Onko täällä uskovaisia, joiden mies ei uskossa? Miten jaksatte arjessa?
Mistä saatte vahvistusta uskoon kun mieheltä sitä ei saa?
Kommentit (6)
tarvitset vahvistusta uskoosi: oletko menettämässä uskosi? On sinulla varmaan uskovia ystäviä, etkö voisi olla paljon heidän kanssaan ja näin saada elämääsi uskonnollisuutta? Sitten kotona voisit miehen kanssa keskittyä maallisempiin asioihin.
ei minulla juurikaan uskovia ystäviä ole. Seurakunta kyllä on, mutta sinnekään ei joka päivä pääse.
ap
seurakuntayhteydestä, rukouksesta, Raamatun lukemisesta, siitä että kyse on mun henkilökohtaisesta uskostani. Mieheltä en tukea saa, mutten ole oikeastaan kaivannutkaan. Sen verran "tukea" olen vaatinut, että saan uskoa rauhassa, ilman mitään mollauksia, haukkumisia ja irvailuja uskoni johdosta. Asiallisiin kysymyksiin ja uteluihin kyllä vastaan, ja itse asiassa me keskustelemme paljonkin eri asioista niin, että mies kyselee nimenomaan uskovan kristityn näkökulmaa. Joskus pyöritellään joitakin aiheita keskustellen niin, että miten mikäkin kristinuskon kirkkokunta, uskonto tms. kyseiseen aiheeseen suhtautuu (tai miten luulemme sen suhtautuvan).
seurakuntayhteydestä, rukouksesta, Raamatun lukemisesta, siitä että kyse on mun henkilökohtaisesta uskostani. Mieheltä en tukea saa, mutten ole oikeastaan kaivannutkaan. Sen verran "tukea" olen vaatinut, että saan uskoa rauhassa, ilman mitään mollauksia, haukkumisia ja irvailuja uskoni johdosta. Asiallisiin kysymyksiin ja uteluihin kyllä vastaan, ja itse asiassa me keskustelemme paljonkin eri asioista niin, että mies kyselee nimenomaan uskovan kristityn näkökulmaa. Joskus pyöritellään joitakin aiheita keskustellen niin, että miten mikäkin kristinuskon kirkkokunta, uskonto tms. kyseiseen aiheeseen suhtautuu (tai miten luulemme sen suhtautuvan).
kaikilla ei noin onnellinen tilanne ole...
Toisen uskoa ei voi tietää, eikä arvioida. Miten voi tietää, uskooko puoliso.
On uskovia, jotka uskovat sydämessään, mutta eivät huutele halleluujaa vaan usko näkyy arjessa.
Toisen uskoa ei voi tietää, eikä arvioida. Miten voi tietää, uskooko puoliso. On uskovia, jotka uskovat sydämessään, mutta eivät huutele halleluujaa vaan usko näkyy arjessa.
eikö ole aika todennäköistä että hän ei usko?
tarvitset vahvistusta uskoosi: oletko menettämässä uskosi?
On sinulla varmaan uskovia ystäviä, etkö voisi olla paljon heidän kanssaan ja näin saada elämääsi uskonnollisuutta? Sitten kotona voisit miehen kanssa keskittyä maallisempiin asioihin.