APUA! olen tuo yököttävä ämmä
kiitos sinulle joka uskalsit kirjoittaa MINULLE viestin facebookiin. poistin kuvan facebookista, mutta näköjään tilalle tuli jokin muu kuvani. enkö saa kuvaani täältä pyörimästä pois?? enkä ole seiskan tähtityttönä ollut.
Kommentit (33)
Vielä av:lla!
Haiskahtaa enemmän kiusaamiselta jonkun "kaverin" toimesta.
että tosiaan linkittäisin tänne kuvani ja sen jälkeen mietin ja pohdin millä helvetillä sen saan pois ja lopulta poistan joka ikisen kuvani? ihan vaan huvikseni? en todellakaan.
kiitos niille jotka auttoi.
on näitä ollut ennenkin! Mieti nyt: kuka ei tiedä, että tuollaisesta voi olla seurauksia? Miksei haukkunut samaan syssyyn sitten enemmänkin jos kerran kuvankin linkitti?
Vielä av:lla!
Haiskahtaa enemmän kiusaamiselta jonkun "kaverin" toimesta.
täältä kuitenkin vielä löytyy näitä avuliaitakin ihmisiä. Kaikki eivät ole näitä "salaliittoteoria"-ihmisiä. Itsekin luonnollisesti ilmoitin heti ylläpidolle, mutta täällä tuo viestinopeus on sitä luokkaa, etteivät he ennätä reaaliaikaisesti puuttumaan.
nimenomaan luulen. Tottakai haluat ketjun nyt pois kun naurettavan kehujen kalastelu yrityksesi läpi nähtiin.
että tosiaan linkittäisin tänne kuvani ja sen jälkeen mietin ja pohdin millä helvetillä sen saan pois ja lopulta poistan joka ikisen kuvani? ihan vaan huvikseni? en todellakaan.
kiitos niille jotka auttoi.
Nyt ap vaan arvailee kuka oli ilkeä.
ketjun ap yrittää nyt vierittää syyn tämän kuvassa olleen naisen syyksi ja täten nolata vielä enemmän.
Ei onnistu! :D
salaat vaan tilisi facebookista
Asetuksista muutat sen että sinua ei saa haettua hakukoneilla, niin sinua ei löydä facebookista kuin kaverisi.
onnistuuhan. Ainakin minun ja nähtävästi muutaman muunkin silmissä.
ketjun ap yrittää nyt vierittää syyn tämän kuvassa olleen naisen syyksi ja täten nolata vielä enemmän.
Ei onnistu! :D
teen vielä tuonkin vaikka sitä kuvaa ei onneksi enää auki saakaan.
ap tottuneelta palstan käyttäjältä, termit ym. hyvin halussa ensikertalaiseksi ;)
En ainakaan löytänyt.
Ilmiannoin sen ketjun. Mulle ihan sama, kuka sen tänne on laittanut, mutta yksityisten ihmisten kuvia, koko nimiä ja Facebook-profiileja ei ole musta korrektia linkittää tänne.
En tiedä, oliko tuo jo toinen ketju samasta aiheesta tänään, yritin ainakin yhtä ilmiantaa aikaisemmin, mutta mä käsitin, että se oli jo poistettu ennen mun ilmiantoa.
Terv. huumorintajuton, vittumainen hiekkapillu
kaikkea nämä av-mammat nielevätkin.