Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko maata naisen kanssa?

Vierailija
10.03.2010 |

Jos, niin minkälaisen?

Tilanne voi olla te kahdestaan tai miesten kanssa, mutta että teillä olisi kuitenkin fyysinen kontakti.

Itse olen bi-seksuaali, mutta ystäväpiirissäni ei taida olla enää ketään muuta äiti-ihmistä, joka olisi naisistakin kiinnostunut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en varmaan uskaltaisi. Suudella en pystyisi enkä varmaan toisen naisen pillua pystyisi nuolla. Mutta ajatus naisesta nuolemassa minua kiihottaa koska tuntuu että nainen tietäisi miestä paremmin mitä tehdä..

Vierailija
22/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos olen jostain naisesta kiinnostunut, flirttailen. Esimerkiksi "sulla on todella kaunis vartalo" tai "näytät ihanalta" voivat olla viattoman ystävällisiä kommentteja, mutta toimivat myös tärppeinä. Halutessaan nainen voi edetä siitä pidemmälle. Olen myös aika suoraan keskustellut suuntautumisestani. En ronskisti, vaan esimerkiksi, että naisen kanssa touhu on erilaista kuin miehen. Ja että pidän myös naisista. Yllättävän moni täällä on vastannut olevansa kiinnostunut seksistä naisen kanssa. Kovinkaan monia äitejä en tiedä, jotka haluaisivat seksiä naisen kanssa. Kai siinä on sitten se, että kokeilunhalu on kadonnut ja seksuaalisuus "vakiintunut" heterosuuntautumiseen. ap

Miehen kanssa "kokeilunhalu uusiin juttuihin" tullut vasta, ja sen mukana ajatus naisesta.

Joku kokeiluvaihe lastensaannin ja pitkän parisuhteen jälkeen on nyt menossa ihan selvästi. Uskon, että rietastelut miehen kanssa riittävät, mutta saas nähä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole kyllä testannut. Enemmän olen toistaiseksi pitänyt miehistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Vierailija
24/29 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin rakastella naisen kanssa kahdestaan tai sitten et oma mies olisi mukana. =)

Olen kahden lapsen äiti ja raskauskiloja on jääny joten ehken tällä hetkellä haluisi hoikkavartaloista koska se voisi pelästyä taas mun vartaloa joka on raskausarpeja sekä makkaroita täynnä. XD

Mieheni tietää kiinnostuksestani naisia kohtaan. Hän hyväksyy sen ja toivoo että saisin vielä joskus kokea unelmani.

Vierailija
25/29 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärimmäisen kuvottava ajatus

Vierailija
26/29 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen kokeilemaan jos kiinnostaa,se on parempaa kuin miehen kanssa:)

Vierailija
27/29 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki täällä ole heteroita

tietty voin

Vierailija
28/29 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen sentään mies!

Vierailija
29/29 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltopituudet osuvat yksiin. Siltikään toinen ei ole välttämättä valmis tai halukas asiaa tunnustamaan tai jos tunnustaisi niin viemään eteenpäin.

ap - jos olet bi - mistä voi tietää että toinen on bi ja kiinnostunut? on eräs kolleega nimittäin, en tiedä onko molemminpuolista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän