Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkään parisuhteessa olleet: kuinka usein rakastelette?

Vierailija
10.03.2010 |

Ja kumman aloitteesta?

Meillä mä melkeinpä odotan miehen aloitetta, sillä silloin seksi on parasta. Meillä seksiä ehkä 3-7 krt kuukaudessa.

Jos itse rupean vonkaamaan ja saan miehen innostumaan, niin se ei ole yleensä yhtä kivaa. Siksi mieluummin odotan.

Kumpi teillä vonkaa vai vuorotellen?

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1-3 kertaa viikossa nyt kun menee taas hyvin. Mies tekee aloitteet koska tietää että haluan aina. Itse vihjailen kyllä. 14v suhde, 2 lasta.

Olisi upeaa olla mies, jonka vaimo haluaa aina...

Saan myös orkun tai useamman 99% kerroista.... Niin miksen haluaisi :D

Joo, kyllä munkin vaimo saa orgasmin käytännössä joka kerta, kun ensin keskityn sen antamiseen. Muttei hän kyllä halua seksiä joka päivä. Mulle kyllä se kävisi.

Naiselle on paska asema haluta aina, kun mies haluaa korkeintaan 2-3 kertaa viikossa. Silloin mies saa yksin päättää seksistä ja naisen on tyytyminen siihen mitä saa.

Vierailija
102/157 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä,aloitteet menee aika tasan. Yhdessä 20v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta yhdessä, kolme lasta 9-15. Rakasteluun kuluu kolmisen tuntia viikossa. Mulle se tuntuu passelilta ja miehelle sanojensa mukaan kans. Raksasteluun menee miehelläni kymmenen kertaa enemmän aikaa kun on tuo omakotitalo työn alla.

Vierailija
104/157 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vonkaan, mies yleensä kieltäytyy. Nykyään en enää jaksa turhaan nöyryyttää itseäni vonkaamalla. Noin 7 kuukauden aikana on ollut seksiä 3 tai 4 kertaa.

Vierailija
105/157 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vonkaan, mies yleensä kieltäytyy. Nykyään en enää jaksa turhaan nöyryyttää itseäni vonkaamalla. Noin 7 kuukauden aikana on ollut seksiä 3 tai 4 kertaa.

Yhdessä oltu kahdeksan vuotta ja kommunikoidaan lähinnä pienten lastemme asioiden kautta. Lapsia hoidamme tasapuolisesti, mutta muutoin mies on lähinnä erakoitunut omiin oloihinsa kirjan tai netflixin ääreen. Olen yrittänyt nostaa kissan pöydälle, mutta kivimuuri vastassa ja monologiksi menee. Ei tämä minusta kovin onnelliselta tunnu, mutta mies on tyytyväinen kunhan annan olla rauhassa.

Vierailija
106/157 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1-3 kertaa viikossa nyt kun menee taas hyvin. Mies tekee aloitteet koska tietää että haluan aina. Itse vihjailen kyllä. 14v suhde, 2 lasta.

Joo, kyllä munkin vaimo saa orgasmin käytännössä joka kerta, kun ensin keskityn sen antamiseen. Muttei hän kyllä halua seksiä joka päivä. Mulle kyllä se kävisi.

Naiselle on paska asema haluta aina, kun mies haluaa korkeintaan 2-3 kertaa viikossa. Silloin mies saa yksin päättää seksistä ja naisen on tyytyminen siihen mitä saa.

No niinpä on paska asema. Ja varsinkin jos seksiä saa vain jonkun kerran vuodessa.

Vierailija
107/157 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa sängyssä pyöritty lähes 20 vuotta ja edelleen useita kertoja viikossa. Seksi ei ole koskaan ollut ongelma. :)

Vierailija
108/157 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran puolessa vuodessa.

Vierailija
109/157 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran viikossa näin vanhemmiten. Halitaan ja hellitellään kyllä joka päivä. Yhdessä 42 vuotta. Uskokaa pois, kyllä se alakerta pelaa vielä tuolla papallakin, kun ei joka päivä yritä.

Vierailija
110/157 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt helteillä aina kun silmä välttää. Tänään rantakalliolla hetken mielijohteesta lähetyssaarnaaja ja takaapäin. Päälle järvipesu uiden. Melkein jäätiin rysän päältä kiinni kun seuraavat tulivat uimaan.

Vierailija
111/157 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. kerran kolmessa kuukaudessa. 

Lakkasin tekemästä aloitteita kun ne eivät johtaneet mihinkään ja nykyään puolison vongatessa sanon ettei jaksa. Masturboin mielummin.

Välillä sitten annan säälistä

Vierailija
112/157 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikytä vuotta yhdessä, 4-kymppisiä. Aika tarkalleen viisi vuotta sitten oli seksiä viimeksi. Mies ei halua.

Vierailija
113/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 kertaa viikossa. Yhdessä 25v, naimisissa 20v, kolme lasta. 

Vierailija
114/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa, välillä vähemmän, välillä enemmän. 2 pientä lasta (1v,3v). Yhdessä oltu 14v.

Vierailija
115/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se eroaa siitä, että mies haluaa aina ja nainen korkeintaan 2-3 kertaa viikossa?

Tosin minusta joka päivä vs. 2-3 kertaa viikossa ei olisi kovin paha libidojen epäsuhta. Mieti jos se on joka päivä vs. kerran 2-3 kuukaudessa...

Vierailija
116/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa. Mies vonkaa ja minä valitan päänsärkyä.

Vierailija
117/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se eroaa siitä, että mies haluaa aina ja nainen korkeintaan 2-3 kertaa viikossa?

Tosin minusta joka päivä vs. 2-3 kertaa viikossa ei olisi kovin paha libidojen epäsuhta. Mieti jos se on joka päivä vs. kerran 2-3 kuukaudessa...

Niin, minä haluaisin 5-10 krt viikossa, mutta kun rouva on sitä mieltä että tuo määrä vuodessa on liikaa.

Kyllä kohtalolla on huumorintajua, pinppiä sain opiskeluaikoina enemmän kuin lääkäri määrää ja laki sallii, sitten saan tällaisen joka lapsiluvun täytyttyä ilmoittaa ettei seksi ole merkinnyt hänelle koskaan mitään muuta kuin lastenhankintaa. Ttu että on kusetettu olo.

827

Vierailija
118/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 29 vuotta, itse M51 teen yleensä aloitteen, joskus naisenikin N49 tekee toki.

Vaihtelee tiheys, joskus seksiä on 3 kertaa kuussa ja välillä 7 kertaa viikossa. Riippuu paljon siitä, miten levännyt naiseni on, eli jos on pitkiä työvuoroja, silloin seksiä on harvemmin ja lomalla tai pirteämpänä hän haluaa useammin. Olen oppinut lukemaan milloin kannattaa olla aloitteellinen, silloin kun odotettavissa "ei nyt", en viitsi edes yrittää houkutella kun aina se ketuttaa yhtä paljon tulla torjutuksi.

Joka seksikertaan sisältyy molempien orgasmi tavalla tai toisella.

Vierailija
119/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa vuodessa. Mies vonkaa ja minä valitan päänsärkyä.

Mitä tuollainen torjuminen hyödyttää, menee jo miehen rääkkäyksen puolelle! 

Mitä se olisi sinulta pois useammin suostua edes toisen mieliksi? Mikä on todellinen syy siihen ettet halua useammin, ei kai päätäsi 24/7 särje oikeasti?

Vierailija
120/157 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 15 vuotta yhdessä, 2 lasta. Seksiä 1-2 kertaa viikossa. Omasta puolesta 3 kertaa viikossa ois mielestäni sopiva. Vaimon mielestä veikkaan että 1 kerta riittäis. Vaimon mielestä meillä varmaan menee aloitteet tasan. Hänen tapa tehdä aloite on nimittäin tulla suihkusta alasti sänkyyn. Toki jopa minä ymmärrän jo mitä tuo tarkoittaa, mutta ei se minusta ihan aloitteesta mene.