Elän vain muille
se väsyttää ja olen aivan loppu, ihmisraunio. Hoidan ihmisiä työkseni(sairaanhoitaja)ja kotona lapsia ja miestä, kaikki vaativat multa jotain KOKO ajan. On tosi raskasta antaa kaikensa vain muille. En vaan jaksa, eikä kiinnosta. Halusin vaan karata jonnekkin, vaikka ulkomailla töihin, mut eipä sekään onnistu kun on nää lapset ja mies jotka eivät halua muuta kuin perusarke(josta MINÄ huolehdin) ja sitten vapaalla typerää mökillä kökkimistä.
Kommentit (5)
on miehen vanhempien mökki ja siellä sitten anopin kanssa...ei kiitos.
Mun mies matkustaa useamman kerran vuodessa satojen kilometrien päähän sukulaisiin, minä lähden mukaan korkeintaan kerran vuodessa. Oon vaan sanonut ettei mulla ole mitään haluja lähteä sinne moneks päiväks toisten nurkkiin pyörimään kolmen lapsen kanssa. Lasten takia lähden silloin tällöin ja joskus mies menee lasten kanssa ilman mua.
Ei kaikkeen tartte suostua! Mikä on pahinta mitä vois tapahtua, jos et suostu kaikkeen mitä pyydetään? Joku suuttuu vai? No siihen ei maailma kaadu. Lapsiakaan ei tartte palvella heti kun vähän hihkaisevat, on ihan hyvä oppia odottamaan asioita.
on fyysisesti ja henkisesti todella kuluttavaa. Ymmärrän täysin. Lähipiirissä on pari ihmistä ja vähän samat fiilikset heillä.
Varo ettet kuluta itseäsi loppuun.
tai pyydä apua mieheltä ja lapsilta?
ota pieni irtiotto esim. oma uusi harrastus jos ei reissu onnistu?