Onko tällä bloggarilla noussut pissi päähän?
http://johannanuusi.blogspot.com/
Ihan oikeesti, et KOKO Suomi tuntee??? WHAT?
Kommentit (114)
Oikein säälittää kun jotkut täällä paljastavat oman epätietoisuutensa muodin suhteen. Vai että teinityyli...hahahhahahaahhahaaaa..on ne farkut ja tuulipuvuntakkikin ihan nätti yhdistelmä...muahhahahahahhahhaaaaaaa..
mutta pääkaupunkiseudulla teinit pukeutuvat tuolla lailla, ei aikuiset työssäkäyvät naiset. Farkut ja tuulipuvuntakki? Taidat ollakin tosi fashionista, kun et muita tyylejä tunnistakaan.
En ole yhtään kuitenkaan ärsyyntynyt tai laittaisi mitään ilkeitä viestejä blogisitille. Miksi niin tekisin.
Hänellä on juuri sellaiset hiukset mistä haaveilen ja haaveeksi jääkin, täydellinen kroppa, tykkään hänen vaatetyylistään ja kotikin näyttää ihanan harmoniselta. Norjalaisissa miehissä on myös jotain ihanan karskia.
Täydellistä kerta kaikkiaan.
ainakin näkemäni teinit täällä pääkaupunkiseudulla ja usein käymissäni keski-euroopan suurkaunpungeissa pukeutuvat kyllä eri tavalla.
Mielestäni tuo bloggarin tyyli on aikuismaisen rento, ei tietenkään mikään bisnestyyli, mutta sitä tuskin äitiyslomalla tarvitseekaan olla? Harvalla teinillä on varaa niihin vaatteisiin ja merkkeihin, mitä tuo blogisti käyttää. Siitäkö se kateus tuleekin?
Olen seurannut tuota blogia jo pitempään ja käsittääkseni se on blogistille arjen henkireikä - jotain ihan muuta kuin se arjen pyöritys. Tuo blogi on naistenlehtimäisen kevyt, ilmeisesti juuri sellainen kun kirjoittaja on sen tarkoittanutkin. Ja suurin osa lukijoista haluaa juuri lukea tuollaista, itse en ainakaan jaksaisi kiinnostua esim. lastenvaatepostauksista tai kuvista "meidän mussukka edestä, meidän mussukka takaa jne".
jostain ruotsalaisen merkin katalogista. Kuvat oli kivoja, teksti hiukan tylsää ja en jaksanut lukea mutta eipä voi kuin ihmetellä mitä paskaa saa niskaan kun pitää blogia. Se, että jollakin on kivasti asiat niin ärsyttää joitakin mammoja. Jos itse kirjoitatte blogia, huomaatte että tekstiin voi valita mitä kertoo, ei ole pakko kaikkea kertoa ja voi ottaa kepeämmänkin otteen. Tyylikäs ja upea nainen.
Pääpaino on vaatteissa ja käytännöllisissä kotuäidin vaatteissa, ei missään bilepaljettimekoissa. Harvinaista on vielä miten valokuvauksellinen hän on. Musta bloggaajan tyyli on kivan kevyt ja positiivinen ja tottakai jättää suurimman osan elämästään blogin ulkopuolelle.
Ymmärrän hyvin fiilikset, että kukakohan tunnistaa, kun tulee Suomeen, kun kotona Norjassa kukaan ei tietenkään lue blogia.
Suomenkieliset aikuisten kirjoittamat muoti/tyyliblogit on tosi vähissä.
Itse en koskaan bloggaisi omalla naamalla juuri tuon takia.
t. minäkin ulkomailla
ainakin näkemäni teinit täällä pääkaupunkiseudulla ja usein käymissäni keski-euroopan suurkaunpungeissa pukeutuvat kyllä eri tavalla.
Mielestäni tuo bloggarin tyyli on aikuismaisen rento, ei tietenkään mikään bisnestyyli, mutta sitä tuskin äitiyslomalla tarvitseekaan olla? Harvalla teinillä on varaa niihin vaatteisiin ja merkkeihin, mitä tuo blogisti käyttää. Siitäkö se kateus tuleekin?Olen seurannut tuota blogia jo pitempään ja käsittääkseni se on blogistille arjen henkireikä - jotain ihan muuta kuin se arjen pyöritys. Tuo blogi on naistenlehtimäisen kevyt, ilmeisesti juuri sellainen kun kirjoittaja on sen tarkoittanutkin. Ja suurin osa lukijoista haluaa juuri lukea tuollaista, itse en ainakaan jaksaisi kiinnostua esim. lastenvaatepostauksista tai kuvista "meidän mussukka edestä, meidän mussukka takaa jne".
Merkit näyttäisi olevan näin äkkiseltään vilaistuna Kappahlia, Vilaa, Biancoa, Lindexiä. Sanoisin, että aika monella teinillä on varaa näihin merkkeihin, ei vain kovinkaan monelle kelpaa...
"pääkaupunkiseudulla teinit pukeutuvat tuolla lailla, ei aikuiset työssäkäyvät naiset. Farkut ja tuulipuvuntakki? "
Minä puhuinkin MUODISTA..kyllä ne aikuiset työssäkäyvät varmasti siistejä ovat jakkupuvuissaan mutta eivät viimeisen MUODIN mukaisia (tuulipukuläppä olikin vähän kärjistetty). Johannan tyyli myötäilee juuri tämänhetkisiä pukeutumistrendejä ja muotia. Voi olla että jos itse olet 40 vee ja vaikka vanhempikin niin miellät tässä tapauksessa kolmekymppisetkin teineiksi. Jokaisella meillä on omat intressimme ja joitain vain kiinnostaa muodin mukainen pukeutuminen enemmän kuin toisia..
Minä puhuinkin MUODISTA..kyllä ne aikuiset työssäkäyvät varmasti siistejä ovat jakkupuvuissaan mutta eivät viimeisen MUODIN mukaisia (tuulipukuläppä olikin vähän kärjistetty). Johannan tyyli myötäilee juuri tämänhetkisiä pukeutumistrendejä ja muotia. Voi olla että jos itse olet 40 vee ja vaikka vanhempikin niin miellät tässä tapauksessa kolmekymppisetkin teineiksi. Jokaisella meillä on omat intressimme ja joitain vain kiinnostaa muodin mukainen pukeutuminen enemmän kuin toisia..
Teinityyliä teinikaupoista, sitä tuo blogi on.
ainakin näkemäni teinit täällä pääkaupunkiseudulla ja usein käymissäni keski-euroopan suurkaunpungeissa pukeutuvat kyllä eri tavalla. Mielestäni tuo bloggarin tyyli on aikuismaisen rento, ei tietenkään mikään bisnestyyli, mutta sitä tuskin äitiyslomalla tarvitseekaan olla? Harvalla teinillä on varaa niihin vaatteisiin ja merkkeihin, mitä tuo blogisti käyttää. Siitäkö se kateus tuleekin? Olen seurannut tuota blogia jo pitempään ja käsittääkseni se on blogistille arjen henkireikä - jotain ihan muuta kuin se arjen pyöritys. Tuo blogi on naistenlehtimäisen kevyt, ilmeisesti juuri sellainen kun kirjoittaja on sen tarkoittanutkin. Ja suurin osa lukijoista haluaa juuri lukea tuollaista, itse en ainakaan jaksaisi kiinnostua esim. lastenvaatepostauksista tai kuvista "meidän mussukka edestä, meidän mussukka takaa jne".
Merkit näyttäisi olevan näin äkkiseltään vilaistuna Kappahlia, Vilaa, Biancoa, Lindexiä. Sanoisin, että aika monella teinillä on varaa näihin merkkeihin, ei vain kovinkaan monelle kelpaa...
+ tanskalaisia melko kalliita merkkejä jne. Tosin olen lukenutkin blogia melko pitkään joten on hieman kattavampi kuva ;)
+ tanskalaisia melko kalliita merkkejä jne. Tosin olen lukenutkin blogia melko pitkään joten on hieman kattavampi kuva ;)
Minusta Johannan blogi on valoisa ja ihana! Kuten hän on itse sanonut, se on hänen ns. henkireikä lapsiperhearjen pyörittämisen ohessa.
Itse olen kiitollisena ottanut vastaan neule- ja vaatevinkkejä ym., vaikka joskus kuvien oranssit naamat vähän hymynväreitä aiheuttavatkin.
Se, että Johanna on tosi kaunis ja hänen miehensä on komea, on nähtävästi liikaa joillekin suomalaisille persjalkamammoille. Kalastajan vaimo on yksi lempiblogeistani, ja sellaisena pysyy!
Minä puhuinkin MUODISTA..kyllä ne aikuiset työssäkäyvät varmasti siistejä ovat jakkupuvuissaan mutta eivät viimeisen MUODIN mukaisia (tuulipukuläppä olikin vähän kärjistetty). Johannan tyyli myötäilee juuri tämänhetkisiä pukeutumistrendejä ja muotia. Voi olla että jos itse olet 40 vee ja vaikka vanhempikin niin miellät tässä tapauksessa kolmekymppisetkin teineiksi. Jokaisella meillä on omat intressimme ja joitain vain kiinnostaa muodin mukainen pukeutuminen enemmän kuin toisia..Teinityyliä teinikaupoista, sitä tuo blogi on.
No sori mut sä et vaan tiedä muodista sit yhtään mitään..
Mä en vaan tajua. Miksi äidit on näin julmia toisilleen? Miksi kaunis nainen esittelemässä vaatteitaan ja kaunista kotiaan on jotain NIIIN paheksuttavaa? Olisitteko tyytyväisiä jos hän pukeutuisi säkkiin,kierisi tervassa ja ripottelisi päälleen höyheniä ja julkaisisi siitä kuvia? Tuskin, koska ei teille kelpaa mikään :) Tasapäistäminen, se on meidän pohjoismaisten PAHE.
Tämäkin blogivihamielisyys on kuin suoraan Jante lain toteuttamista arjessa:
Janten lain säännöt:
1. Älä luule, että sinä olet jotain.
2. Älä luule, että olet yhtä paljon kuin me.
3. Älä luule että olet viisaampi kuin me.
4. Älä kuvittele, että olet parempi kuin me.
5. Älä luule, että tiedät enemmän kuin me.
6. Älä luule, että olet enemmän kuin me.
7. Älä luule, että sinä kelpaat johonkin.
8. Älä naura meille
9. Älä luule, että kukaan välittää sinusta.
10. Älä luule, että voit opettaa meille jotakin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Janten_laki
Ikäänkuin olisi hyväksyttävämpää että jonkun äidin henkireikä arjessa on käydä juoksemassa vaikkapa 10 kilometrin lenkki tai katsella televisiosta sarjafilmejä. Miksi bloggaus keveistä kauniista asioista ei ole hyväksyttävää? Eikö ole pääasia, että äiti-ihminen jaksaa arjessaan? Jos joku jaksaa paremmin siten, että bloggaa välillä hömpästä, niin sitten niin. Pääasia että jaksetaan.
Olen ihan samoilla linjoilla kanssasi, mutta osasit kiteyttää asian vielä paremmin!
Mukavaa iltaa sinulle,
t. 73
No sori mut sä et vaan tiedä muodista sit yhtään mitään..
No just. Menepä kakara nukkumaan, jaksat huomenna sitten leikkiä fashionistaa.
Okei, mummo
T:Pirtsakka muodinmukainen 27-vee kakara ja ylpeä siitä! :D
Taulut olivat kyllä kauniita, muuta en kommentoi. Kukin taaplaa tyylillään :)
Itse ulkosuomalaisena menin kerran Suomessa ollessani ystäväni ja lasten kanssa puistoon. Tuulipukuinen ystäväni totesi että "sinulle varmaan nauretaan siellä kun olet farkuissa". Siis farkuissa! Ihme meininkiä...