S-etukortti, hermot riekaleina
Laitoin mielestäni tuon muovilätyskän tiedot kuntoon. Google Playsta ensin S-mobiilisovellus, sillä aukaisin verkkopankin, ja päivitin tiedot. Sitten laitoin OPstä rahaa S-pankin tilille. Sitten kävi reippahasti askeleet kauppaan ostamaan ja maksamaan ESkortilla. No siinä maksupäätteessä luki "tunnistamaton kortti." Sen pituinen se.
S-ryhmän olisi aika ymmärtää, että asiakas tarvitsee vain äpin ja maksaa millä maksaa, bomukset juoksee. K-ryhmässä ei tarvitse sitäkään, koska OP-kortti sisältää K-plussa ominaisuuden. Lidlissä pitää skannata "blim", Clas Ohlssonilla ja Tokmannilla pitää sanoa puhelinnumero.
Kommentit (38)
En pääse kärryille mitä ihmettä olet puuhannut
S kortti löytyy kyllä äpistä ja voit lisätä sen vaikka Google wallettiinkin
Huomioithan, että pankkikortissa on oletuksena max 50 euron osto. Itse nimittäin ihmettelin samaa kassalla ekaa kertaa maksaessani. Muuten on toiminut hienosti. Mutta en kyllä mitään Google paytä tarvinnut missään vaiheessa korttia käyttöön ottaessa. Mutta sillä ei varmaan ole mitään merkitystä tässä tarinassa.
Vierailija kirjoitti:
En pääse kärryille mitä ihmettä olet puuhannut
Sitä olen puuhannut, että haluaisin maksaa tuolla muovilätyskällä, mutta kun se maksupääte ei tunnista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ap sekoilet?
Hän on ilmeisesti yrittänyt ottaa käyttöön uuden S-etukortin. Ensimmäisellä kerralla sitä käytettäessä pitää näppäillä tunnusluku, muuten maksupääte ilmoittaa "tuntematon kortti". Itselleni kävi äskettäin samoin, onneksi kassa neuvoi.
OP on huonoin pankki ja k-ryhmän plussapisteet ovat aivan naurettavia. S-ryhmästä bonuksia saa sentään useita kymppejä, kun ostaa vielä bensat abc:lta.
Vierailija kirjoitti:
Huomioithan, että pankkikortissa on oletuksena max 50 euron osto. Itse nimittäin ihmettelin samaa kassalla ekaa kertaa maksaessani. Muuten on toiminut hienosti. Mutta en kyllä mitään Google paytä tarvinnut missään vaiheessa korttia käyttöön ottaessa. Mutta sillä ei varmaan ole mitään merkitystä tässä tarinassa.
En minäkään mutta Google Play tä tarvitsin S-etusovelluksen hakemiseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ap sekoilet?
Hän on ilmeisesti yrittänyt ottaa käyttöön uuden S-etukortin. Ensimmäisellä kerralla sitä käytettäessä pitää näppäillä tunnusluku, muuten maksupääte ilmoittaa "tuntematon kortti". Itselleni kävi äskettäin samoin, onneksi kassa neuvoi.
Ihan normaali toimenpide, että ekalla kerralla käytetään kortti sisässä, ennen kuin lähimaksu toimii.
Yrititkö maksaa ilman pin-lukua? Uusi kortti otetaan aina käyttöön maksamalla ekalla kerralla käyttämällä piniä.
SS-ryhmän sovellukset ovat kelvottomia verrattuna K-kauppaan.
Voikohan siihen mennä joitain pankkipäiviä, että tuommoinen tieto päivittyy? Pankkimaailma on kummallinen ja viiveitä löytyy.
Tai sitten oletko kokeillut käyttää korttia myymälän päätteessä? Semmoinen löytyy jokaisen S-Marketin eteisetä, ja siinä voi päivittää jotain kortin tietoja. Tutustuin tuohon päätteeseen, kun saadakseen kuitittoman palvelun piti muinoin ensin päivittää tieto S-mobiilissa ja sitten vielä siinä päätteessä. En tiedä miksi ihmeessä noin vaikeaa, mutta niin, pankkkimaailma on outo ja täynnä käsittämättömiä sääntöjä ja rajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään mutta Google Play tä tarvitsin S-etusovelluksen hakemiseen. Ap
Play kääntyi payksi päässäni 😂.
Vierailija kirjoitti:
OP on huonoin pankki ja k-ryhmän plussapisteet ovat aivan naurettavia. S-ryhmästä bonuksia saa sentään useita kymppejä, kun ostaa vielä bensat abc:lta.
Tankkaamalla abc:llä maksat siitä bensasta ENNEMMÄN extraa kuin saat siitä edes maksimibonuksilla takaisin.
Olen vältellyt eskorttia. Bonusjärjestelmässä pienituloiset saa pienen alen, hyvätuloiset suuren alen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? 50 euroa menee kaupassa parin päivän ruokiin lol
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat max 50 ostolla? Kyllä mä olen S-kortillani maksanut mm. auton joka maksoi 32 tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat max 50 ostolla? Kyllä mä olen S-kortillani maksanut mm. auton joka maksoi 32 tuhatta.
Oho mr money man paikalla
S-pankki ja S-kortit ovat naurettavia tekeleitä. Todella susia matkailijalle ulkomailla. S-pankki harjoittaa sairaalloisen aggressiivista varovaisuuspolitiikkaa ja sulkee asiakkaiden pankkikortteja jos sattuvat niitä käyttämään ulkomailla luotettavissakin tahoissa. Todella paska pankki varsinkin matkailijalle.