään vuoteen. Ekaks siksi että nukuin esikoisen kanssa ja mies toisessa huoneessa, ettei häiriinny kun ei kuulemma jaksa töissä sitten...
tuli uusi vauva ja sama kuvio.. miehellä yörauha, joten toisessa huoneessa edelleen. Nyt lapset jo vähän isompia, mutta mies viikot muualla töissä ja viikonloput nukkuu edelleen toisessa huoneessa...
Sinänsä kun muistelee aikaa jolloin vielä nukuttiin samassa huoneessa, niin eipä siinä mitään ihmettä ollutkaan. Hän oli visusti omalla puolellaan sänkyä, ei saanut olla lähellä ettei uni häiriinny, ei seksiä koskaan sängyssä (muualla kyllä) mä oisin rakastanut aamupanoja mutta hän ei pidä niistä lainkaan... mä en muuten taida enää rakastaa miestäni...
Kommentit (56)
enkä varmasti valvo enää yhtäkään yötä
on nukkuneet viim 20 v eri sängyissä isän kuorsauksen vuoksi. :) Silti ovat naimisissa edelleen.
Kun kirjoitit, että miten meillä tähän ollaan päädytty...????
Miksi olette avioliitossa, huvikseen?
jos aviopari ei nuku yhteisessä sängyssä! Ymmärrän toki pienvauva-vaiheet tms, mutta siis että jatkuvasti nukutaan eri sängyissä.
Tuossa joku kirjoitti, että mies kuorsaa. Meidän suhteessamme minä olen se, joka kuorsaan, mutta ei mies rankaise minua sillä, että muuttaisi toiseen huoneeseen nukkumaan. Minusta avioliitto rupeaa olemaan jo aikalailla eletty, jos nukutaan omissa huoneissa.
Tosin ei olla naimisissa, sillä tuskin on mitään merkitystä tässä ja lapsia on 4 kappaletta.
no silla lailla. kohta oot vanha ja huomaat etta elama on mennyt ohi ilman rakkautta, hellyytta ja seksia, ilman kumppania. sitako haluat? joko se pettaa jo nyt, tai tulee pettamaan jossain vaiheessa, tai sina.
Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö seksiä olisi, vaikka eri huoneissa nukuttaisikin.
Mies kuorsaa ihan hirmu lujaa, ei auta korvatulpatkaan.
Ollaan oltu naimisissa 15 vuotta ja 20 vuotta yhdessä.
En ole ikinä ajatellut, että eri huoneissa nukkuminen olisi jotenkin rankaisutapa toiselle. teemme sen siksi, että jaksamme paljon paremmin kun molemmat saamme nukuttua kunnolla.
Minulla on myös ihana oma makuuhuone, saan sen sisutaa juuri sellaiseksi kuin haluan. Myös mieheni tykkää laittaa oman huoneen kust niinku haluaa.
voi olla "hengenvaarallista" pitemmän päälle. Ei siis henki lähde kesken yön vaan kuorsaava ihminen nukkuu huonommin, josta seuraa kaikennäköisiä sairauksia ja luonnollisesti ihmisen elämänlaatu n huonompi kun on väsynyt aina. Kuorsaamiseen on apua tarjolla, esim cepap-laite, kannattaisi käydä lääkärissä!
no silla lailla. kohta oot vanha ja huomaat etta elama on mennyt ohi ilman rakkautta, hellyytta ja seksia, ilman kumppania. sitako haluat? joko se pettaa jo nyt, tai tulee pettamaan jossain vaiheessa, tai sina.
Itse nukun mieheni vieressä tiiviisti, aina pitää olla kiinni toisessa.
Mutta silti ajattelen että ei se ole pelkästään nukkumisesta kiinni, kuinka suhteessa menee.
Ja ei nukuta samassa sängyssä eikä edes samassa huoneessa, koska haluan omaa rauhaa, oman sängyn ja oman tilan. En vois ajatellakaan että nukkuisin kuorsaavan ukkoni vieressä, mulla on oltava siis omaa tilaa tarpeeksi. Seksiä on kyllä, mutta siihen ei samaa sänkyä tarvita.
Kumpikin nukumme niin paremmin. Nyt kun tarkemmin ajattelen asiaa niin isovanhempanikin molemmilta puolilta nukkuivat erikseen ainakin niin kauan kun minä sain heidät tuntea (20-30 v). Ja suvussa moni muukin. En pidä asiaa ollenkaan huolestuttavana.
ja meilla on seksia. Silloin kun ei viela ollut vierashuonetta, niin ei me silloinkaan unissamme sita seksia harrastettu :)
Kyl ne seksihommat voi hoitaa ennen nukahtamista tai heraamisen jalkeen. Me kummatkin ollaan huonoja nukkujia ja kuorsataan silloin talloin, ja itse karsin levottomista jaloista. Aivan ihanaa kun on vierashuone!
Mies kuorsaa niin isosti, ettei korvatulpista ole mitään hyötyä. Jos siis itse haluan nukkua ja jaksaa päivät, niin ei ole muuta vaihtoehtoa.
Nyt tosin toinenkin syy tähän. Mies nukkuu vauvan kanssa kahdestaan, kun minä olen sairas ja tarvitsen kaikki mahdolliset yöunet, että jaksan ja parannun joskus.
jotka nkutte eri sängyissä/huoneissa. Mielenkiintoista olisi, nukkuuko esim. alle 40v eri huoneissa. Veikkaisin, että aika harvat nuoret parit nukkuu erikseen.
en oikeasti edes muista syytä mikä siihen johti. emme kumpikaan kuorsanneet joten siitäkään ei ollut kyse. silti liitto kesti sen 15 vuotta. kaatui ihan muihin asioihin kuin erilliseen sänkyyn.
nykyisen mieheni kanssa nukumme samassa huoneessa. mies on esittänyt toiveen, ettei sänky olisi 120 senttiä leveämpi, jotta olisimme varmasti aina lähekkäin. hänen kanssaan olemmekin nyt muutaman vuoden nukkuneet ihan iholla kiinni.
jokainen tekee miten haluaa ja mikä hyvältä tuntuu. jos jokin tilanne ei tunnu hyvältä siitä kannattanee keskustella puolison kanssa.
Minä 30, mies 32.
Mies kuorsaa ja en saa nukuttua muuten :( Ei myöskään mene lääkäriin apua hankkimaan, joten tämä on siis hänen valintansa.
eri huoneissa.Mies kuorsaa niin kovin,että kuuluu välillä seinänkin läpi.Toisekseen olen illanvirkku ,katson telkkaria ja olen netissä,me voisimme mennä ,vaikka eri kerrokseen,sillä on tyhjiä huoneita ,kun lapset muuttaneet pois.Emmekä ole riidoissa ,joten ei senkään takia tarvitsesi eri huoneissa nukkua.Tuntuu vaan hölmöltä pakkaantua samaan sänkyyn,kun on viisi huonetta tyhjänä.
joka siellä toisessa huoneessa nukkuu?