Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! olen tuo yököttävä ämmä

Vierailija
11.03.2010 |

kiitos sinulle joka uskalsit kirjoittaa MINULLE viestin facebookiin. poistin kuvan facebookista, mutta näköjään tilalle tuli jokin muu kuvani. enkö saa kuvaani täältä pyörimästä pois?? enkä ole seiskan tähtityttönä ollut.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi. sanonpa vielä että minä en laittaisi omaa kuvaani tänne omalla nimelläni varustettuna, tuskin kovin moni muukaan. aion tehdä kyseisestä ketjusta rikosilmoituksen kunnianloukkauksena, vaikken syytettä kyseistä ihmistä vastaan nostaisi saan ainakin tietää kuka oli. ja mitä täällä jo ehdittiin minusta kirjoittaa, vastaan näin; en ole ollut tähtityttönä, en iltatyttönä enkä minään muunakaan tyttönä, olen kosmetologi, en ole 18-vuotias, olen 23-vuotias pojan äiti ja kyllä olen käyttänyt tätä palstaa aiemminkin ja ihan asiallisesti, en ole väittänytkään että nyt ensi kertaa käyttäisin. eipä olisi varmaan muistakaan tällainen juttu mukava kun omalle kohdalle osuisi, on ilmeisesti vaan kivaa nimettömänä vielä nälviä lisää. terveisin Minna-Mari

Vierailija
2/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan! Av-palstan anonyymius on siitä hyvä, että täällä voi kysellä arkaluontoisempiakin asioita. Huonoa taas on juuri se, että anonyymisyyden turvin monet tekevät typeryyksiä. Ja etenkin teineille, se on kovin suuri houkutin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurja juttu että joku viitsii linkittää nimellä ja kuvalla toisia ihmisiä tänne. Hyvä ja viisas päätös sinulta, tsemppiä ja toivottavasti saat tästedes olla rauhassa.

Vierailija
4/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro meille muillekin! kerro miten kävi ja millainen tyyppi tällaisen tempun teki jne.

Tsemppiä ja myötäelän kyllä...

Vierailija
5/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla kiinnosti enemmän arvostella ja spekuloida, mutta auttaa täällä ei kukaan halua.

Vierailija
6/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen. saako ton kuvan pois? osaako kukaan auttaa?

Vierailija
7/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poistitko siis tuon kuvan omilta facebook-sivuiltasi kokonaan? Luulisi että silloin lähtisi?

Vierailija
8/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ottaa yhteyttä ylläpitoon. Siinä voi tosin kestää vähän aikaa ennen kun poistavat kyseisen ketjun.

Vierailija
9/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kuvan joka alunperin tuohon oli linkitetty, mutta kun kokeilin linkkiä sen jälkeen siitä aukesi toinen kuvani..

Vierailija
10/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilisin laittaa kaikki kuvani tai albumini asetuksilla "kuvan näkee vain minä", jos yhtään ymmärrät.

Tunnetko kuvan linkittäjän?

Vierailija
11/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poistavat sen. Kuvat myöhemmin takas.

Vierailija
12/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tuon on tehnyt, joku "ystäväni" ilmeisestikin. tällä hetkellä albumini ovat asetuksella jolla ne näkevät vain kaverini.

Vierailija
13/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon missä on farkkuliivi tmv ja joku kommentoi että kaunistut päiväpäivältä. Senkö siis poistit vai oliko sitä ennen linkissä joku toinen kuva?

Omituista kyllä ettei se katoa.

Onko tämä sinun profiilikuvasi? Koska senhän näkevät kaikki facebookissa mutenkin. Ehkä jos laittaisit profiilikuvaksesi hetkellisesti sen tyhjän missä on vaan se hahmo niin jos se sitten häviäisi linkistä?

Vierailija
14/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi kuva täällä kauan pyöri kun juttu vanhenee.

miks toi linkittäjä sua sit inhoo?

Vierailija
15/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli toinen kuva kuin tuo joka nyt aukeaa. vaihdoin asetukset että vain minä voin nähdä myös profiilikuvani, aukeaa edelleen. pitää kokeilla vaihtaa koko profiilikuva pois seuraavaksi. kiukuttaa tällanen :/

Vierailija
16/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös profiilista.

Tosi ikävä juttu!

t. 8

Vierailija
17/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku kehtaakin nimen ja kuvan linkittää, ei ole kovin kiva.

Vierailija
18/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydä heitä säästämään osoite, josta ketju avattu. Siltä varalta, että häiriköinti jatkuu.

Muuten en tekisi mitään. Toi juttu on jo huomenna unohdettu - ja ihan nätti olet.

Vierailija
19/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin sinuna hetken aikaa kuvat poissa.

Vierailija
20/33 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uskon edelleen, että toisen ketjun ap ja kuvan nainen ovat sama henkilö. Nyt yrittää vain peitellä jälkiään, kun toimiensa läpi nähtiin.

a. kaikki varmaan tietävät, että toisen kuvan linkittämisellä voi olla seurauksia

b. miksi kukaan linkittäisi ja jos olisi niin dorka, että linkittäisi niin eiköhän laittaisi myös mehevämmän alustuksen ja haukkuisi yksityiskohtaisemmin

c. aika nopeastippa kuvan henkilö sai tiedon..

jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän