Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ei meikkaa??

Vierailija
13.03.2010 |

Oonkohan ihan pudonnut tästä menosta, kun en meikkaa itseäni. Kotona ollessa ei mitään, joskus kaupungille lähtiessä puuteria ja huulirasvaa, juhlissa lisänä ripsiväriä. En käytä koskaan luomiväriä tai mitään rajauskyniä tai huulipunia. Olisipa kamalaa olla jotain tököttiä naamassa, mun herkät silmätkin sietää vain harvoin ripsiväriä.. Onneksi ei ole mitään finniongelmaa, että tarvitsisi peitellä meikkivoiteella.

Mitä mieltä olette naisesta joka ei meikkaa itseään? Eikös tommonen meikkaaminen ole jotain niin turhuutta? Miten voitte jaksaa moista? Ja eikö siihen kulu paljon rahaakin? Olen kai vaan niin laiska ja mukavuudenhaluinen, etten jaksaisi moiseen ryhtyä.

T. kotiäiti 30v.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaan harvoin. Kouluun en koskaan. No jonain aamuina ripsarin sutasen jos näytän ihan kauheen väsyneeltä. No joo, ripsaria kyllä käytän silloin tällöin. Siihen nyt menee minuutti.

Juhliin sitten meikkaan yleensä. Tosin en ahdistuisi jos en ehtisi. Eli juhliinkin voin mennä meikittä tai siinä pelkässä ripsarissa.

Ja täytyy sanoa, että en kyllä ikinä kiinnitä ihmisissä huomiota siihen onko meikkiä vai ei. Siis jos nassu mitä tahansa väliltä hillitty arkimeikki - täysin meikitön. Ehkä joku riemunkirjava pärstä tulis huomattua, mutta harvoinpa sellasia näkee teini-iön ylittäneillä.

Ja aknesta: mulla on, ja itse asiassa meikittömyys lähti aknen puhkeamisesta vajaa parikymppisenä. Ei siihen tulehtuneelle näppyiholle voinut kuvitellakaan lätkivänsä mitään ylimääräistä tuketta. Huh. Sattui ja pahensi tilannetta. Ja tosi rasvaiselta iholta kaikki voiteet kyllä valui myös rumasti, jos joskus yrittikin laittaa.

Vierailija
22/49 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä meikkaan ja kotona lasten kanssa oon naturellina. Ei se meikkaamattomuus näköjään minua pahenna kun miehet silti flirttaa ja tulee ehdottelee jos lähikaupassa käyn :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oo lesta! Ja ikää 26.

Vierailija
24/49 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin hauskaa, kun naiset väittävät aina meikkaavansa huomionosoituksena muita ihmisiä kohtaan. Siihen riittää kyllä ihan hygieniasta huolehtiminen.

Tosiasiassa naiset on niin huonolla itsetunnolla varustettuja ja kilpailuhenkisiä, että pitää välttää kilpailuasetelmiin joutuminen muiden naisten läsnä ollessa :)

Juu, en meikkaa. Mun itsetunto ja ulkonäkö kestää meikkaamattomuuden...

Vierailija
25/49 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksiköhän toi ei oo tehny naamalleen mitään. Mut tietty se on jokaisen oma asia, jos ei haluu siihen sitä aikaa käyttää.

Ei siihen kyl mullakaan kauheesti aikaa mee, ehkä 15min aamulla. Musta se on mukavaa omaa aikaa jonka mä käytän itseeni aamulla ennen kun lapsi herää. Mä meikkaan siis joka aamu huolimatta siitä oonko menossa yhtään mihinkään. Mä laitan meikkivoiteen, puuterin, kajalia, poskipunaa, luomiväriä, ripsaria, hajuvettä ja hiuskiinnettä. Musta meikkaaminen on mukavaa. Samoin vaatteiden valitseminen aamulla.

Vierailija
26/49 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskolleegoistani yksi ainoa meikkaa, meitä on 6 tutkijaa ja 5 muuta henkilöstöä - kukaan muu siis ei meikkaa. Ja sanoisin, ettei kukaan meistä näytä petolinnun peeltä, vaan ihan siisteiltä ja hyvännäköisiltä naisilta :o)

Itse en meikkaa, koska mielestäni olen ihan kivannäköinen muutenkin - eikä meikkaaminen tunnu hyvältä iholla. Kestovärin laitan pari kertaa vuodessa pelkästään ripsiin ja se siinä.

Taustalla kenelläkään meillä ei uskonnollisia syitä meikkaamattomuuteen.

Vierailija
27/49 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on minut tällaiseksi luonut ja uskon että kelpaan tällaisena muillekin.

Vierailija
28/49 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatteko kuitenkin hiukset? vai onko ne niin kuin aamulla sängystä nousseenna tai pari harjan vetoa?

meinaan mulla on hiukset aika lennokkaat ja taipuisat ja pelkkä harjaus saa ne karmeen näköiseksi. töihin kun menen niin ponnari ja lakkaa että pysyy kii.

olen siis se joka tykkää meikata, mutta töissä ok ilman.

Vierailija
29/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen esteetikko. Pidän kauniista vaatteista, kauniista kodista ja tykkään myös korostaa omia kauniita piirteitäni. Ei siihen mene kuin 5 min aamusta koska en käytä kuin vähän kulmakynää, lineria, ripsiväriä ja huulikiiltoa. Minulla itsellä on mukavampi olo kun olen huoliteltu.

Vierailija
30/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikannut edes häihini. Jotenkin tulee luonnoton olo jos pitäs meikit naamassa olla. Ja sitä paitsi miehenikin on sitä mieltä että nätinpi ilman:)

Vierailija
31/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en koskaan meikkaa. Kun on jotain juhlia, silloin laitan meikkivoidetta, puuteria, ripsiväriä ja vähän kajalia. Silmät ei tykkää ja kiva on sitten kotona pestä pois.

Olen luonnonkaunis.

T. kotiäiti 33v.

Vierailija
32/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan vaan juhliin yms. muuten en jaksa. Käyn töissä, joten ei johdu siitä, että olisin lähinnä kotona (jos olisin, ei varsinkaan tulisi mieleenkään meikata)... Olen aamu-uninen, joten ihan hullulta tuntuisi, että pitäisi herätä vielä vähän aikaisemmin meikkaamisen takia. Varsinkin kun lapsen kanssa on aika hulinaa aamutouhut muutenkin. Laiskuus siis mullakin lähinnä syynä. Ja että jotenkin en tunne vaan tarvetta, ehkä jos olisi jotain iho-ongelmia tms. niin voisin vaivautua.

Vierailija
33/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin joskus itselleni, että en viitsi tuhrata 10 minuuttia joka päivä elämästäni naamani laittamiseen kun miehetkään eivät niin tee. Muissa asioissa en ole mikään militantti feministi, mutta tässä asiassa ymmärrän tasa-arvon tärkeyden.

Kymmenessä vuodessa säästän kolme viikkoa kun en meikkaa 10 minuuttia joka arkiaamu.

Vierailija
34/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho ei kestä mitään värivoiteita tai puutereita. Ripsiväriä ei viitsi käyttää, koska on niin harvat ripset, että ripsiväri oikein korostaisi sitä harvuutta.

En ole lesta enkä muutenkaan uskovainen. Ikää on 37.

Vierailija
35/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehostanut itseäni muiden vuoksi. Kun menemme kylään talon nainen on ,ihan tuhka luukun näköinen,vois vaikka värivoidetta panna naamaan ja huulipunaa huuliin. Minusta on väärin muita kohtaan olla huomionmitta ,siis olla peto linnun persiinä .

Vierailija
36/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenessä vuodessa säästän kolme viikkoa kun en meikkaa 10 minuuttia joka arkiaamu.

Siis todella! Ja mihin sen kolme viikkoa voikaan käyttää, joka näin on ihanasti kymmenessä vuodessa säästynyt...

Mä meikkaan joka aamu, kun olen johonkin lähdössä. En jättäis sitä tekemättä mistään hinnasta.

Vierailija
37/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuivat, vain meikkivoidetta ja huulipunia voin käyttää.

Vierailija
38/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella! Ja mihin sen kolme viikkoa voikaan käyttää, joka näin on ihanasti kymmenessä vuodessa säästynyt...

Mä meikkaan joka aamu, kun olen johonkin lähdössä. En jättäis sitä tekemättä mistään hinnasta.

tulee kuule käytettyä johonkin tärkeämpään! Ja tämä siis hereilläoloaikaa, tai tietty voihan sen nukkuakin. Tekis sullekin hyvää, vaikutat aika kiukkuiselta.

Vierailija
39/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ,jos miehet etsivät huolitullimpiä naisia,jos ei omat eukot viitsi peiliin katsoa.

Vierailija
40/49 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään suurin osa kavereistani. Ei ole mitään syytä, miksi pitäisi. Emme ole lestadiolaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi