Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä bloggarilla noussut pissi päähän?

Vierailija
13.03.2010 |

http://johannanuusi.blogspot.com/

Ihan oikeesti, et KOKO Suomi tuntee??? WHAT?

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että vain lapsettomilla naisilla on oikeus pitää blogia? Ja vain 18-22 vuotialla, vai mitkä ikärajat nyt tähänkin pitäisi sitten säätää??

Seuraan työni puolesta blogeja. Kalastajan vaimon blogi on minusta ihan kivaa vaihtelua 18-vuotiaisiin bloggaajiin.

. Narsistinen tyttörukka, joka kuvaa itseään ja vaatteitaan vähintään kerran päivässä. Aika vaikeaa kuvitella, että mimmillä 2 lasta, joista toinen lähes vastasyntynyt ja toinen ilmeisesti 2v. Luulisi viettävän aikaa lasten kanssa.

Vierailija
22/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon enemmän narsismia on havaittavissa näin parikymppisten tyttöjen wanna-be-muotiblogeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle palstalle ja esittelee huuliaan. Tämähän on eri johanna.Aijonkin lukea ja katsoa,kun on aikaa.

Vierailija
24/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin kirjoittajan olevan joku teini.

No huh sanon vaan.

Vierailija
25/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin kirjoittajan olevan joku teini.

No huh sanon vaan.

Yllätyin todella, että olikin joku kolmikymppinen. Todella teinipissis-look.

Vierailija
26/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän päiväkirjamainen, ja ei hirveästi asiaa mutta jokainenhan tekee ensin juttua itselleen ja sitten muille ja jos sanottavaa ei ole niin ei lukijoitakaan. Aloittajaa närästi mielestäni se, että henkilö on itse kuvissa ja ei kirjoita syväluotaavia, älykkäitä ja asiallisia pitkiä tekstejä kuten ap tekee.

Vierailija
27/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tuntee". Ihan hauskan näköinen nainen ja kiva tyyli, ei sen mielenkiintoisempi tai -kiinnottomampi kuin blogit yleensäkään. Mikä sua risoo?

Vierailija
28/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti vaikkapa siten, että kyseessä on äiti.

Vierailija
29/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmentää tuolla kommenteissa noi jotka on ruvennut ITKEMÄÄN, kun blogiin ei ole päässytkään! o_O

Käsittämätöntä, olen sanaton.

Vierailija
30/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä kivaa lukemista. En kyllä oikein tajunnut tuota viimeisintä postausta. Meinaako taas sulkea bloginsa? Itse en noin julkisesti itsestäni kertoisi.

Vierailija
31/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva kahden lapsen äiti on noin tyylikäs ja hyvännköinen kuin Johanna. Suomalaisia ärsyttää aina suuresti jos joku on onnellinen ja kehtaa vielä kertoa siitä. Siihen kun lisää tyylikkään ulkonäön, hyvin sisustetun kämpän niin jo vain suomimamman naama alkaa vihertää ja näppis heilumaan sieltä sohvan pohjalta.

t. suomeen muuttanut entinen "ulkomamma", joka ihmettelee tätä kateuden määrää

Vierailija
32/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä kivaa lukemista. En kyllä oikein tajunnut tuota viimeisintä postausta. Meinaako taas sulkea bloginsa? Itse en noin julkisesti itsestäni kertoisi.

Vierailija
33/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoinen ärsyttää joitakuita. tai itse ärsyyntyvät tuollaisista asioista.

Vierailija
34/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva kahden lapsen äiti on noin tyylikäs ja hyvännköinen kuin Johanna. Suomalaisia ärsyttää aina suuresti jos joku on onnellinen ja kehtaa vielä kertoa siitä. Siihen kun lisää tyylikkään ulkonäön, hyvin sisustetun kämpän niin jo vain suomimamman naama alkaa vihertää ja näppis heilumaan sieltä sohvan pohjalta.

t. suomeen muuttanut entinen "ulkomamma", joka ihmettelee tätä kateuden määrää

Tuo tyyli on teineille tyylikäs, kämppä liian white on white, mutta hyvä tietysti, että on onnellinen. Ei itselläni ainakaan ole syytä kateuteen, mutta jaksaa kyllä huvittaa nämä "ulkomammojen" ainainen narina.

Vierailija
35/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan oikeesti" ja "WHAT" puheensa keskellä?

Vierailija
36/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoista ja puuta, ei mitään pirttipöytä-suomisoffa-marimekko-skeidaa. ja vaikka olen suunnittelija en tuosta tyylistä pahaa sanaa löydä. Muuntuva, valoisa ja siihen ei kyllästy. Voi piristää helposti yksityiskohdilla.

Vierailija
37/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoista ja puuta, ei mitään pirttipöytä-suomisoffa-marimekko-skeidaa. ja vaikka olen suunnittelija en tuosta tyylistä pahaa sanaa löydä. Muuntuva, valoisa ja siihen ei kyllästy. Voi piristää helposti yksityiskohdilla.

Vierailija
38/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan kivahan toi blogi oli! Tyylikäs nainen ja kivan näköisiä kuvia.

Ihme vouhkaamista taas jollakin/ap:lla...

Vierailija
39/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämppä on liian white on white...

Vierailija
40/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä Johanna liikaa repostele yksityiselämäänsäkään.

Minusta on kiva nähdä hänen vaatejuttujaan, on pahuksen tyylikäs nainen!

Älkää aina olko niin ilkeitä haaskalintuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi