Pitkään parisuhteessa olleet: kuinka usein rakastelette?
Ja kumman aloitteesta?
Meillä mä melkeinpä odotan miehen aloitetta, sillä silloin seksi on parasta. Meillä seksiä ehkä 3-7 krt kuukaudessa.
Jos itse rupean vonkaamaan ja saan miehen innostumaan, niin se ei ole yleensä yhtä kivaa. Siksi mieluummin odotan.
Kumpi teillä vonkaa vai vuorotellen?
Kommentit (157)
3 alle kouluikäistä lasta.
1-2 krt viikossa seksiä.
viime aikoina on ollut kerran viikossa. Joskus viiden päivän välein, mutta sen useammin ei ole ollut viimeiseen kymmeneen vuoteen.
Odotan, että mies vonkaa. Koska se on silloin parasta. Jos minä vonkaan, niin hänen kyvykkyydestä ei ole taetta...
20 v. yhdessä ja kerran viikkoon mennään...ja yleensä miehen aloitteesta. Semmoseksi riippakiveksi ja ongelman lähteeksi muodostunut koko seksi, että liitto taitaa nyt sitten vihdoin kaatua tähän :(
Meillä kaksi lasta; 3 vee ja 8kk
Seksiä välillä päivittäin ja välillä viikonkin tauko, mutta keskimäärin 3-4 krt/viikko.
Meillä lapset menevät kasin maissa nukkumaan, joten ehtiihän sitä jos molempia haluttaa.
Aloitukset menee aikalailla tasan.
Seksiä meillä on 4-5x /vko.
Aloitteen tekee yleensä mies, mutta olen voinut pitkin iltaa jo "antaa ymmärtää", eli hän tietää, että seksiä on luvassa.
Seksi on hyvää ja tyydyttävää. Jos jotain saisin vielä toivoa, niin toivoisin useammin sellaisia "rajumpia" otteita mieheltä. Itse myös rakastan kiihkeitä pikapanoja, pitkät rakastelut eivät niinkään sytytä (vaikka toki niistäkin nautin)
Lapsia neljä ja seksiä 1-2 krt/vko. Aloitteita tehdään melko 50-50. Välillä mies tekee enemmän välillä minä. Hyvin natsataan yhteen.
kerran 10:ssä vuodessa. Ollaan oltu yhdessä 30 vuotta. Tämä tahti on hyvä. Seuraavan kerran elokuussa 2015 joten ei ole enää kuin vähän päälle 5 vuotta.
tiheämpiä jaksoja - jopa pari kertaa viikossa:), mutta sitten saattaa mennä kuukausikin ilman. Meillä on aina tuo raskauden loppupuoli ja imetysaika huonoa aikaa seksin kannalta. Mutta nyt on imetykset ohi ja mulla halut herännyt, joten tässä odottelen, että isompi lapsikin nukahtaa ja käyn kimppuun...;)
Viisi lasta
Pari-kolme kertaa viikossa, mies tekee aloitteen lähes aina.
joskus saattaa tulla myös useamman viikon taukoja, joskus saattaa olla viikko pari putkeen päivittäin tai parikin kertaa päivässä... tilanteen ja fiiliksen mukaan...
kaksi lasta. Avioliittomme voi hyvin ja rakastamme edelleen toisiamme hyvin paljon Seksiä on 2-3 kertaa/kk. Tahti on meille molemmille sopiva ja seksi on hyvää.
Meillä on käynyt niin hyvin, että tarpeemme kohtaavat. Emme kumpikaan ole koskaan olleet seksuaalisesti kovinkaan aktiivisia. Tosin suhteemme alussa seksiä saattoi olla useamman kerran viikossa, mutta nyt määrä on vakiintunut em. lukemiin.
Nuorista asti. Mies ehkä 60/40 voittaa aloituksissa, mutta torjuntaa ei tule kummaltakaan. Mies on kyllä aina valmis. Riippuu tilanteesta miten usein, synnytysten jälkeen on ollut tosi hiljaista pitkäänkin, ja silloin on kyllä tullut torjuttua miehen aloitteita ihan väsymyksen ja hormonitoiminnan vuoksi.
Normitilassa seksiä on n. 1-7 kertaa viikossa. Tyydyttävää, pirteää, hauskaa, nautinnollista seksiä.
5 vuotta yhteiseloa, ja alkuun sitä heilutettiin peittoa 4-5/vko, molempien aloitteesta.
Lapsen jälkeen mies ottaa joka viikonloppu olutta, ja yrittää kyllä vongata mutta en kestä sitä kännissä. Ja muutenkin se on mennyt sellaiseksi ettei mies pussaa eikä koskettele mua ollenkaan. Esileikki on että housut pois ja hommiin :(
Joten viime vuosi on ollut noin 1/kk
13 vuotta yhdessä ja 1,5 vuotias lapsi. Viime kerrasta onkin se 1,5 vuotta aikaa:/ Välillä tuntuu että isken seuraavan vastaan tulevan miehen kun kotona ei saa. En ymmärrä miten meistä on tullut tällaisia.
kumpikaan ei vonkaa koska kumpikaan ei pihtaa, aloitteet menee ehkä miehelle vähän enemmän kuin mulle. Välillä oli tietty hiljaisempaa, kun lapset oli pieniä, nyt nuorin on jo kohta 5 (herranjestas!:)). Hellyyttä paljon arkipäivässä.
13 v. yhdessä, 3 lasta.
vaihdellen, välillä viikon verran joka päivä kun joskus voi mennä kuukausikin ilman. Naisena ja yhden lapsen synnyttäneenä sanon, että seksi vain paranee ikääntyessä, määrät ehkä vähenee mutta ei laatu!
Kun toi 30.. Meillä 1-vuotiaat kaksoset, liki 10 vuotta yhdessä. En tee enää aloitteita, se on jotenki noloa vongata mieheltä, enkä kerjää enää lasten tekemisen jälkeen hellyyttäkään. Minä olen kovalla vaivalla lapset tehnyt ja hoidan ne, olen mielestäni ansainnut sen että mies joskus edes huomioisi. Meillä on ollut tavoitteena alkuaikoina 2 kertaa viikossa ja nyt myöhemmin edes se kerta viikossa, mut menee välillä viikkoja ilman. Viime vuosi meni 11 kerralla, tammi-heinäkuu ihan ilman, lapset syntyi maaliskuussa. Nyt odotetaan miehen pääsyä vasektomiaan, ehkä se siitä sitten..
kerran kuussa tai joka toinen kuukausi. Minä teen yleensä aloitteen, mies pelkää tulevansa torjutuksi. Vaikka en koskaan sano ei.
Yhdessä 6 vuotta. Minulle ihan sopiva määrä, niin tuntuu olevan miehellenikin.
Suhteen alussa tietysti joka päivä, usein monta kertaa. Ei enää :)
ainakaan keskenämme