Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko maata naisen kanssa?

Vierailija
10.03.2010 |

Jos, niin minkälaisen?

Tilanne voi olla te kahdestaan tai miesten kanssa, mutta että teillä olisi kuitenkin fyysinen kontakti.

Itse olen bi-seksuaali, mutta ystäväpiirissäni ei taida olla enää ketään muuta äiti-ihmistä, joka olisi naisistakin kiinnostunut.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taisit tarkoittaa seksiä. En voisi kuvitella minkäänlaista seksiä naisen kanssa, en edes suutelua.

Vierailija
2/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin seksiä :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajatus naisen kanssa suutelemisesta ja hyväilemisestä (esileikistä) kiihottaa paljon, paljon enemmän kuin itse seksi, jota en oikein voi kuvitella tekeväni naisen kanssa.

Vierailija
4/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis umelma. mut en tiedä olisiko ikinä pokkaa jos sais =)

Vierailija
5/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten óle uskaltautunut vielä...

Vierailija
6/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen olla pitää!

Vierailija
7/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi harrastaa seksiä naisen kanssa, se on luonnotonta.

Vierailija
8/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin miehenikin oli mukana :-)

Milloin vain uudestaan

Vierailija
9/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vartalo on niin kamala, etten vois kuvitella paljastavani sitä kenellekään muulle, ainakaan seksimielessä.

Vierailija
10/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sen tehnytkin, sillä on itsekin bi...

Vierailija
11/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap - jos olet bi - mistä voi tietää että toinen on bi ja kiinnostunut? on eräs kolleega nimittäin, en tiedä onko molemminpuolista?

Vierailija
12/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamaan, enkä suutelemaan.

Vierailija
13/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen edelleen hyvä ystävä tämän naisen kanssa, kylläkin nykyisin ihan platonisesti. Olen juuri eronnut ja ajatus naisesta rinnallani on noussut useamman kerran mieleen. Taitaa olla luo luottamus miessukupuoleen aika matalalla. Olen aina katsellut naisia vähän sillä silmällä ja tässä tilanteessa olis kiva kokeilla taas. Mutta miten se onnistuu kun asut pienellä paikkakunnalla? Mistä sellainen nainen löytyy, kun ei miestäkään löydy? Kolmen kimppaakin olen nuorena kokeillut, mutta se ei mua kiinnosta yhtään.

Vierailija
14/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin bi-seksuaali ja olen kokeillut useanlaisia naisia, mutta joku Jennifer Lopez -tyylinen nainen vie jalat alta.

Vierailija
15/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin rintoihin olen aika heikkona. Eli minäkin pidän kurvikkaista naisista. Ja siis 9 täällä taas.

Vierailija
16/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisin kyllä todella ujo riisumaan alasti koska en pidä vartalostani tällä hetkellä.

Jos joskus pitkä avioliitoni päättyy , en ota enää miestä vaan vaihdan puolta!

Minkälaisen naisen ? vaikea sanoa, tietenkin sellaisen joka "sytyttää", tummat hiukset, ehkä..

Vierailija
17/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos olen jostain naisesta kiinnostunut, flirttailen. Esimerkiksi "sulla on todella kaunis vartalo" tai "näytät ihanalta" voivat olla viattoman ystävällisiä kommentteja, mutta toimivat myös tärppeinä. Halutessaan nainen voi edetä siitä pidemmälle.

Olen myös aika suoraan keskustellut suuntautumisestani. En ronskisti, vaan esimerkiksi, että naisen kanssa touhu on erilaista kuin miehen. Ja että pidän myös naisista.

Yllättävän moni täällä on vastannut olevansa kiinnostunut seksistä naisen kanssa. Kovinkaan monia äitejä en tiedä, jotka haluaisivat seksiä naisen kanssa. Kai siinä on sitten se, että kokeilunhalu on kadonnut ja seksuaalisuus "vakiintunut" heterosuuntautumiseen.

ap

Vierailija
18/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni täällä on vastannut olevansa kiinnostunut seksistä naisen kanssa. Kovinkaan monia äitejä en tiedä, jotka haluaisivat seksiä naisen kanssa. Kai siinä on sitten se, että kokeilunhalu on kadonnut ja seksuaalisuus "vakiintunut" heterosuuntautumiseen.

ap

että olet harvinaisen suppea ihminen. Kuvitteletko oikeasti, että naisen kanssa makaaminen tekee sinusta jotenkin kokeilunhaluisemman ja rohkean? Ja tiedoksi, että heteroksi ei "vakiinnuta", vaan synnytään. Juuri niin. Ihan niin kuin homotkin sanovat olleensa aina homoja, niin heterotkin ovat olleet aina heteroita.

Vierailija
19/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus tavannut naisia joiden kanssa olisin voinut kokeilla. Jos naisen kanssa sänkyyn päätyisin, niin tilanne olisi varmaan se että mieheni olisi pysyvästi poissa kuvioista ja olisin törmännyt naiseen johon olen ihastunut.

Vierailija
20/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet harvinaisen suppea ihminen. Kuvitteletko oikeasti, että naisen kanssa makaaminen tekee sinusta jotenkin kokeilunhaluisemman ja rohkean? Ja tiedoksi, että heteroksi ei "vakiinnuta", vaan synnytään. Juuri niin. Ihan niin kuin homotkin sanovat olleensa aina homoja, niin heterotkin ovat olleet aina heteroita.

Kun naiset eivät kiinnosta, niin he eivät kiinnosta. Mikä siinä on vaikea ymmärtää, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi