Voisitko maata naisen kanssa?
Jos, niin minkälaisen?
Tilanne voi olla te kahdestaan tai miesten kanssa, mutta että teillä olisi kuitenkin fyysinen kontakti.
Itse olen bi-seksuaali, mutta ystäväpiirissäni ei taida olla enää ketään muuta äiti-ihmistä, joka olisi naisistakin kiinnostunut.
Kommentit (29)
ja jos olen jostain naisesta kiinnostunut, flirttailen. Esimerkiksi "sulla on todella kaunis vartalo" tai "näytät ihanalta" voivat olla viattoman ystävällisiä kommentteja, mutta toimivat myös tärppeinä. Halutessaan nainen voi edetä siitä pidemmälle. Olen myös aika suoraan keskustellut suuntautumisestani. En ronskisti, vaan esimerkiksi, että naisen kanssa touhu on erilaista kuin miehen. Ja että pidän myös naisista. Yllättävän moni täällä on vastannut olevansa kiinnostunut seksistä naisen kanssa. Kovinkaan monia äitejä en tiedä, jotka haluaisivat seksiä naisen kanssa. Kai siinä on sitten se, että kokeilunhalu on kadonnut ja seksuaalisuus "vakiintunut" heterosuuntautumiseen. ap
Miehen kanssa "kokeilunhalu uusiin juttuihin" tullut vasta, ja sen mukana ajatus naisesta.
Joku kokeiluvaihe lastensaannin ja pitkän parisuhteen jälkeen on nyt menossa ihan selvästi. Uskon, että rietastelut miehen kanssa riittävät, mutta saas nähä...
Koskaan en ole kyllä testannut. Enemmän olen toistaiseksi pitänyt miehistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä...
Kyllä mä voisin rakastella naisen kanssa kahdestaan tai sitten et oma mies olisi mukana. =)
Olen kahden lapsen äiti ja raskauskiloja on jääny joten ehken tällä hetkellä haluisi hoikkavartaloista koska se voisi pelästyä taas mun vartaloa joka on raskausarpeja sekä makkaroita täynnä. XD
Mieheni tietää kiinnostuksestani naisia kohtaan. Hän hyväksyy sen ja toivoo että saisin vielä joskus kokea unelmani.
suosittelen kokeilemaan jos kiinnostaa,se on parempaa kuin miehen kanssa:)
ei kaikki täällä ole heteroita
tietty voin
Aaltopituudet osuvat yksiin. Siltikään toinen ei ole välttämättä valmis tai halukas asiaa tunnustamaan tai jos tunnustaisi niin viemään eteenpäin.
ap - jos olet bi - mistä voi tietää että toinen on bi ja kiinnostunut? on eräs kolleega nimittäin, en tiedä onko molemminpuolista?
mutta en varmaan uskaltaisi. Suudella en pystyisi enkä varmaan toisen naisen pillua pystyisi nuolla. Mutta ajatus naisesta nuolemassa minua kiihottaa koska tuntuu että nainen tietäisi miestä paremmin mitä tehdä..