Mä testaan paljonko irtoaa säälipisteitä, tukitoimia ja rahaa yhteiskunnalta synnytysmasennuksella.
Raportoin säännöllisin välein tänne miten homma etenee ja paljonko olen saanut sairaslomaa ja saako lapset ilmaisen virikehoitopaikan.
Kommentit (56)
Muuten vaan hullu, toivotaan nyt että lasten isä ei ole vastaava sekopää. Todennäköisesti turha toivo, koska sekopäät vetävät puoleensa toisiaan.
kun siivota en halua ja lapset eivät ole vielä tarpeeksi väsyneitä päiväunille. Hommia riittäis vaikka kahdeksi viikoksi kotona, mutten tosiaankaan laita rikkaa ristiin.
Sossut maksakoot kotisiivouksen.
Väsyttäis, muttei vielä pääse ainakaan tuntiin päiväunille. Taivaalta sataa paskaa, niin ei viitsi lähteä puskemaan lastenrattaita postiin vaikka pitäis pari huutispakettia viedä.
Huomenna on kai pakko mennä ulos, koska ruoka loppuu kaapista.
masennuslääkettä lisäämään. Enkä mä haluakaan, mä nautin tästä masennuksesta ja otan kaikki säälipisteet siitä irti.
Ei jaksais jatkuvasti lukea näitä sun aivopieruja.
masennuslääkettä lisäämään. Enkä mä haluakaan, mä nautin tästä masennuksesta ja otan kaikki säälipisteet siitä irti.
et kyllä sanois noin.
kun lapset eivät ole vielä kypsiä päiväunille ja sit ne vaatii kumminkin jotain palveluksia 2 minuutin välein ja mun pitäis koko ajan vääntäytyä ylös sängystä.
Meen sit vasta makaamaan, kun saan maat 2 tuntia putkeen.
Kaukosäätimen kun vielä löytäis, niin sais sängystä käsin vaihdettua isommalle lapselle dvd-elokuvan.
Neuvolaan soitin äsken, mutta se neuvolantäti ei saanut lastensuojelun sossuja kiinni, että ne olis tulleet jo tänään kylään ja tuoneet niitä tukitoimia tullessaan.
Pitää siis odotella viikko, 18.pv ne sossut muistaakseni aikoivat tulla.
kun lapset eivät ole vielä kypsiä päiväunille ja sit ne vaatii kumminkin jotain palveluksia 2 minuutin välein ja mun pitäis koko ajan vääntäytyä ylös sängystä.
Meen sit vasta makaamaan, kun saan maat 2 tuntia putkeen.
Kaukosäätimen kun vielä löytäis, niin sais sängystä käsin vaihdettua isommalle lapselle dvd-elokuvan.
Neuvolaan soitin äsken, mutta se neuvolantäti ei saanut lastensuojelun sossuja kiinni, että ne olis tulleet jo tänään kylään ja tuoneet niitä tukitoimia tullessaan.
Pitää siis odotella viikko, 18.pv ne sossut muistaakseni aikoivat tulla.
Luulin että ne sossut olis sittenkin tulleet, mutta siellä olikin vaan pari Jehovaa Vartiotornia tyrkyttämässä.
Harmi kun en kutsunut niitä sisään, oliskohan ne mummot vähän siivonneet täällä jos olisin ne sisään päästänyt.
Vieläköhän ne on rapussa, pitää äkkiä mennä katsomaan ja pyytää sisälle.
et kyllä sanois noin.
Selkeästi ei masentunut, mutta miksi viitsii nähdä tämän kaiken vaivan?
et kyllä sanois noin.
Selkeästi ei masentunut, mutta miksi viitsii nähdä tämän kaiken vaivan?
kuin masennus. Mistä sä Psykomamma näet itse kärsiväs, vai onko niin, että sun sairaudessa ei ole sitä ns. sairauden tunnetta?
No en mä viitsi nenää kaivaa kun näppis menee sit ihan räkään.
johonkin tai syö, yks lysti. Pointtina oli se, että mee johonkin muualle toteuttamaan itseäs. Pelaa kuplapeliä vaikka, jos et osaa muuta kuin netissä roikkua.
eläke suoraan. Kelakortissahan mulla lukee jo 112, siitä vaan googlettamaan mitä se tarkoittaa.
Omasta mielestä mua vaivaa lorvikatarri, laiskottelu ja olen katkera etten päässyt rikkaisiin naimisiin, jossa mun ei olis tarvinnut muuta kuin sohvalla maata ja läppärillä nettikaupoissa shoppailla.
Ehdottaman kaltoinkohdeltu kotikiusattu olen.
eläke suoraan. Kelakortissahan mulla lukee jo 112, siitä vaan googlettamaan mitä se tarkoittaa.
Omasta mielestä mua vaivaa lorvikatarri, laiskottelu ja olen katkera etten päässyt rikkaisiin naimisiin, jossa mun ei olis tarvinnut muuta kuin sohvalla maata ja läppärillä nettikaupoissa shoppailla.
Ehdottaman kaltoinkohdeltu kotikiusattu olen.
sä tunnet olevas kotikiusattu kotona. Sä et ymmärrä sitä, että sulla on vastuu niistä lapsista ja velvollisuuksia niitä kohtaan, etkä sä voi kostaa niille sitä, että oot ne tähän maailmaan työntänyt.
Joopa joo. Lapsella fas ja adhd. Niin provo. Kysymys kuuluu, mitä saat tästä. Enkä tarkoita sitä mitä mielikuvitusidentiteettisi saa tästä, vaan mitä ihan sinä oikea ihminen siellä saat tästä keksitystä tarinasta. Olisi oikeasti kiva tietää. Vallan tunnetta? Purat aggressiotasi muita ihmisiä kohtaan?
taidat olla joku hemmetinmoinen lapseton hikari, joka oikesti tekee 20-tuntista työpäivää ja käy täällä purkamassa sen aiheuttamaa aggressiota.
tiedät kyllä miksi. Ei sua jää kukaan kaipaamaan.
ja etä-äidiksi. Lapsia voisin valvotusti tavata muutaman tunnin silloin tällöin jos sattuis huvittamaan.
paskaa puhelimessa, täällä voi kirjoittaa sitä mitä sattuu keksimään laajakaistamaksun hinnalla. Paitsi että kaikki mitä tänäänkin olen kirjoittanut on totta eikä tarua. Paitsi ehkä se että ei noilla kakaroilla taida FASsia olla, adhd todennäköisesti.
Mutten ainakaan muistaakseni tokassa raskaudessa alkoholia käyttänyt.
Ekassa vedin parit kännit ennenkuin tiesin olevani raskaan.
ja taas on synnytysmasennusdiagnoosi päällä. Tuskinpa vaan kuitenkaan, oli sen verran mukavat 5pv kun oli vaan 1 lapsi kotona. Jos en pääse eläkkeelle, niin ainakin kuntoutustuelle ja voin sit aikani kuluksi opiskella jotakin ja Kela maksaa.
Isälleen saavat jäädä jo heti perjantaina kun mulla on miuta suunnitelmia illaksi.
Ja lapset tosiaankin saavat myös aineellisesti rikkaammat oltavat, anoppi säälii erolapsia ja ostaa niille vaikka kuun taivaalta.
Ja isukin luona lapsille on mamuvapaa peruskoulu, toisin kuin tämä meidän slummikoulu.
Että kaikille osapuolille paras ratkaisu.
Ilmoitan kyllä teille heti kun kakarat ovat isälleen asettuneet asumaan.