Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä bloggarilla noussut pissi päähän?

Vierailija
13.03.2010 |

http://johannanuusi.blogspot.com/

Ihan oikeesti, et KOKO Suomi tuntee??? WHAT?

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva kahden lapsen äiti on noin tyylikäs ja hyvännköinen kuin Johanna. Suomalaisia ärsyttää aina suuresti jos joku on onnellinen ja kehtaa vielä kertoa siitä. Siihen kun lisää tyylikkään ulkonäön, hyvin sisustetun kämpän niin jo vain suomimamman naama alkaa vihertää ja näppis heilumaan sieltä sohvan pohjalta. t. suomeen muuttanut entinen "ulkomamma", joka ihmettelee tätä kateuden määrää

Ei se kateutta ole, jos tällaista blogia pitää tylsänä ja turhana.. Kuka tahansa 18-vuotias voisi kirjoittaa nämä samat asiat, erona vain on nyt Johannan yllättävän korkea ikä tyyliin verrattuna. Harmi jos kaikkea kritiikkiä pidetään kateutena, hyvä vain ettei kaikki ahtauduta samaan pieneen muottiin ja pidetä samoista asioista..

Vierailija
42/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva kahden lapsen äiti on noin tyylikäs ja hyvännköinen kuin Johanna. Suomalaisia ärsyttää aina suuresti jos joku on onnellinen ja kehtaa vielä kertoa siitä. Siihen kun lisää tyylikkään ulkonäön, hyvin sisustetun kämpän niin jo vain suomimamman naama alkaa vihertää ja näppis heilumaan sieltä sohvan pohjalta.

t. suomeen muuttanut entinen "ulkomamma", joka ihmettelee tätä kateuden määrää

Tuo tyyli on teineille tyylikäs, kämppä liian white on white, mutta hyvä tietysti, että on onnellinen. Ei itselläni ainakaan ole syytä kateuteen, mutta jaksaa kyllä huvittaa nämä "ulkomammojen" ainainen narina.

Oikein säälittää kun jotkut täällä paljastavat oman epätietoisuutensa muodin suhteen. Vai että teinityyli...hahahhahahaahhahaaaa..on ne farkut ja tuulipuvuntakkikin ihan nätti yhdistelmä...muahhahahahahhahhaaaaaaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen kuvaan ottanut pahantuulisen lapsen kuvaan, ja muissa poseeraa eri vaatteissa. Sorry vaan, mutta ei mahdu ihan mun ajatusmaailmaan tuollainen, että mamma vaihtaa vaatteita ja kuvaa itseään. Tuli heti mieleen, ettei ihmekään jos lasta vähän kyrsii, jos tyyli on tämä: "odota, äidin täytyy vähän vaihdella vaatteita".

Kyllä mulla ainakin menisi tolkuttomasti aikaa tuollaiseen poseeraamiseen. Ja ylipäätään tuntuisi älyttömän vieraalta koko ajatus. Ehkä 10-vuotiaana olisin voinut tehdäkin jotain tuollaista. "hei kattokaa, nyt mulla on tää paita, ja nyt tää!"

Vierailija
44/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita vaatteita,kaunis koti ja ihania käsitöitä.

Vierailija
45/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen kuvaan ottanut pahantuulisen lapsen kuvaan, ja muissa poseeraa eri vaatteissa. Sorry vaan, mutta ei mahdu ihan mun ajatusmaailmaan tuollainen, että mamma vaihtaa vaatteita ja kuvaa itseään. Tuli heti mieleen, ettei ihmekään jos lasta vähän kyrsii, jos tyyli on tämä: "odota, äidin täytyy vähän vaihdella vaatteita".

Kyllä mulla ainakin menisi tolkuttomasti aikaa tuollaiseen poseeraamiseen. Ja ylipäätään tuntuisi älyttömän vieraalta koko ajatus. Ehkä 10-vuotiaana olisin voinut tehdäkin jotain tuollaista. "hei kattokaa, nyt mulla on tää paita, ja nyt tää!"

Ihan hirveetä lapsenrääkkäystä!

Voi että mikä moraalinen närkästys! Juo vaikka kuppi teetä jos helpottais.

Vierailija
46/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muuhun sellaiseen, ettet voi olla lastesi kanssa joka sekunti? Sinä et varmaan riisu edes yöpaitaa aamulla, ettei lasten tarvitse odottaa kun äiti pukee vaatteet ylleen?

Vierailija
47/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tassa blogissahan Suomi-mammoja taitaa nimenomaan arsyttaa se etta blogisti on aiti. Jos han olis esim. samanikainen lapseton ja mahd sinkku, hanelle kylla suotaisiin ilo bloggailla asioista mista han nyt bloggaa ja ottaa naita paivanasu-kuvia.

Kun aitinhan pitaa olla vain kiinnostunut lastenvaatteista, ei omasta ulkonaosta ja hyvinvoinnista. No, senhan kylla Suomessa kaydessa valitettavasti huomaa.

Vierailija
48/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielii melkoisesta arvotyhjyydestä. Luulisi 3-kymppisen jo kasvaneen miettimään tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
49/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva kahden lapsen äiti on noin tyylikäs ja hyvännköinen kuin Johanna. Suomalaisia ärsyttää aina suuresti jos joku on onnellinen ja kehtaa vielä kertoa siitä. Siihen kun lisää tyylikkään ulkonäön, hyvin sisustetun kämpän niin jo vain suomimamman naama alkaa vihertää ja näppis heilumaan sieltä sohvan pohjalta. t. suomeen muuttanut entinen "ulkomamma", joka ihmettelee tätä kateuden määrää

Ei se kateutta ole, jos tällaista blogia pitää tylsänä ja turhana.. Kuka tahansa 18-vuotias voisi kirjoittaa nämä samat asiat, erona vain on nyt Johannan yllättävän korkea ikä tyyliin verrattuna. Harmi jos kaikkea kritiikkiä pidetään kateutena, hyvä vain ettei kaikki ahtauduta samaan pieneen muottiin ja pidetä samoista asioista..

Mä en ole kateellinen aikuiselle ihmiselle, joka harrastaa itsensä kuvaamista eri kuvakulmista ilman taiteellisia tavoitteita. Kunhan vain koittaa ottaa itsestään hemaisevia kuvia, esittelee niitä muille ja kirjoittaa pinnallisia juttuja omasta elämästään nettiin julkisesti luettaviksi. Vai ovatko nämä jotain merkkejä onnellisuudesta? Minusta eivät.

Vierailija
50/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

montaa kertaa päivässä. Eli ihan yhden vaatekerran taitaa aamulla päällensä vetää ja sen kuvata. Kauniita vaatteita ja kivoja pukeutumisvinkkejä. Blogeja on moneen lähtöön ja monelle eri "pinnallisuustasolle". Ap:n varmasti löytää blogiviidakosta itselleen sopivan ja miellyttävän.

Vierailija
51/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä blogin lukijat ovat kommentoineet? He juuri pitävät blogista tuollaisena. He eivät halua kuulla lisää lapsista. Eikä Johannakaan halua lapsiaan liikaa esitellä ja hyvä niin! Johanna on kertonut, että blogi on hänen mielensä piristystä, sen takia siellä vain "hömppää".

Mun mielestä valloittava blogi. Toivon todella, ettei Johanna lopeta bogiaan juuri tämmöisten ketjujen takia.

Vierailija
52/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ärsyttää, joku joka ei edes ole tuttu millään tavalla. Ei mua ärsytä vaikka en luekaan ko. blogia.

Vierailija
53/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lapset jo koulussa ja kotona häärii henkilökunta tekemässä kaiken. Mulla on näinollen aikaa paneutua lapsien lisäksi itseeni. Olen urheilullinen, kaunis 10v nuoremmannäköinen kuin olen, pukeudun hyvin räätälillä teetettyihin vaatetisiin pääsääntöisesti jne.

Mutta silti musta tuo kirjoittaja on jäänyt johonkin 14-15 vuotiaan tasolle.

Vierailija
54/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jättää kertomatta kaikkein henkilökohtaisemmat asiat, ja keskittyy vaate- ja sisustusjuttuihin.

Tykkään kovasti hänen blogistaan, vaikka hänen elämäntilanteensa (ja ulkonäkönsä) on aika kaukana omastani.

Vierailija
55/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse osaisi tehdä yhtä tyylikästä.

Vierailija
56/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuuluis ystäväpiiriin

Vierailija
57/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki lapset jo koulussa ja kotona häärii henkilökunta tekemässä kaiken. Mulla on näinollen aikaa paneutua lapsien lisäksi itseeni. Olen urheilullinen, kaunis 10v nuoremmannäköinen kuin olen, pukeudun hyvin räätälillä teetettyihin vaatetisiin pääsääntöisesti jne.

Mutta silti musta tuo kirjoittaja on jäänyt johonkin 14-15 vuotiaan tasolle.

Vierailija
58/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan tavallinen nainen, ikää 37 vuotta, kaksi lasta ja pirtinpöytäkin löytyy... Blogeja on tullut lueskeltua lähinnä lasten syntymäpäiväkakkuja tuhertaessa, muuten se maailma on melkoisen vieras.

Nyt tartuin tähän avaukseen, luulin löytäväni jotain todella pöyristyttävää. En löytänyt. Ainoastaan kauniita kuvia joita ihastelin aidosti.Johanna on mielestäni erittäin kaunis ja hänellä on kivoja vaatteita. Tekstillä ei Nobelia saa, mutta se tuskin on tarkoituskaan.Sivustosta tulee mieleen mukava ja kepeä naistenlehti ja niillekin on iloksemme paikkansa maailmassa.

Elämä tuntuu mukavammalta kun toisista ihmisitä näkee mukavat puolet ja jättää omat ja toisten vajavaisuudet vähemmälle tarkastelulle. Tämä pätee myös blogien tutkailuun.

Vierailija
59/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pienen pieni osa siitä. Monikaan ei haluaisi julkisesti jakaa muuta kuin pintapuolisimman osan elämästään. En minä ainakaan.

Vierailija
60/114 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ahdistuu kun ilmeisesti niin on tapahtunut:DD

Aika huomionhakuista,mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän