Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkään parisuhteessa olleet: kuinka usein rakastelette?

Vierailija
10.03.2010 |

Ja kumman aloitteesta?

Meillä mä melkeinpä odotan miehen aloitetta, sillä silloin seksi on parasta. Meillä seksiä ehkä 3-7 krt kuukaudessa.

Jos itse rupean vonkaamaan ja saan miehen innostumaan, niin se ei ole yleensä yhtä kivaa. Siksi mieluummin odotan.

Kumpi teillä vonkaa vai vuorotellen?

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta yhdessä, seksiä 3-4 krt viikossa. Nykyisin minä naisena olen aloitteellisempi mies on vähän jotenkin väsyneempi, ei niin innokas kuin ennen mikä tietty tuntuu vähän pahalta. Mutta lähtee mukaan kyllä kun houkuttelee hyvin . Kun lapset oli pienempiä, meillä oli muutamankin viikon taukoja. Nyt ei tulis kuuloonkaan semmonen homma. Ellei sitten oo jotain sairastelua ettei pysty..

Vierailija
122/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v yhessä.N 1-2 kert/viikko.Sopiva just meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista seksiä on melkein joka päivä. Vaikea sanoa, kenen aloitteesta. Molemmat haluavat seksiä, niin ei tule kiinnitettyä asiaan huomiota.

Vierailija
124/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 lasta, seksiä 1-2 kertaa viikossa, aloitteet menenee tasan.

5 lasta.mies aloitteissa 80%.0...4laukeamista per vk.

Vierailija
125/157 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-2 kertaa vuodessa. Yhdessä nyt 5 vuotta.

Vierailija
126/157 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme kotona asuvaa lasta, mutta lapset eivät ole mitenkään este seksin harrastamiselle, koska makuuhuoneen oven saa lukkoon. Kaksi vuotta olemme olleet avoliitossa. Rakastelemme 3-4 kertaa viikossa. Mies on ollut varsin tyytyväinen joka toinen päivä rakastelemaan kanssani. Itse haluaisin miestäni edelleen joka päivä/yö, kuten ennen avoliittoa seurusteluaikanamme peitto heilui päivittäin.

Vierailija
127/157 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi tämmöinen vanha ketju, mutta joo, ollaan oltu yli 20 v yhdessä ja seksiä on se 3-4 krt viikossa. Vaimoa ei kiinnostaisi niin usein, mutta hän myös ymmärtää, että avioliitossa tulee tehdä myönnytyksiä toisen hyväksi. Itsehän olisin valmis vaikka joka päivä, joten ei tässä minunkaan pillin mukaan tanssita. Seksi on kuitenkin yksi avioliiton kivijaloista, joten siihen kannattaa panostaa. Tässä rupeaa kieltämättä ajatukset harhailemaan, kun tietää, mitä parin tunnin päästä on tarjolla.

Vierailija
128/157 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan jokapäivä. t.vaimo jo vanha

Vierailija
129/157 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme päälle kolmekymppisiä, 16v yhdessä, 3 alle kouluikäistä lasta. Seksiä 1-4krt viikossa. Ja seksi muuttuu vaan koko ajan paremmaksi ja paremmaksi, varsinkin synnytysten jälkeen on huomannut selkeän eron. Melkeinpä nautinnollisinta kun takana on muutaman päivän tauko ja sitten pääsee taas nauttimaan. Joskus toki seksiä useampana päivänä putkeen, erityisesti ovulaation aikaan.

Vierailija
130/157 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 20 vuotta liitossa. seksiä ei ole käytännössä ollenkaan. :(

Vierailija
131/157 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä noin 3 päivänä kuukaudesta. Seksipäivinä tosin saattaa usein olla niin, että rakastelemme parikin kertaa - aluksi saunassa ja sitten illalla makuuhuoneessa. Vaimo haluaa usein molemmilla kerroilla orgasmin. Vaimo tekee noin 3/4 aloitteista (lähinnä suullisesti). En yleensä kieltäydy. Itse en kovin usein tosin kehtaa olla aloitteellinen. Pikkulapsiperhearki tarkoittaa sitä, että arki-iltoina ei jaksa eikä lomilla olla välttämättä edes samaan aikaan, joten seksi painottuu viikonloppuihin.

