Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! olen tuo yököttävä ämmä

Vierailija
11.03.2010 |

kiitos sinulle joka uskalsit kirjoittaa MINULLE viestin facebookiin. poistin kuvan facebookista, mutta näköjään tilalle tuli jokin muu kuvani. enkö saa kuvaani täältä pyörimästä pois?? enkä ole seiskan tähtityttönä ollut.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea nämä av-mammat nielevätkin.

mutta uskon edelleen, että toisen ketjun ap ja kuvan nainen ovat sama henkilö. Nyt yrittää vain peitellä jälkiään, kun toimiensa läpi nähtiin.

a. kaikki varmaan tietävät, että toisen kuvan linkittämisellä voi olla seurauksia

b. miksi kukaan linkittäisi ja jos olisi niin dorka, että linkittäisi niin eiköhän laittaisi myös mehevämmän alustuksen ja haukkuisi yksityiskohtaisemmin

c. aika nopeastippa kuvan henkilö sai tiedon..

jne.

Vierailija
22/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä av:lla!

Haiskahtaa enemmän kiusaamiselta jonkun "kaverin" toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosiaan linkittäisin tänne kuvani ja sen jälkeen mietin ja pohdin millä helvetillä sen saan pois ja lopulta poistan joka ikisen kuvani? ihan vaan huvikseni? en todellakaan.

kiitos niille jotka auttoi.

Vierailija
24/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näitä ollut ennenkin! Mieti nyt: kuka ei tiedä, että tuollaisesta voi olla seurauksia? Miksei haukkunut samaan syssyyn sitten enemmänkin jos kerran kuvankin linkitti?

Vielä av:lla!

Haiskahtaa enemmän kiusaamiselta jonkun "kaverin" toimesta.

Vierailija
25/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä kuitenkin vielä löytyy näitä avuliaitakin ihmisiä. Kaikki eivät ole näitä "salaliittoteoria"-ihmisiä. Itsekin luonnollisesti ilmoitin heti ylläpidolle, mutta täällä tuo viestinopeus on sitä luokkaa, etteivät he ennätä reaaliaikaisesti puuttumaan.

Vierailija
26/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan luulen. Tottakai haluat ketjun nyt pois kun naurettavan kehujen kalastelu yrityksesi läpi nähtiin.

että tosiaan linkittäisin tänne kuvani ja sen jälkeen mietin ja pohdin millä helvetillä sen saan pois ja lopulta poistan joka ikisen kuvani? ihan vaan huvikseni? en todellakaan.

kiitos niille jotka auttoi.

Vierailija
27/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap vaan arvailee kuka oli ilkeä.

Vierailija
28/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun ap yrittää nyt vierittää syyn tämän kuvassa olleen naisen syyksi ja täten nolata vielä enemmän.

Ei onnistu! :D

Vierailija
29/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaat vaan tilisi facebookista

Asetuksista muutat sen että sinua ei saa haettua hakukoneilla, niin sinua ei löydä facebookista kuin kaverisi.

Vierailija
30/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuuhan. Ainakin minun ja nähtävästi muutaman muunkin silmissä.

ketjun ap yrittää nyt vierittää syyn tämän kuvassa olleen naisen syyksi ja täten nolata vielä enemmän.

Ei onnistu! :D

Vierailija
31/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen vielä tuonkin vaikka sitä kuvaa ei onneksi enää auki saakaan.

Vierailija
32/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tottuneelta palstan käyttäjältä, termit ym. hyvin halussa ensikertalaiseksi ;)

Vierailija
33/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan löytänyt.

Ilmiannoin sen ketjun. Mulle ihan sama, kuka sen tänne on laittanut, mutta yksityisten ihmisten kuvia, koko nimiä ja Facebook-profiileja ei ole musta korrektia linkittää tänne.

En tiedä, oliko tuo jo toinen ketju samasta aiheesta tänään, yritin ainakin yhtä ilmiantaa aikaisemmin, mutta mä käsitin, että se oli jo poistettu ennen mun ilmiantoa.

Terv. huumorintajuton, vittumainen hiekkapillu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme