Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisikö miehesi menemättä harrastukseen jos sinä olisit toipilaana? (tilitystä)

Vierailija
14.03.2010 |

Meillä eilen: mulla on oksennustauti, jossa eilen oli kolmas tautipäivä. Oksensin kaksi yötä ja yhden päivän, toissapäivänä en enää oksentanut ja pystyin niukasti syömään. Eilen aamuna olo oli taas huonompi kuin toissapäivänä ja sanoin sen miehelle. Hän muina miehinä meni peliturnaukseensa, jonka takia oli poissa klo 9:30-16:30. Sen päälle kävivät sitten pelikaverien kanssa yhdellä oluella ja kotiin tuli klo 18. Lupasi sitten katsoa lapsia illan jotta saan levätä. Pienin meni nukkumaan klo 19, minä nukutin kun on imetettävä 11kk ikäinen, vanhemmat 5- ja 7-vuotiaat menivät nukkumaan klo 20.

Pystyin päivän minimitöillä hoitamaan, paha olo oli aaltoilevaa ja välillä oli ihan ok olokin. En voi mitään että ajattelen että jos olisi ollut huomaavainen mies, olisi jäänyt kotiin tai ainakin jättänyt nuo oluset väliin.

Illalla laitoin hänet pyyhkimään ovenkahvat ja kyllä oli marttyyriä sitten kun teki niin paljon illalla että antoi pienimmälle iltapuuron ja vanhemmille iltapalan ja passitti hampaanpesulle ja vielä tuo siivoaminenkin!

Tänään pyysin häntä hoitamaan lapsia ja näyttää olevan aika vaikeaa. Minun pitää kuulemma nyt siivota, no imuroin sitten aamusta ja muuta en aio tänään siivota. On rästihommia joita aion hoitaa ja sitten vaikka surffailla tai käydä kävelyllä. Olenko julma?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein iltapuuron ja iltapalat laittoi lapsille! Ennenkuulumatonta!

Ja vielä hammaspesullekkin passitti. Kyllä oli ahkera mies. nyt voit hyvillä mielin jatkaa kotiorjana ja imuroida vaikka oksennustaudissa jos Herrasi niin käskee.

Vierailija
22/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mennä posottaa kuin poikamiehenä, toinen pelaa marttyyrikorttia pöytään. Tsissus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tänään jaksoi imuroida, vaikka eilen illalla vielä olit ihan puhki. Olisit nyt levännyt, kun mieskin on kotona.

Vierailija
24/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen arjen pyörittämeen tarvitaan kaksi vastuullista aikuista. Kaikki kotihommat tehdään jotakuinkin puoliksi, itsestään selvästi. Jos tiedetään että on tiettyjä hommia joista pitää selvitä, niihin tartutaan oma-alotteisesti toiselta neuvoja tai käskyjä odottamatta. Puolin ja toisin.

Vierailija
25/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen kipeä, pitää minun kuitenkin hoitaa kaikki normaalit jutut (eli siis ihan kaikki kotona) ja jos hän on sairas ei hän pysty tekemään yhtään mitään muuta kuin makaamaan tai istumaan perseellään. Mieheni on idiootti.

Vierailija
26/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen kipeä, pitää minun kuitenkin hoitaa kaikki normaalit jutut (eli siis ihan kaikki kotona) ja jos hän on sairas ei hän pysty tekemään yhtään mitään muuta kuin makaamaan tai istumaan perseellään. Mieheni on idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme