Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melatoniini, apu nukahtamiseen, kokemuksia?

Vierailija
23.03.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahdella lapsella käytössä. 8v käyttää 3mg tabletteja ja 6v käyttää 1mg tabletteja,

ilman meltsuja nukahtaminen näillä kahdella neidillä on mennyt puolenyön tienoille :(

Vierailija
2/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka todella karmaisevia ja todentuntuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ei virallisesti olet edes tarkoitettu unilääkkeeksi muuta kuin yli 56- vuotiaille. Tosin tuo lääke on se pitkävaikutteinen. Teidän käyttämää lyhytvaikutteists ei edes mitkään lääkefirmat valmista, vaan sitä saa apteekista lääkärin kirjoittamalla erikoisreseptillä. Jet lag: iin olen kokeillut, ei suurempaa vaikutusta.

Vierailija
4/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina kun käyn siskoni luona tai hän tulee Suomeen, niin tuo tullessaan sitä. Minua on auttanut, ja nimenomaan nukahtamiseen. Itse käytän mieluummin sitä kuin varsinaisia unilääkkeitä.

Vierailija
5/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatonin on lyhytvaikutteinen lääke ja sitä vastoin Circadin on se pitkävaikutteisempi valmiste.

Vierailija
6/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina kun käyn siskoni luona tai hän tulee Suomeen, niin tuo tullessaan sitä. Minua on auttanut, ja nimenomaan nukahtamiseen. Itse käytän mieluummin sitä kuin varsinaisia unilääkkeitä.

jokaiselta USA:n reissulta.

Mulla auttaa jetlagin selättämiseen. Normaalisti en tarvi, koska ei ole nukahtamisongelmia.

Vierailija
7/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi. Olen melatoniinin pitkäaikaiskäyttäjä unitutkijan valvonnassa.

Vierailija
8/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iherb.com/Melatonin

Hinnatkin vielä naurettavan halpoja.

Vierailija
9/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole synteettistä hormonia?Tuskin siitä on kovin paljon haittaa,kun vertaa unilääkkeisiin,kun tuo melatoniini on ihmisen oma hormoni,joka vaikuttaa vireystilaan ja nukahtamiseen.

Vierailija
10/10 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäkestoinen melatoniini. Tavallinen ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi