Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkään parisuhteessa olleet: kuinka usein rakastelette?

Vierailija
10.03.2010 |

Ja kumman aloitteesta?

Meillä mä melkeinpä odotan miehen aloitetta, sillä silloin seksi on parasta. Meillä seksiä ehkä 3-7 krt kuukaudessa.

Jos itse rupean vonkaamaan ja saan miehen innostumaan, niin se ei ole yleensä yhtä kivaa. Siksi mieluummin odotan.

Kumpi teillä vonkaa vai vuorotellen?

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhimpia loppupeleissä.

Jokainen eläkööt omaa elämäänsä, ei sitä voi verrata muiden vastaavaa. Varmasti jokaisen elämässä on seksuaalisesti aktiivisempia kausia, vastaavasti hiljaisiakin.

Naikaa tai olkaa naimatta, luonnollinen asia tuo on. Mummoni sanoi aikanaan seksistä, ettei ymmärrä siitä vouhkousta, että "se on maailman luonnollisin asia, johan sitä kaikki tekevät".

Vierailija
62/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ehkä n. 4-7 krt kuukaudessa. Meillä kumpikaan ei vonkaa, mutta mieheni aktiivisempi os

apuoli. Itse haluan seksiä eniten heti kuukautisten jälkeen n. viikon verran. Voisin rakastella sinä aikana koko ajan jos se olisi mahdollista... Niin ja ikää minulla 42 vuotta ja miehelläni samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä on oltu 9 vuotta, lapsia ei vielä ole (on yritetty pidempään).

Kumpikaan ei vonkaa, koska halut käyt hyvin yksiin, aloitteet menee varsin tasan.

Seksiä on 0-5 kertaa viikossa, eli varsin vaihdellen - välillä saattaa olosuhteiden pakosta tulla parinkin viikon tauko, mutta sitten taas välillä ollaan jatkuvasti toistemme kimpussa. Sanoisin, että "tavallisella" viikolla seksiä tulee harrastettua 2-3 kertaa.

Vierailija
64/157 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 23 v, lapset koululaisia kaikki. Seksiä on yleensä 2-3 kertaa viikossa. Mutta välillä on useammin, esim. loma-aikoina ja tietysti silloin kun lapset ovat mummolassa viikonlopun. Ryökäle, kun eivät vaan enää mene sinne niin innoissaan kuin pienempänä.

Hiljaisempiakin kausia on ollut, varsinkin silloin kun lapset olivat pieniä, minä olin väsynyt ja halut vähissä. Silloin saattoi mennä kuukausikin ilman seksiä. Ja kun taloa rakennettiin, oli miehellä kiinnostus hyvin vähäistä. Me ei olla koskaan oltu mitään kaneja, jotka olis paneskellu joka päivä. Ennen lapsia rakasteltiin ehkä vähän useammin kuin nyt, mutta nykyään laatu korvaa pienemmän määrän :)

Aloitteen tekee useimmiten mies ja en kyllä kieltäydy, jos ei ole "oikeaa" syytä. Minäkin teen joskus aloitteen, koska tiedän mieheni siitä pitävän. Ehkä kerran kk:ssa.

Mies haluaisi vähän useammin, mutta kyllä hän tähänkin on ihan tyytyväinen.

Vierailija
65/157 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sekstaillaan n. kerran kuussa, joskus harvemmin, joskus hieman useammin. Koskaan ei kuitenkaan kerran viikossa- tahtiin. Parisuhde ei ole mikään kovin hyvä muutenkaan mutta tyydyttävä kaikilta osin joten yhdessä pysytään. Joskus olen kyllä harkinnut vakavasti seksisuhteen aloittamista jonkun kanssa koska tässä menee seksuaalisuus täysin hukkaan. Mies on haluttomampi nimittäin kun minä.

Vierailija
66/157 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sekstaillaan n. kerran kuussa, joskus harvemmin, joskus hieman useammin. Koskaan ei kuitenkaan kerran viikossa- tahtiin. Parisuhde ei ole mikään kovin hyvä muutenkaan mutta tyydyttävä kaikilta osin joten yhdessä pysytään. Joskus olen kyllä harkinnut vakavasti seksisuhteen aloittamista jonkun kanssa koska tässä menee seksuaalisuus täysin hukkaan. Mies on haluttomampi nimittäin kun minä.

Yhdessä n. 15 vuotta, kaksi lasta. SOpii kummallekin. Olemme vissiin aika ei-viriilejä, vaan kun kummallekin sopii, tämän on hyvä näin. Parisuhde on keskinkertainen, ehkä vähän keskinkertaista parempi. Mielestäni.

Vierailija
67/157 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä noin kerran kahdessa kuussa.

Vierailija
68/157 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 Vuotta yhdessä ja 2krt/viikko.Menkkojen aikaan ei kumpikaan tykkää.Taas ennen kuukautisia tekee mieli =voi olla esim 4 iltana peräkkäin ja taas menkkojen jälkeen tekee mieli.Halut lisääntynyt huimasti 40v.kieppeillä ja paikat tulivat jotenkin upean herkiksi.Parisuhteen pituus ei ole vähentänyt haluja.Haluan mieheni ihanaista kroppaa

aina.Teen enemmän aloitteita,haluaisin olla enemmän haluttu.

Vierailija
69/157 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä keskimäärin 1-3krt/vko. Mies tekee aloitteen useammin.

Vierailija
70/157 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa. Sopiva määrä.

Vierailija
71/157 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, seksiä 1-2 kertaa viikossa, aloitteet menenee tasan.

Vierailija
72/157 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset on hoidossa, niin monta kertaa kuin ehditään.

Yhdessä 18 vuotta. Aloitetta tehdään kumpi ehtii ;)

Vierailija
73/157 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-7kertaa viikko

Vierailija
74/157 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljon työreissuilla, kun kotona melkein 7 kertaa viikossa. Ja varsinkin nyt kun iltatähteä yritetään :)

Vierailija
75/157 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta järin kumpaakaan, työkiireitä yms.

Vierailija
76/157 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 krt/kk, yleensä miehen aloitteesta.

Vierailija
77/157 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä miehen aloitteesta. Yhdessä 12v.

Vierailija
78/157 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä paneskellaan vähintään joka toinen päivä. Hankalaa, kun muksua ei pääse pakoon mihinkään ja kun se viimein nukahtaa, ollaan niin väsyneitä, ettei ihan joka ilta mihinkään yltiöpäisyyksiin venytä :/

Vierailija
79/157 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika yllättynyt. Mekin yritetään iltatähteä, muttei kyllä aina edes joka viikko sekstailla. Pitäisi varmaan, mutta ei kyllä huvita välttämättä kumpaakaan niin usein - etenkään miestä. Parasta yleensä on kun odottaa pitkään.

Onko tuo sitten kivaa jos sekstailee monta kertaa viikossa? Onkohan mun mies vähän turhan haluton sekstailemaan?

Oon ihan oikeesti järkyttynyt jos jotkut oikeasti pystyy sekstailemaan 3-7 krt viikossa. Meillä ei miehellä nousisi edes.

ap

Mies paljon työreissuilla, kun kotona melkein 7 kertaa viikossa. Ja varsinkin nyt kun iltatähteä yritetään :)

Vierailija
80/157 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4krt/vko.