Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät nuku aviomiehensä kanssa samassa sängyssä..?

Vierailija
15.03.2010 |

Miten meillä tähän onkaan päädytty.... me ei olla nukuttu yhdessä viimeiseen neljään vuoteen. Ekaks siksi että nukuin esikoisen kanssa ja mies toisessa huoneessa, ettei häiriinny kun ei kuulemma jaksa töissä sitten...

tuli uusi vauva ja sama kuvio.. miehellä yörauha, joten toisessa huoneessa edelleen. Nyt lapset jo vähän isompia, mutta mies viikot muualla töissä ja viikonloput nukkuu edelleen toisessa huoneessa...

Sinänsä kun muistelee aikaa jolloin vielä nukuttiin samassa huoneessa, niin eipä siinä mitään ihmettä ollutkaan. Hän oli visusti omalla puolellaan sänkyä, ei saanut olla lähellä ettei uni häiriinny, ei seksiä koskaan sängyssä (muualla kyllä) mä oisin rakastanut aamupanoja mutta hän ei pidä niistä lainkaan... mä en muuten taida enää rakastaa miestäni...

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan eri huoneissa. Musta on tullut niin herkkäuninen toisen lapsen synnyttyä etten kestä kuorsausta yhtään.

Vierailija
22/56 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauvalla oli pahoja uniongelmia. Kärsittiin kovasti läheisyyden puutteesta vaikka koskaan ei nukuta toisisamme edes kiinni. Tuntui kun oltais oltu kämppiksiä kun erikseen nukuttiin. Kuukauden päästä palattiin samaan makkariin valvomisen uhallakin.

Iät 38/40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pelkään että se olisi mieheni mielestä merkki siitä etten rakasta. Vuosiin emme ole harrastaneet seksiä sängyssä, ainoastaan olohuoneessa (tämä johtuu meidän asuntomme muodosta, puuttuvista ovista ja lasten makuuhuoneiden sijainnista), joten teknisesti ottaen eri huoneissa nukkuminen ei edes liittyisi seksiin, mutta symbolisesti se olisi jotenkin tosi masentavaa.

Jos saisin nukkua eri paikassa kuin hän, olisin onnellisempi ja levänneempi. Se kuorsaus on ihan kamalaa, olen öisin välillä ihan murhanhimoinen kun se ääni on niin hirveä.

Vierailija
24/56 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no silla lailla. kohta oot vanha ja huomaat etta elama on mennyt ohi ilman rakkautta, hellyytta ja seksia, ilman kumppania. sitako haluat? joko se pettaa jo nyt, tai tulee pettamaan jossain vaiheessa, tai sina.

Tosissasko meinaat, että rakkautta, hellyyttä, seksiä ja kumppanuutta riittää, kunhan vaan nukutaan samassa huoneessa? No, meillä nukutaan, mutta mitään noista ei meillä ole. Esikoisemme sai alkunsa tammikuussa 2006, johon loppui meidän aiemmin aktiivinen seksielämä, hellyys ja läheisyys. Seksiä on sen jälkeen ollut tasan kerran - heinäkuussa 2008, kun kuopus sai alkunsa. Hellyys ja läheisyys loistavat edelleen poissaolollaan siinä miten seksikin. Jos mieheni pettää, hänellä on pakko olla yliluonnollisia kykyjä ja jonkin sortin astraalikeho, joka siellä vieraissa käy. Minä pettäisin ihan minä päivänä tahansa, jos saisin joskus sellaisen hetken, ettei olisi lapset ja mies ympärillä pyörimässä koko ajan.

Vierailija
25/56 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuorsaa kuin mikä ja se häiritsee minua todella. Tällä hetkellä isken monta kertaa yössä miestä kylkeen kun haluan hänen hiljenevän. Ei varmaan kivaa miehellekään. Hänet pitää aina herättää jos haluaa kuorsaamisen loppuvan.

Vierailija
26/56 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni kuorsaa äänekkäästi, kuin suihkukone lentäisi vieressä edestakaisin. Äitini menee nukkumaan aina ennen isääni, kun äiti on saanut nukahtaa rauhassa, kuorsaus ei enää unen läpi häiritse. Heillä tämä toimii. :)

Vierailija
27/56 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaamme on ns. yövaeltaja, ei kävele unissaan mutta jos herää niin lähtee kävelemään pitkin asuntoa. Tämän takia mieheni, jota ei häiritse pojan tuhinat öisin, nukkuu samassa huoneessa lapsen kanssa ja minä nukun eri huoneessa. Mieheni kuorsaa todella lujaa- mutta näin se ei häiritse :). Suhde meillä on hyvä, seksiä oli viimeksi tänään olkkarin sohvalla ;).

Vierailija
28/56 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois kuvitellakaan että me ei nukuttais mieheni kans samassa sängyssä.... Kyl mä kaipaan olla lähellä miestäni, öisinkin! Ja mieheni omasta tahdosta ei muutettu neitin kans vauva aikana toiseen huoneeseen... Mut, jokainenhan meist on erilainen. Itse kyl alkasin epäilemään jo toista naista....:(

Vierailija
29/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt: miehen vuorotyö ja herkkäunisuus, pieni vauva sekä minun "tilantarpeeni" yöaikaan (nukun siis x-asennossa).

Hyvin menee ja seksiäkin on. Iät 31 ja 35, yhteiseloa 10 vuotta.

Vierailija
30/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eri huoneissa nukutaan. Tällä hetkellä nuorin on 1v. jonka kanssa nukun samassa huoneessa, imetän kerran yössä ja saattaa muutenkin heräillä kerran-pari yössä.

Mieheni myös kuorsaa, jota itse herkkäunisena en vain kestä...ei ole auttanut nielusprayt eikä muutkaan keinot, ei korvatulpat...hänelle toisessa huoneessa nukkuminen ei ole ongelma, ymmärtää tilanteen.

Ja ei ole liitto kiinni vierekkäin nukkumisesta, ollaan rakastuneita ja onnellisia! Seksiäkin on pitkästä liitosta huolimatta usein, 3-4 kert./vko edelleenkin. Sitäpaitsi kun ollaan matkoilla, me automaattisesti varataan kaksi hotellihuonetta juuri sen takia, että mies saa kuorsata rauhassa!

Vierailija
31/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ex. nykyn nykyiseni kanssa samassa sängyssä. on nykyinen.

Vierailija
32/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eri huoneissa nukutaan. Tällä hetkellä nuorin on 1v. jonka kanssa nukun samassa huoneessa, imetän kerran yössä ja saattaa muutenkin heräillä kerran-pari yössä.

Mieheni myös kuorsaa, jota itse herkkäunisena en vain kestä...ei ole auttanut nielusprayt eikä muutkaan keinot, ei korvatulpat...hänelle toisessa huoneessa nukkuminen ei ole ongelma, ymmärtää tilanteen.

Ja ei ole liitto kiinni vierekkäin nukkumisesta, ollaan rakastuneita ja onnellisia! Seksiäkin on pitkästä liitosta huolimatta usein, 3-4 kert./vko edelleenkin. Sitäpaitsi kun ollaan matkoilla, me automaattisesti varataan kaksi hotellihuonetta juuri sen takia, että mies saa kuorsata rauhassa!

Miksi ette laita sitä 300-400 euroa tuohon nukkulaan ja saisitte nukkua taas yhdessä?

Vierailija
33/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa joku kirjoitti, että mies kuorsaa. Meidän suhteessamme minä olen se, joka kuorsaan, mutta ei mies rankaise minua sillä, että muuttaisi toiseen huoneeseen nukkumaan. Minusta avioliitto rupeaa olemaan jo aikalailla eletty, jos nukutaan omissa huoneissa.

Minun mieheni todellakin KUORSAA (kuuluu naapuriin asti), joten hänen kanssaan samassa huoneessa nukkuminen olisi sellaista kidutusta, että unenpuute ajaisi minut hulluuden partaalle (olen sen todennut aikanaan).

Se että nukkuu öisin eri sängyissä (silloinhan nimenomaan NUKUTAAN) ei minusta ole mikään onnettoman avioliiton merkki, minusta on aika outoa jos joku ihan tosissaan on sitä mieltä.

Vierailija
34/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin meillä menee. Ehkäpä juuri sen takia?

Vierailija
35/56 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette laita sitä 300-400 euroa tuohon nukkulaan ja saisitte nukkua taas yhdessä?

Täytyypä perehtyä tarkemmin!

-35

Vierailija
36/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta olen nukkunut korvatulppien kanssa, rouva kerännyt massaa ja kuorsaa kyllä niin ettei ilman pysty nukkumaan.

Mutta tästä ketjusta ryhdyin miettimään olisiko toisessa huoneessa nukkuminen sittenkin hyvä vaihtoehto kokeilla. Jos tätä liittoa nyt mikään enää pelastaa.

Vierailija
37/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri huoneissa. Syynä nimenomaan isäni kuorsaus, joka on oikeasti ihan jäätävän kovaa. Kuuluu helposti talon toiseen päähän, en tajua, miten siinä vieressä voi kukaan nukkua. Nyt he nukkuvat taas samassa sängyssä, joskin äitini aina välillä puhisee, että pitäiskö heivata taas ukko vierashuoneeseen että sais nukuttua.

Samoin erään ystäväni vanhemmat ovat nukkuneet vuosia eri huoneissa. Mies käy yötöissä, vaimo taas on siirtynyt työhuoneeseen nukkumaan. Töiden lisäksi syynä oli kaiketi juuri tuo kuorsaus.

Ja sinä, joka horisit että "ei mieheni rankaisisi minua kuorsaamisestani" - jos uni todella häiriintyy toisen kuorsaamisesta, niin joko on syytä tehdä kuorsaukselle jotain tai todella siirtyä toiseen huoneeseen.

Vierailija
38/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ollaan oltu yhdessä 10 vuotta. Tästä 8 vuotta on nukuttu eri huoneissa miehen kuorsauksen takia. Kaksi lasta on ja nukkumisjärjestely on tämä vain kuorsauksen takia. Uni on tärkeää että jaksaa - tämä ei liity mihinkään rankaisemiseen eikä tällä ole seksin määrän suhteen mitään merkitystä.

Vierailija
39/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten monet yhdistää yön, yhteisen sängyn aina seksiin. Siis eikö yö ole tarkoitettu lepoa varten ? Olen jo niin vanha, 39 v etten jaksa rikkonaisia öitä. Edes seksin takia. Illalla työpäivän ja lasten kanssa touhuilun jälkeen on niin rättipoikki ettei seksi tule illalla sängyssä edes mieleen, ainakin arkena!

Meillä harrastetaan aamuseksiä lasten nukkuessa, kun ollaan molemmat levätty ja virkeitä :)

Vierailija
40/56 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin pahasta unettomuudesta ja tarvitsen omaa tilaa nukkumiseen. Mies myös kuorsaa ja monesti olen valvonut vain odottaakseni että milloin se alkaa.

Seksiä on, tämä on yhdessä päätetty tilanne kun fakta on se, etten voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa.