Onko tällä bloggarilla noussut pissi päähän?
http://johannanuusi.blogspot.com/
Ihan oikeesti, et KOKO Suomi tuntee??? WHAT?
Kommentit (114)
paljon enemmän narsismia on havaittavissa näin parikymppisten tyttöjen wanna-be-muotiblogeissa.
tälle palstalle ja esittelee huuliaan. Tämähän on eri johanna.Aijonkin lukea ja katsoa,kun on aikaa.
luulin kirjoittajan olevan joku teini.
No huh sanon vaan.
luulin kirjoittajan olevan joku teini.
No huh sanon vaan.
Yllätyin todella, että olikin joku kolmikymppinen. Todella teinipissis-look.
enemmän päiväkirjamainen, ja ei hirveästi asiaa mutta jokainenhan tekee ensin juttua itselleen ja sitten muille ja jos sanottavaa ei ole niin ei lukijoitakaan. Aloittajaa närästi mielestäni se, että henkilö on itse kuvissa ja ei kirjoita syväluotaavia, älykkäitä ja asiallisia pitkiä tekstejä kuten ap tekee.
Suomi tuntee". Ihan hauskan näköinen nainen ja kiva tyyli, ei sen mielenkiintoisempi tai -kiinnottomampi kuin blogit yleensäkään. Mikä sua risoo?
Lähtökohtaisesti vaikkapa siten, että kyseessä on äiti.
hämmentää tuolla kommenteissa noi jotka on ruvennut ITKEMÄÄN, kun blogiin ei ole päässytkään! o_O
Käsittämätöntä, olen sanaton.
Kevyttä kivaa lukemista. En kyllä oikein tajunnut tuota viimeisintä postausta. Meinaako taas sulkea bloginsa? Itse en noin julkisesti itsestäni kertoisi.
harva kahden lapsen äiti on noin tyylikäs ja hyvännköinen kuin Johanna. Suomalaisia ärsyttää aina suuresti jos joku on onnellinen ja kehtaa vielä kertoa siitä. Siihen kun lisää tyylikkään ulkonäön, hyvin sisustetun kämpän niin jo vain suomimamman naama alkaa vihertää ja näppis heilumaan sieltä sohvan pohjalta.
t. suomeen muuttanut entinen "ulkomamma", joka ihmettelee tätä kateuden määrää
Kevyttä kivaa lukemista. En kyllä oikein tajunnut tuota viimeisintä postausta. Meinaako taas sulkea bloginsa? Itse en noin julkisesti itsestäni kertoisi.
tuommoinen ärsyttää joitakuita. tai itse ärsyyntyvät tuollaisista asioista.
harva kahden lapsen äiti on noin tyylikäs ja hyvännköinen kuin Johanna. Suomalaisia ärsyttää aina suuresti jos joku on onnellinen ja kehtaa vielä kertoa siitä. Siihen kun lisää tyylikkään ulkonäön, hyvin sisustetun kämpän niin jo vain suomimamman naama alkaa vihertää ja näppis heilumaan sieltä sohvan pohjalta.
t. suomeen muuttanut entinen "ulkomamma", joka ihmettelee tätä kateuden määrää
Tuo tyyli on teineille tyylikäs, kämppä liian white on white, mutta hyvä tietysti, että on onnellinen. Ei itselläni ainakaan ole syytä kateuteen, mutta jaksaa kyllä huvittaa nämä "ulkomammojen" ainainen narina.
"ihan oikeesti" ja "WHAT" puheensa keskellä?
valkoista ja puuta, ei mitään pirttipöytä-suomisoffa-marimekko-skeidaa. ja vaikka olen suunnittelija en tuosta tyylistä pahaa sanaa löydä. Muuntuva, valoisa ja siihen ei kyllästy. Voi piristää helposti yksityiskohdilla.
valkoista ja puuta, ei mitään pirttipöytä-suomisoffa-marimekko-skeidaa. ja vaikka olen suunnittelija en tuosta tyylistä pahaa sanaa löydä. Muuntuva, valoisa ja siihen ei kyllästy. Voi piristää helposti yksityiskohdilla.
Mutta ihan kivahan toi blogi oli! Tyylikäs nainen ja kivan näköisiä kuvia.
Ihme vouhkaamista taas jollakin/ap:lla...
kämppä on liian white on white...
Eikä tämä Johanna liikaa repostele yksityiselämäänsäkään.
Minusta on kiva nähdä hänen vaatejuttujaan, on pahuksen tyylikäs nainen!
Älkää aina olko niin ilkeitä haaskalintuja!