Onko muita jotka ei meikkaa??
Oonkohan ihan pudonnut tästä menosta, kun en meikkaa itseäni. Kotona ollessa ei mitään, joskus kaupungille lähtiessä puuteria ja huulirasvaa, juhlissa lisänä ripsiväriä. En käytä koskaan luomiväriä tai mitään rajauskyniä tai huulipunia. Olisipa kamalaa olla jotain tököttiä naamassa, mun herkät silmätkin sietää vain harvoin ripsiväriä.. Onneksi ei ole mitään finniongelmaa, että tarvitsisi peitellä meikkivoiteella.
Mitä mieltä olette naisesta joka ei meikkaa itseään? Eikös tommonen meikkaaminen ole jotain niin turhuutta? Miten voitte jaksaa moista? Ja eikö siihen kulu paljon rahaakin? Olen kai vaan niin laiska ja mukavuudenhaluinen, etten jaksaisi moiseen ryhtyä.
T. kotiäiti 30v.
Kommentit (49)
Ei ihme ,jos miehet etsivät huolitullimpiä naisia,jos ei omat eukot viitsi peiliin katsoa.
miehet kyllä arvostavat paljon enemmän naisia, jotka osaavat kirjoittaa suomea oikein.
Itse en koskaan meikkaa aamuisin. Mitäkö teen sen ajan? No tietenkin nukun!
Ikinä oo meikkiä juuri kuluttanut
mut mä oonkin luonnonkaunis:)
käyttäisit edes vaikka värivoidetta ja huulipunaa,Katsooko miehesi ,sinua vielä ihastuneena.Vai onko löytänyt tyylikkäämän.
En ole ollut karjapiikana. Enkä karja piikana. Voisi kyllä olla mielenkiintoista kokeilla.
Ei ihme ,jos miehet etsivät huolitullimpiä naisia,jos ei omat eukot viitsi peiliin katsoa.
miehet kyllä arvostavat paljon enemmän naisia, jotka osaavat kirjoittaa suomea oikein.
Itse en koskaan meikkaa aamuisin. Mitäkö teen sen ajan? No tietenkin nukun!
ja osaan olla huolitellun näköinen, Siis se on kunnioitus muita kohtaan,
Itse meikkaan lähes joka päivä, sillä tunnen oloni paljon paremmaksi kun olen meikannut. Hoitovapaalla ollessani en meikannut läheskään joka päivä, mutta nykyään kun käyn töissä, niin se on jälleen joka päiväistä. Itse teen niin, että laitan meikkivoiteen ja puuterin kotona, ja loput meikit teen istuessani metrossa. Näin ei mene kotona aikaa "hukkaan" ;)
Kohta kaikki luulevat, että meikkaavat naiset ovat tyhmiä.
tumma värivoide naamalla!
itse meikkaan jos lähden kaupungille tai baariin teen ns.baarimeikin. meikkaaminen on kivaa. mutta on päiviä jolloin ei jaksa viitsiä laittaa edes ripsaria. töissä en käytä, koska olis karmeeta olla meikit poskilla.
eniten ilman meikkiä ärsyttää jos iho kiiltää.
mut mä oonkin luonnonkaunis:)