Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä idiootti, joka yritit tehdä äidistä vauvakaappauksen syyllistä! Miltä nyt tuntuu?

Vierailija
12.03.2010 |

Et ollut ainoastaan väärässä, vaan TYPERÄ PELLE!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkua idiootiksi halventaa nöyryyttää nimitellä murhaajaksi(abortti) etc...tällä palstalla. Ei sitä kukaan tiedä, että se olen juuri minä kuin minä itse. Siksi se menettää merkityksensä niinkö. Se mitä minä yritän sanoa on se, että ihminen joka tietää syyttömyytensä ei muiden mielipiteistä piittaa, varsinkaan siinä vaiheessa, kun todetaan syyttömyys todeksi. Silloin ihminen elää muiden mielipiteiden kautta. Hän ajattelee mitä muut minusta ajattelevat. Jokaisella saa olla mielipiteitä ne ovat vain mielipiteitä. Sitä ennen olet piinassa ja sitä piinaa ei kukaan voi estää et sinä enkä minä. Me voimme tietenkin tukea ja vahvistaa uhriksi joutunutta. Sillä vahva tuki on tarpeen, ei se mitä muut ajattelevat asiasta. Jos taas kuvittelet haukkumalla niitä, jotka syyllistivät uhria et ole yhtään sen parempi kuin syyllistäjät. Se merkitsee loputonta sotaa. Et auta uhria, vaikka kuvittelet sanoillasi olevan suuren ehyttämisen tehon uhriin. Media tulee aina vaikuttamaan ihmisten mielipiteisiin ja ajatteluun. Mikä sopii sinun pirtaan ei aina sovi minun pirtaan.

varmasti ja takuulla, jos muut epäilevät häntä murhaajaksi ja syypääksi johonkin, joka on jo sinällään aivan kauhea draama.

Ihan turha luulotella, että vain aiheelliset syytökset kirpaisevat. Erityisesti aiheettomat juuri tuntuvatkin kauhealta, koska ne tuntuvat epäoikeudenmukaisilta!

Kuvittele itse että joudut asioimaan kaupassa ja muualla ja ihmiset kyyläävät menoasi epäluuloisina. Kaikki tuijottavat ja kuiskuttelevat. Haluaisit huutaa maailmalle, että "ettekö te tajua, kuinka kauheaa tämä on minulle!"

Mitä ihmettä mussutat tuossa loppupäässä? Kirjoitat todella sekavasti. En minä LUULE eheyttäväni Varkauden äitiä, vaan toivon, että joku edes ottaisi tästä opikseen ja pidättyisi seuraavalla kerralla spekuloimasta.

Huokaus. Tuhlaan ruutiani sinuun, et selvästi kadu etkä ymmärrä.

Vierailija
62/68 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vain "idioottimaisen" aloituksen ja tartuin siihen.

Suuressa maailmassa ihmiset ei ajattele näin haavoittuvasti kuin siellä pienessä Varkaudessa tehdään.

Kyllä täällä hukutaan massaan ja elämästä ei tulisi mitään, jos alkaisi suremaan sitä mitä muut minusta ajattelevat. Tämä on tietysti itsetunto kysymyskin. Jos elää vahvasti yhteisön kautta elämäänsä niin sitä vaikeampaa se tietysti on mitä naapurit ajattelevat.

Minulla ei tuota ongelmaa ole, jota sinä kuvailet varkautelaisella äidillä olevan. Korostat, että hänellä olisi aihetta nostaa syyte. Minä taas luulen, että se ei suuremmin asiaa auta päinvastoin.

Ja ihan oikeasti minuun ei koskaan ole vaikuttaneet ihmisten valheet, kyyläykset tai muutkaan supinat. Miksi antaisin sellaisen tuhota mitään. Aika läheinen henkilö täytyy olla joka minun itsetuntoani riepottelisi. Minulla ei ole tarvetta huutaa maailmalle syyttömättömyyttäni yhtään mistään.

Mussutukseni tarkoittaa juuri sitä mitä kirjoitinkin. Haukkumalla arvostelioita sinä yrität pelastaa maailmaa. Se ei tule ikinä onnistumaan. Media pitää siitä huolen...maailman tappiin asti on arvostelioita joilla on spekulaatioita asioista (vääriä ja oikeita)sinä olet yksi heistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat nostaisi kunnaianloukkaussyytteet näiden älykääpiöiden kirjoitteluista!

Syytön on vasta sitten kun syyttömäksi oikeudessa todistetaan. Ikäväähän se on kun syytetään teosta, jot ei ole tehnyt. Ei tämä ole ainoa eikä viimmeinen tapaus maailmassa. Nyt maine on taas puhdas ja elämä jatkuu. Jotain tästä hekin oppivat.

Syyllinen, on vasta kun oikeudessa todistetaan. Tais olla pari ihmistä, kun tuosta äidistä vaahtosivat, kymmenin aloituksin. No, siinähän näkivät..

Vierailija
64/68 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikeus ei ole pystynyt syylliseksi todistamaan.

Toivotaan nyt että äidit oppivat tästä jotakin tärkeää. Vauvat nukkuvat sisällä, niin kukaan ei tule loukatuksi ja vauva ei joudu hengenvaaraan.

Ja mitä nettiin tulee niin vierailijoiden henkilöllisyys on mahdotonta todistaa. Nyt tietysti joku valopää väittää että se on täysin mahdollista. Näppäimistöstä, otetaan sormenjälkiä av-mammaa jälijtäessä. Mamma joka istuu missä tahansa päätteellä kirjoittelemassa ajatuksiaan ja loukkaamassa toista av-mammaa.

Vierailija
65/68 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole sellaista huomannut, olen vaan huomannut spekulaatioita, missä yhtenä vaihtoehtona ollut tuo äidin syyllisyys. Ei siis olla puhuttu faktana asiasta, vaan se on ollut vaan yksi vaihtoehto muiden joukossa. Mielestäni se on eri juttu kuin suora syyttäminen. Kyllähän sitä joka puolella ihan tässä "oikeassa elämässä" ihmiset tätä juttua spekuloi ja miettii vaihtoehtoja, ei pelkästään netissä. Ja nythän on pääasia se, että totuus tuli ilmi ja kaikki tietävät mitä tapahtui!

Vierailija
66/68 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikeus ei ole pystynyt syylliseksi todistamaan.

Toivotaan nyt että äidit oppivat tästä jotakin tärkeää. Vauvat nukkuvat sisällä, niin kukaan ei tule loukatuksi ja vauva ei joudu hengenvaaraan.

Ja mitä nettiin tulee niin vierailijoiden henkilöllisyys on mahdotonta todistaa. Nyt tietysti joku valopää väittää että se on täysin mahdollista. Näppäimistöstä, otetaan sormenjälkiä av-mammaa jälijtäessä. Mamma joka istuu missä tahansa päätteellä kirjoittelemassa ajatuksiaan ja loukkaamassa toista av-mammaa.

Ip-osoitteen saa selville ja tuskinpa jokainen äitiä syyttänyt pelle on kirjaston koneelta kirjoitellut lennokkaita teorioitaan.

Vierailija
67/68 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppäimillä on ollut. Äiti tytär anoppi appi sisko serkku isä...kaikki linnaan vaan.

Asioihin perehtynyt ei mene kirjoittelemaan omalta päätteeltään spekulaatioita varsinkaan av:lle missä linnaan joutumisen mahdollisuus on erittäin suuri:D

Vierailija
68/68 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät herjausviestien kirjoittajaa. Please... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi