Onko tällä bloggarilla noussut pissi päähän?
http://johannanuusi.blogspot.com/
Ihan oikeesti, et KOKO Suomi tuntee??? WHAT?
Kommentit (114)
Suomalaisten äitien pitäis olla räjähtäneen näköisiä, puklulta haisevia, goretexeissään hiihtäviä massamammoja, jotta olisivat hyväksyttyjä.Ei, vaan suomalaisten äitien pitäisi ottaa itsestään kasapäin valokuvia erilaisissa vaatteissa, asennoissa ja ilmeissä, ja sitten laittaa kuvat nettiin. Sitten olis ihana ja tervehenkinen, ja kaikki kadehtis ihan täysillä!
Mikä pakottaa sut katsomaan niitä kuvia? Jos jotkut saa niistä kuvista inspiraatiota, niin miten se on sulta pois?
Ootko tän jo tsekannut ;)
Miksi ihmisillä ei saisi olla erilaisia harrastuksia.
Toinen äiti jauhaa aaveellä paskaa, toinen lenkkeilee ja käy salilla, kolmas katsoo telkkaria ja neljäs pitää blogia omista käsitöistä, vaatteista ja muodista. Mikä tekee tästä viimeisestä huonon harrastuksen ja sitä harrastavasta äidistä huonon äidin ja ihmisen? Mietitäänpä kauanko blogaajalta menee päivässä bloginsa pitämiseen... Puoli tuntia? Hän on varmaan ihminen, joka laittaa hiuksensa muutenkin ja tykkää vaatteista. Ottaa kuvat, siirtää koneelle ja kirjoittaa blogin. Tän voi tehdä vaikka lasten päikkäriaikaan tai nukkumaan menon jälkeen. Tai vaikka kun lasten isä on kotona ns äidin omana aikana.
Kalastajan vaimoa olen lueskellut muutaman kerran aikaisemminkin. Kauniita kuvia ja kaunis ihminen, tyyliblogit vaan ei ole mun juttu, vaikka kivoja äitiysvaatteita hän siellä ainakin esittelikin. Aikuisen ihmisen tyyliblogille on varmasti oma lukijakuntansa ja ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita aiheesta on paljon.
Ihme pillitystä: ei sitä blogia ole kenenkään pakko lukea, jos ei kiinnosta. Ei sun tarvi ostaa autolehteäkään kaupasta, jos et satu niistä jutuista tykkäämään, voit ostaa vaikka ristipistolehden.
Suomalaisten äitien pitäis olla räjähtäneen näköisiä, puklulta haisevia, goretexeissään hiihtäviä massamammoja, jotta olisivat hyväksyttyjä.Ei, vaan suomalaisten äitien pitäisi ottaa itsestään kasapäin valokuvia erilaisissa vaatteissa, asennoissa ja ilmeissä, ja sitten laittaa kuvat nettiin. Sitten olis ihana ja tervehenkinen, ja kaikki kadehtis ihan täysillä!
Mikä pakottaa sut katsomaan niitä kuvia? Jos jotkut saa niistä kuvista inspiraatiota, niin miten se on sulta pois?
Ootko tän jo tsekannut ;)
<a href="http://paskamutsi.vuodatus.net/" alt="http://paskamutsi.vuodatus.net/">http://paskamutsi.vuodatus.net/</a>
ja kävin mielenkiinnosta vilkaisemassa mistä on kyse. Ymmärsin kyllä jo, että jonkun kirjoittajan mielestä blogia ei olisi saanut kommentoida av-palstalla, eikä varsinkaan kriittisesti.
Pidän mielenkiintoisena tätä keskustelua, jossa selvästi myös loukkaantunut blogisti koittaa kääntää kriittiset kommentit kateudeksi.
Tosi mukava blogi, pitää laittaa suosikeihin.
Ihana suorastaan.
Kiitos vielä kerran.
Mä jo ihmettelin miksi mun lempiblogi on salasanan takana, kiitti ap.
Joo tuntuu olevan että koska ns. äiti-myytti on niin kovin vahva, ei tällaistakaan blogia sitten saisi pitää :O Ts. et ole hyvä äiti, jos sinulla on muutakin elämää kuin ne lapset. ET ole hyvä äiti, jos sinulla on muitakin kiinnostuksen kohteita kuin "inkä väristä kakkaa vaipasta tänään löytyy?". Ihme nipotusta taas täällä. Onhan muillakin ihmisillä (ja ÄIDEILLÄ)harrastuksia: liikunta, käsityöt jne.
