Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KUMMITTELEEKO meillä

Vierailija
13.03.2010 |

Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?

Kommentit (899)

Vierailija
1/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin ketjua, klikkasin seuraava-sanaa päästäkseni seuraavalle sivulle, sen sijaan klikkaus minimoikin sivun...

Vierailija
2/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä on ihmetellyt miten ap voi olla niin kylmähermoinen kummittelun keskellä. Tämä nyt ei täysin ole sama asia, mutta meidän talossamme kummittelee, ja nyt vuosien asumisen jälkeen siihen on pikku hiljaa tottunut. Mitään noin konkreettista ei meillä tapahdu, että selkeästi yöllä olisi riehuttu, mutta jo se läsnäolon tunteminen, askeleet ja puhuminen tyhjässä huoneessa saivat alkuaikoina niskakarvat nousemaan pystyyn. Makuuhuoneessa läsnäolon tuntee aina selkeimmin, siksi en joskus yksin ollessani siellä pystykään nukkumaan (tämä on ainut asia, mikä kummittelussa pelottaa, muuten siihen on jo totuttu). En tiedä pitäisikö tänne kutsua manaaja/puhdistaja - kuka milläkin nimellä haluaa sellaista kutsua - sillä pelottavuudestaan huolimatta henget eivät ole tehneet mitään. Enkä usko, että täällä yht´äkkiä muututtaisiin vihamieliseksi, jolloin tapahtuisi jotain kauheaa, en usko henkien sellaiseen pyrkivän. Ainoa asia, mikä todella häiritsee, on tieto siitä että nämä läsnäolevat henget eivät ole saaneet rauhaa kuoltuaan, vaan että heidät on kahlittu yhteen paikkaan ikuisuuksien ajaksi. Se olisi pahin kohtalo mitä minä tietäisin, vaikka joku aikaisemmin kirjoittikin jopa toivovansa sitä. :)

Mutta joka tapauksessa, toivon että ap tulisi kertomaan tilanteestaan useammin, sillä vaikka jotkut eivät henkiin ja kummitteluun uskokaan, niin olisi mielenkiintoista kuulla myös sellaisia jotka näihin asioihin uskovat ja ymmärtävät että on olemassa enemmänkin kuin vain meidän kuolevaisten näkyvä maailma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme ole täällä yksin, läsnämme saattaa olla henkiä. Olen miehen kanssa asunut yhteensä viidessä asunnossa ja niistä kahdessa olen kokenut outoja fiiliksiä, kolmessa asunnossa ei ole ollut mitään.. Kolmannessa asunnossa koin outoja väristyksiä eteiskäytävässä. Nykyisen kotini rivitalon alakerrasta kuulen jatkuvaa narinaa. Tiedän, että puut ja rappuset narisee, mutta olen saanut outoja fiiliksiä pesuhuoneesta ja saunasta ennen ääniä... Olen itse tsekkaillut tarkkaa ovia ym eikä ne narise. Muutakuin itsekseen..

Vierailija
4/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tykännyt paikasta, jokainen joka siellä vieraili niin sai vähintäänkin flunssan vaikka patterit olivat täysillä jne. Näin joka yö ahdistavia unia siellä ja eräänä yönä koirani, joka oli 600km päässä, tuli vierailulle. Olen ihan varma että olen hereillä kun tämä tapahtui! No, aamulla sain kuulla että meidän koira tekee kuolemaa :(. Toisella kertaa kun olin yötä tuossa talossa, nukuin levottomasti koko yön ja muistan että en saanut unenpäästä kiinni koskaan kunnolla. Aina kun katsoin kelloa, se näytti samaa aikaa! Aamulla sitten kenkäni löytyivät keskeltä pihaa- ulko-ovi oli vieläkin lukossa!

Vierailija
5/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asui todella pahansisuinen akka ennenkuin isäni muutti sinne. Naapurit huokaisivat helpotuksesta kun akka muutti pois...oli kiusannut lapsia ja eläimiä, huudellut ilkeitä jne.

