Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yövarustuksesi

Vierailija
14.03.2010 |

Miten pukeudut yöllä, montako peittoa ja tyynyä? Muita lisävarusteita?

Mulla:

Vaatetus: villasukat, joskus kaulahuivi.

Peitot: täkki ja fleeceviltti, kylmemmällä vielä toinen täkki.

Tyynyt: kaksi tyynyä, toinen pään alla, toinen käden alla.

Lisävarustus: joskus koira.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ termopeitto + tyyny

(+ kylmällä sukat)

Peitto on vedetty niin, ettei näy kuin naama.

Vierailija
2/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisävarusteina 3-5 tyynyä ja iso peitto. Ja jos mukavasti on asiat mieskin on vieressä lisävarusteena eikä työmatkalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaatetus vaihtelee: Useimmiten iso t-paita on mukava, oma tai miehen. Joskus nukun alasti, varsinkin kesällä ja joskus on päällä nätimpi "mekko", joita mulla on sekä satiinista että puuvillasta. Minkäänlaisia sukkia en siedä.

Pään alla on kaksi tyynyä, litteämpi ja pöyheämpi, peittona yksi vanutäkki. Kesällä käytän peittona fliisvittiä pussilanan sisällä. Yleensä ainakin osan kesästä nukun myös pelkällä pussilakanalla. Lisävarustuksena löytyy ajoittain kissa.

Vierailija
4/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan nukahtaa villasukat jalassa ja villatakki päällä, mutta yhtähyvin saatan nukahtaa alkkareissa ja topissa. Riippuu niin vuodenajasta ja myös kuukautiskierrosta. Mä olen kauhean viluinen aina ennen menkkoja. :/ Mut yleensä on legginssit, ei sukkia ja t-paita. Yksi peitto ja tyyny. Vieressä mies. ;)

Vierailija
5/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Yleensä pelkät alkkarit.

-Peitto, joskus ei sitäkään (varsinkin kesällä potkin sen pois).

-2 tyynyä.

-Mies tietty + joka ilta ainakin 1 katti (meillä on 2 kissaa) + useimpina öinä myös koira + taapero.

Vierailija
6/6 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi pöyheä tyyny ja peitto. Sekä mies vieressä. Näin kesällä ja talvella :) Kesällä tosin joskus lentää peittokin pois ja talvellakin nukumme ikkuna auki :)