Tämän vuoden aikana oli muutamia jaksoja jolloin seksiä oli harvemmin, mutta tällä hetkellä sitä on kerran viikossa, paitsi kuukautisten aikaan. Sen verran on tullut ikää, että vähän pidempiinkin seksittömiin kausiin on loppujen lopuksi yllättävän helppoa sopeutua, kuukausi-pari menee ihan ok. Jos sitä pidemmäksi kuivat kaudet venyisivät, tuntisin kyllä jo itseni epähaluttavaksi, eikä varmasti fiilikset olisi korkealla. Tosin vaimokin on viimeisen parin vuoden aikana tuntunut siinä mielessä aikaisempaa halukkaammalta, että jos seksielämään on tullut pidempi tauko (esim. käytännön syistä), hän ei pysty pitämään näppejään erossa minusta, vaikka tilanne ei olisikaan paras mahdollinen. Esimerkiksi kesälomalla hänen oli (pidemmän tauon vuoksi) pakko saada, vaikka olimme anopin luona kylässä.

Vierailija
132/157 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat vaimot eivät ilmeisesti saa haluta.

Vierailija
133/157 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi päättelet näin?

Vierailija
134/157 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v yhdessä, seksiä harventunut n. yhteen kertaan viikossa. 2 vkon välit olleet harvinainen poikkeus.  Vaimo tehnyt varsinaiset aloitteet, itse mieluisempi olisi 2 krt viikossa. Mutta tärkeintä minulle, että vaimo on oikeasti halukas, kuin että olisi muuten vaan suostuvainen. Ei riitä omatkaan halut, jos toinen ei syty orgasmiin asti. Tottunut siihen, että vaimo on aina halunnut ja saanut orgasminsa. Meillä rakasteluun on alusta lähtien kuuluneet molempien orgasmit.  Vaimo ei ole juuri koskaan suostunut olemaan vapaaehtoisesti ilman. Oli vaativa jo  nuorena ja hyvä niin. Otettu uusiksi aika nopeasti, jos on jäänyt ilman.

Vierailija
135/157 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuin myös. Kesällä oli tyyliin kerran viikossa, joka tuntui, no tähän tilaan jopa juhlalta. Nyt seksiä nolla, edellinen kerta ehkä elokuussa.

Pitäisköhän hankkia tinderhoito

N49

Vierailija
136/157 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuin myös. Kesällä oli tyyliin kerran viikossa, joka tuntui, no tähän tilaan jopa juhlalta. Nyt seksiä nolla, edellinen kerta ehkä elokuussa.

Pitäisköhän hankkia tinderhoito

N49

Kun kerran kyselet täältä, niin kyllä! Järvi ei soutamalla kulu, eikä soutaminen ole tuossa tapauksessa keneltäkään pois. Suositteletko tinderhoitoja myös miehille jotka kärsivät naisen haluttomuudesta?

Vierailija
137/157 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päättelet näin?

No eipä kukaan ole tykännyt, päinvastoin. Mutta sama se pääasia että itse nautin, ja mies myös, ei ole iästä kiinni.

Vierailija
138/157 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2 kertaa kuukaudessa, yhdessä 6v. 25-vuotiaita ollaan.

Vierailija
139/157 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikkoon, tosin se yksi kerta on nyt muuttunut ehkä vähän intensiivisemmäksi, kun työtilanteen vuoksi olemme nykyään osan viikosta eri paikkakunnilla. Itse laskisin kyllä myös hyvän etäseksisession rakasteluksi, mutta puolisolle se tuntuu olevan toistaiseksi ei niin kiinnostava tapa harrastaa seksiä. Mutta ehkä tässä ajan kuluessa alkaa hänkin lämmetä sille, että kyllä se välttää sekin silloin kun ei muuta voi, vaikka toki iholla on aina mukavampaa.

Vierailija
140/157 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin parin kuukauden välein ja tämäkin silloin kun minä (nainen) haluan. Mies tekee aloitteen ehkä kerran, pari vuodessa. Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja ikää molemmilla 55v. Ja siis molemmat suht hyväkuntoisia ja ei ole kummallakaan ylipainoa. Mies valittaa ettei vaan tee mieli, todella surullista.