Vierailija
6/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotölkki oli tyhjennettynä vessan lattialla, veitsi oli siirtynyt tietsikan viereen ja näppäinimstö oli irroitettu. Kun heräsin yöllä n. 430 en havainnut mitään outoa eli ne ovat tapahtuneet AAMUYÖSTÄ. tuntuu kuin kummittelu vain olisi lisääntynyt sen jälkeen kun kerroin siitä täällä mutta tavallaanhan lauantain kauppareissun aikaiset tapahtumat saivat tänne kirjoittamaan TE JOILLA ON ENEMMÄN KOKEMUSTA MITÄ LUULETTE VOIKO KUMMITUS NYTKIN LUKEA MITÄ KIRJOITAN ? -ap

Vierailija
7/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veitsi oli siirtynyt tietsikan viereen ja näppäinimstö oli irroitettu.TE JOILLA ON ENEMMÄN KOKEMUSTA MITÄ LUULETTE VOIKO KUMMITUS NYTKIN LUKEA MITÄ KIRJOITAN ? -ap

Kiitos vaan, oli ihan hauska provo, mut nyt menee jo liian paksuksi.

Vierailija
8/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skepsis ry:hyn. Voit tienata 10 000e jos nämä tapahtumat ovat todennettavissa :)

http://www.skepsis.fi/haaste/

Vierailija
9/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alkaa vaikuttaa provolta. Ihmettelen, miks ap vaan vakuuttelee, et ei oo provo, mut ei perustele mitenkää, miks ei oo jo hankkinu sitä "manaajaa"/pappia. Vähän turhan paksulta alkaa vaikuttaa tää juttu. Seuraavan kerran, ku sanot, ettei oo provo, nii voisitko sanoo myös, miks et oo vielä ottanu yhteyttä mihinkään..

Ja miks et vastaa noihin kylmähermoisuus-kommentteihinkaa mitään? Miten uskallat siellä olla, jos asiat oikeasti tapahtuvat?

Vierailija
10/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono ja väsynyt provo.

Vierailija
11/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten käyt enemmän tai vähemmmän tietämättäsi itse sotkemassa tavaroitasi. Molemmissa tapauksissa: ota yhteys lääkäriin!

Vierailija
12/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps! kummitus tais haluta juoda aamukahvinsa rauhassa :D haloo.

Vierailija
13/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin tulla ap:een luo yöks valvomaan kameran kaa.

Tietty jos oot provo niin et halua...

Vierailija
14/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis noin muuten uskon kyllä henkien olemassaoloon. Meidän entisessä talossa (aika uusi talo vielä) selvästi oli jotain outoa. Öisin kuului kuin joku olisi kävellyt portaita, monesti miehen kanssa lähdettiin hiippailemaan pitkin taloa ja katsomaan että onko siellä joku murtovaras. Ei näkynyt koskaan ketään, ja hälytykset oli päällä, eli ei kukaan olisi sisään päässytkään. Öisin heräsin useasti siihen, että ovikello soi. Selvästi kuului se kilahdus, mutta ei siis kuitenkaan oikeasti soinut.

Sänky heilui välillä, siis tuntui ihan siltä, että sänky heiluu. Ajattelin aina että mies nukkuu levottomasti mutta sitten kun katsoin niin nukkui ihan levollisesti. Mietin jo että mitä ihmeen elukoita siellä patjan sisällä on, kun oikeasti siis tuntui siltä että se sänky heiluu. Ja mies koki sen myös, eli ei ollut omaa mielikuvitustani. Lapsemme heräsi myös usein öisin huutamaan, huusi siis täyttä kurkkua ja nukkui tosi levottomasti.

Kun muutettiin talosta, olin sitten muuton jälkeen yksin ihan tyhjässä talossa vähän aikaa. Istuin siinä portailla ja kuulin ihan selvästi puhetta. Sellaista kaukaista muminaa, mutta selvää puhetta kuitenkin. Usemmman henkilön puhetta, niin miehen kuin naisenkin. En kuitenkaan kokenut sitä uhkaavana.

Kun oltiin sitten muutettu niin nämä kaikki jutut loppui. Sänky ei enää heilu, ei kuulu askeleita, ei ovikellon soittoja... Jos oli päässämme vikaa niin ihmeellisesti "parannuttiin" heti kun muutettiin!! Ja lapsemme sanoi kerran minulle että täällä uudessa talossa on jotenkin kivempi asua. Kysyin että miksi niin hän sanoi että täällä on jotenkin rauhallisempaa, ei ole öisin niin levotonta. Ja emme tietenkään näistä havainnoistamme ollut lapsellemme puhuneet eli hänkin siis oli näitä yliluonnollisia juttuja siellä kokenut. Huvittavaa on, että 2 kissaamme muuttui sen jälkeen kun muutettiin. Ne olivat entisessä asunnossa aina vähän masentuneen ja pelokkaan oloisia, etsivät nukkumispaikoikseen mahdollisimman rauhallisia paikkoja jne. Täällä uudessa asunnossa ne ovat kuin eri kissoja. Ovat aina sohvalla meidän kanssa, tulevat syliin, leikkivät, nukkuvat meidän sängyssä... Eli jotain siellä kyllä oli, olen ajatellut ottaa selvää, että mikä tämän tontin tausta oikein on, missä talomme sijaitsi. Se oli siis melko uusi talo, mutta sillä tontilla sijaitsi ennen talomme kohdalla vanha talo, joka purettiin kun uutta taloamme alettin rakentamaan.

Vierailija
15/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kai yrittää saada kaikki uskomaan häneen ja sen jälkeen sanoo "ähäkutti".

Minne se kahvinkeitin häviää neljännestä kerroksesta? Eivät kummitukset varmaankaan juo siideriä tai maitoa? Mitä jos naulaat sen maton kiinni paikalleen niin mitenhän sitten käy.. sitten säikähtäisin jos saa vielä siitä revittyä sen maton irti :D

Laita itselles herätyskello soimaan siinä neljän aikaan ja valvo seitsemään siinä eteisessä niin näet sitten ite tapahtuuko jotain

Vierailija
16/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kiva provo. Jos totta niin kummallinen juttu.

Vierailija
17/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhtä todellinen kuin tämä näkyvä maailma. Oven takana on aina jotakin. Kaikkia ovia ei kannata kuitenkaan aukaista.

Vierailija
18/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta useimmille kummitusjutuille lienee looginen selitys. Itse en ole nähnyt yhtään ns. selvänä hetkenä.

Yliluonnollisia unia olen nähnyt ja paljon enneunia, ja kerran 8-v. lapsena näin unessa naisen, jolle en selitystä tiedä. Olento seisoi kotitiemme risteyksessä, mustiin puettu vanha nainen ja nauroi nauramistaan. Seuraavana päivänä mummoni jäi siinä pyörällä auton alle, kallonmurtuma ja 6 viikkoa koomassa. Mummoni selvisi siitä ja elää yhä (90 v).

Isoukkini isoäidin sanottiin olleen seudulla kuuluisa parantaja ja selvännäkijä.

Vierailija
19/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin asut, kaupunki ja kaupunginosa ? Jokuhan voi tietää sieltä jotain ratkasevaa. Mun mumma tapas sanoa että kummituksilta pitää vaan kysyä että mitä asiaa ? jos niillä ei oo asiaa ne lähtee pois!

Me asutaa vuonna 1830 rakennetussa talossa ja täällä on kuoltu ja synnytty. Kyllä sen vaistoaa että jotain on läsnä mutta se ei ole vihamielinen.

Vierailija
20/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki, silloin ihmiset nukkuu...