Mutta annas olla jos harrastus liittyy vaatteisiin tms. sehän on PINNALLISTA ja TEINIMÄISTÄ (varsinkin jollet siis tee itse niitä vaatteitasi, joita sitten päälläsi kuvaat!). Eikai kukaan neulomista ja käsityöblogia pitävää väitä pinnalliseksi? Tai mene sanomaan että "oi kun on pinnallinen, sun päässä ei taida liikkua muut kuin langat ja virkkuukoukut!"
ja esitellä sitä tekemäänsä vaatetta, kuin kertoa että "tämä päälläni oleva vaate loytyi X:stä ja tämä Y:stä". Kädentaitoja ei ole vaikea pitää kunniassa, mutta mitään erityisen hohdokasta en osaa nähdä siinä että on osattu valita päälle kivat valmisvaatteet. Ehkä olen rajoittunut.
Arvostelijat, näittekö blogistin maalaamat taulut?
Kaunis, hyvännäköinen ja tyylikäs nainen, joka tiedostaa ulkonäkönsä sekä muut vahvuutensa.
En aio toista kertaa blogia lukea/katsella, mutta ihan myönteinen kokemus tämä oli. Etenkin maalauksia ihailin.
AP:n avauksen avulla kävin kurkkaamassa sivuja. Voi kuinka kaunis nainen! Kuinka kaunis koti! Ja hän vaikuttaa vielä hurjan lahjakkaalta sekä maalaustensa että sivujensa kuvien suhteen. Alkoi tuntua oma elämä suttuiselta & rähjäiseltä.
Ja nyt huomaan, että minun pitää kadehtia valtaosaa av-palstailijoista. Niin moni on täällä ilmoittanut olevansa parempi kuin blogisti. Tämän johtopäätöksen voin vetää vähättelevistä, osin ilkeistäkin kommenteista.
Olen siis kateellinen.
Minusta taisi tulla uusi seuraaja blogistille. Jospa jotain tarttuisi omaan harmauteeni ja saisin innoitusta uudesta, paremmasta elämästä. Yhtä kaunista minusta ei kyllä tule. Näittekö ne valkoiset, tasaiset hampaat? Keltaiset legoni piilotan vielä visummin huulten taakse tästä lähtien.
Kyllä minusta on hiukan eri juttu tehdä itse vaatteensa ja esitellä sitä tekemäänsä vaatetta, kuin kertoa että "tämä päälläni oleva vaate loytyi X:stä ja tämä Y:stä". Kädentaitoja ei ole vaikea pitää kunniassa, mutta mitään erityisen hohdokasta en osaa nähdä siinä että on osattu valita päälle kivat valmisvaatteet. Ehkä olen rajoittunut.
Mutta mä en ihan ymmärrä. Miksi pitäisi osata tehdä vaatteensa itse? Onko se tätä päivää? Miksi se ei olisi esittelemisen arvoinen taito, että osaa löytää kaupoista kivoja valmisvaatteita ja yhdistellä niitä tyylikkäästi? Varsinkin jos tällä taidollaan inspiroi muita, niin sehän on vain hyvä asia. Kyllä tyylikästä pukeutumista on arvostettu aina tietyissä piireissä, vaikka se ilmeisesti joidenkin mielestä on täysin turhaa. :)
muutakaan, mitä jotkut osaavat tehdä. Ei kenenkään pidä osata säveltää kaunista musiikkia, mutta on upeaa jos joku osaa. Tyylikkyyskin on ihan hyvä asia, selvästikin. Mutta jotenkin... En tiedä. Kuten sanoin, olen varmaankin tosi rajoittunut. Hyvä jos joku tällaisista blogeista inspiroituu. Lukijamääristä päätellen näin on.
KIITOS ap!Katselin monta sivua, aivan upeita kuvia. Ja todella kaunis nainen.
Kyllää nyt minunkin on sanottava, ettei voi olla muuta syytä haukkua kuin KATEUS. Voi meitä suomalaisia naisia.
Veikkaan ettei monikaan tältä palstalta ole näyttävämpi kuin tämä nainen, ja hänellä on tyyliä! Tykkäsin kovasti! Onko niin vaikea katsella kaunista naista, kivaa kotia, ja KEVYTTÄ FIILISTÄ (mikä täällä suomessa tuntuu olevan niin vaikealta ymmärtää).
Joku nauttii yksinkertaisista jutuista ja elämästään ja saa pientä henkireikää lastenhoidosta,kun kuvailee itseään ja kirjoittelee kevyitä juttuja= TEKISI VARMAAN TEILLE KAIKILLE TOSI HYVÄÄ TEHDÄ SAMA!
paitsi että kuvista tuskin tulisi näin nättejä..
jatkan tämän blogin seuraamista ilman muuta,toiv. kirjoittaja ei löydä tätä ketjua ja poista blogia.
että viimeisen sivun viestit on poistettu?
erilaisissa vaatteissa, asennoissa ja ilmeissä, ja sitten laittaa kuvat nettiin. Sitten olis ihana ja tervehenkinen, ja kaikki kadehtis ihan täysillä!