Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitään toivoa tän raskauden kanssa???:(

Vierailija
23.01.2010 |

Huomenta. Pelottaa aivan kauheesti. Just alkoi kymmenes raskausviikko ja mulla on ollut tän viikon maanantaina veristä vuotoa. Se loppui päivän päästä ja tänään sitten aamulla TAAS!Ens viikolla vasta olis ultra....Mulla oli keskiviikkona eka neuvolakäyntikin, mutta se terkkari ei ollu mitenkään ihmeissään, eikä pistänyt mua mihinkään jatkotutkimuksiinkaan...Ei kait sille keskenmenolle olis mitään tietysti tehtävissäkään, mutta olishan se kiva tietää missä mennään....Ai niin, mitään kipuja mulla ei vissiinkään ole (tai tässä kyllä rupeaa niitäkin kuvittelemaan)...mitähän IHMETTÄ tääkin on? Kertokaa joku, et tää on normaalia...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisit käydä yksityisellä gynellä ultrassa. Se on pieni hinta mielenrauhasta...

Vierailija
2/2 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä raskaudessa oli ennen 12 viikkoa muutamina päivinä vuotoa, joka loppui ja raskaus sujui normaalisti. saimme terveen tyttövauvan.

toisessa raskaudessa oli vuotoa rv 9 lähtien päivittäin. kyseessä oli kaksosraskaus ja toinen sikiö menehtyi rv 12 ja toinenkin rv 13. lääkäreiden mukaan toisella olisi kuitenkin pitänyt olla ihan hyvät mahdollisuudet.

kolmannessa raskaudessa vuoto alkoi jälleen rv 10. vuoto muuttui päivittäiseksi ja menin ultraan. minulla oli etinen istukka, joka vuoteli pitkin raskautta. Olin rv 15 lähtien vuodelevossa, vuoroin kotona ja sairaalassa. kaikki meni kuitenkin hyvin ja saimme terveen tyttövauvan.

syitä voi siis olla monia. voimia ja jaksamista. soittele neuvolaan tai käy yksityisellä jos kovasti huolettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi