Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkään parisuhteessa olleet: kuinka usein rakastelette?

Vierailija
10.03.2010 |

Ja kumman aloitteesta?

Meillä mä melkeinpä odotan miehen aloitetta, sillä silloin seksi on parasta. Meillä seksiä ehkä 3-7 krt kuukaudessa.

Jos itse rupean vonkaamaan ja saan miehen innostumaan, niin se ei ole yleensä yhtä kivaa. Siksi mieluummin odotan.

Kumpi teillä vonkaa vai vuorotellen?

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvinäkin jaksoina seksiä on max. kahdesti viikossa. Meillä on pienet lapset, paljon väsymystä, miehellä paljon stressiä (mulla ei, kiitos kotiäitiyden), ei minkäänlaista läheisyyttä seksiä lukuunottamatta ja hemmetin paljon ristiriitoja parisuhteeseemme liittyen. Tai no, miehen mukaan parisuhteessa ei ole mitään vikaa, se on juuri sellainen mitä hän haluaa - seksiä silloin kun häntä sattuu huvittamaan ilman turhia lääppimisiä ja mitään "märehtimisiä", kuten hän nimittää keskusteluja, oli aihe sitten tunteet, eilisen elokuva tai jokin lasten kasvatukseen liittyvä aihe. Minä taas kaipaisin läheisyyttä ja hellyyttä ihan arjenkin keskellä, asioiden jakamista ja keskusteluja, eli kaikki ongelmat ovat mun vikani ja olemassa pelkästään mun pääni sisällä. Hyviä aikoja on vähän, käytännössä viimeisen 10 kk:n aikana (eli kuopuksen syntymän jälkeen) seksiä on ollut 5 kertaa. Yleensä mies tekee aloitteen, viimeksi se tosin olin minä.

Onkohan meillä sama mies?

Vierailija
42/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä keskimäärin 1-2 kertaa viikossa ja käytännössä joka kerta minun aloitteestani. En tiedä, miten kauan saisin odottaa, jos jättäisin aloitteet miehen tehtäväksi... en ole koskaan jaksanut odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodessa.Lomilla ja kun ollaan kaksistaan innostutaan jopa enempään.Meille riittää oikein hyvin.Pusuttelua ja halailua joka päivä.

Vierailija
44/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä lemmitään keskimäärin 5 kertaa viikossa. Aloitteita molemmin puolin mutta mies tekee aloitteen ehkä vähän useammin. Meille on muodostunut iltarutiiniksi sellainen halittelu ja siihen sitten sopii luontevasti myös se rakastelu.

Henkilökohtaisesti minusta tuntuu, että seksiä pitää saada vähintään neljästi viikossa tai muutun hermostuneeksi kiukkupussiksi. Jos en saisi, masturboisin joka tapauksessa. Mies tekisi varmaan samoin. Meidän ei onneksi tarvitse taistella keskenämme tämän seksiasian kanssa. Molemmat ovat tyytyväisiä.

Vierailija
45/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 päivän välein. Välillä sitten useina päivinä peräkkäin. En tiedä huvittaisko näin usein, jos ei yritettäis vauvaa, ensimmäistä siis. Kohta 15 yhteistä vuotta takana. Eka vuosi meni naiskennellessa, ehkä arkisin 2 x päivässä ja la-su 3 x päivässä. Sitten iski hiivakierre ja alaosasto oli riekaleina. Hormonit vielä aiheutti haluttomuutta ja kipuja. Toisaalta ihan harmittaa, että meni yli 10 v. seksielämästä ihan ketuille, kun ei huvittanut. Tän jos olisin tiennyt, niin olisin hylännyt hormonit jo aikoja sitten.

Vierailija
46/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/4 vuosisataa on oltu yksissä ja seksiä on yleensä 3-5 krt/vko. Mies on aloitteellisempi mutta kumkikaan ei pihtaa.

Työmatkat vähentää yhteistä aikaa ja myös seksin määrää.

Vierailija
47/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kaksistaan reissussa niin päivittäin. Mun mielestä on ihanaa kun mies vonkaa vielä 14 vuoden jälkeenkin:)

Vierailija
48/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taapero. Seksiä 1-3 kertaa viikossa, aika paljon vaihtelee. Mies olis valmis vaikka joka päivä ja tekee yleensä aloitteen. Seksi on mukavaa ja tyydyttävää kunhan vauhtiin pääsee, mutta jostaki syystä minun aika vaikea päästä vauhtiin. Päivisin mietin seksiä aika paljon, mutta kun siihen olis mahdollisuus, halut loppuu. Miehen suutelu ja hyväily ei kiihota. Kiihotun vasta sitten kun hän menee nuolemaan alakertaa. Miten muilla??

Vierailija
49/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka joka päivä jaksetaan kiksautella vuodesta toiseen. Ei oo normaalia, ei! Oma kokemus ja kaveripiirin perusteella on se, että pitkään yhdessä olleet jaksaa sekstailla max kerran tai kaksi viikossa.

Älkää välittäkö, siskoni, joka toimii seksuaalineuvojana, on puhunut kyllä aivan toisenlaisia lukuja.

En usko, että kovin moni 10 vuotta seurustellut nai joka päivä, tai edes joka viikko.

Vierailija
50/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika yllättynyt. Mekin yritetään iltatähteä, muttei kyllä aina edes joka viikko sekstailla. Pitäisi varmaan, mutta ei kyllä huvita välttämättä kumpaakaan niin usein - etenkään miestä. Parasta yleensä on kun odottaa pitkään.

Onko tuo sitten kivaa jos sekstailee monta kertaa viikossa? Onkohan mun mies vähän turhan haluton sekstailemaan?

Oon ihan oikeesti järkyttynyt jos jotkut oikeasti pystyy sekstailemaan 3-7 krt viikossa. Meillä ei miehellä nousisi edes.

ap

Mies paljon työreissuilla, kun kotona melkein 7 kertaa viikossa. Ja varsinkin nyt kun iltatähteä yritetään :)

18v yhdessä, naidaan 20-30 krt kuussa, lomilla enemmän (kesällä muutenkin enemmän). Äijäs taitaa olla aika impo!

Vierailija
51/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lomilla jopa 2-3 kertaa viikossa, yleensä max kerran. Tauko voi venyä jopa kuukauteen työrytmeistä ja väsymyksestä johtuen, tavallisin frekvenssi on kuitenkin 3-4 kertaa kuussa.

Vierailija
52/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kerran-pari kuussa.

Ei vain huvita enempää, ei nappaa, ei kiinnosta. Seksi on aina erinomaista, mutta jotenkin vaan halut kadonneet. Olen 38-vuotias, joten ei iästäkään kiinni, kait sitten minusta on tullut tälläinen frigidi ;) Vaan eipä miestäkään tunnu kiinnostavan.

Ennen naimme helposti kolme kertaa päivässä.

Vierailija
53/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä 3-4 kertaa viikossa. Ihan sopiva määrä molempien mielestä, tai ehkä tuo mies haluaisi useamminkin, mutta ei mielestäni ole varaa valittaa noilla määrillä... :) Aloitteita tehdään molemmat. Välillä itselläni on ollut kausia, jolloin ei noin usein tee mieli, mutta en kuitenkaan ole miestäni torjunut, sillä mielestäni seksittömyys, jos mikä, tappaa parisuhteen. Lisäksi innostun yleensä rakastelusta, kunhan vaan vauhtiin päästään, vaikka ensin ei niin huvittaisikaan..

Vierailija
54/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sillä elämänalueella on jokin ongelma. Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä se ongelma on haluttomuus, joten enpä nyt miettisi niitä lukuja, joita seksuaalineuvoja työssään kuulee.

Meillä rakastellaan 5-7 kertaa viikossa. Koko perhe vetäytyy yläkertaan makuuhuoneisiin iltaisin noin klo 21 ja koska aikuiset eivät siihen aikaan vielä nuku, niin mitäs siellä sängyssä sitten pitäisi tehdä? Kutoisinko mieluummin sukkaa, vain hellisinkö miestäni? Kas siinäpä pulma.

Vierailija
55/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sillä elämänalueella on jokin ongelma. Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä se ongelma on haluttomuus, joten enpä nyt miettisi niitä lukuja, joita seksuaalineuvoja työssään kuulee. Meillä rakastellaan 5-7 kertaa viikossa. Koko perhe vetäytyy yläkertaan makuuhuoneisiin iltaisin noin klo 21 ja koska aikuiset eivät siihen aikaan vielä nuku, niin mitäs siellä sängyssä sitten pitäisi tehdä? Kutoisinko mieluummin sukkaa, vain hellisinkö miestäni? Kas siinäpä pulma.

vaan en kudo sukkaa. Haluan olla rauhassa, enkä tuhlaa niitä hetkiä naimiseen. Ihan kivaa se on, mutta vituttaa aina kun ihmiset kehuvat rakasteluillaan ja seksillä, se on saanut liian suuren osan kaikesta huomiosta.

Vierailija
56/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan tajuttomasti, on kyse sitten seksistä, rahoista tai mistä vaan. Onhan näistä tehty tutkimuksia, miksi niissä luvut ovat paljon pienempiä kuin täällä?

Vierailija
57/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo aika outo suhtautumistapa ja sinuna lähtisin miettimään syitä tuohon asenteeseen aivan ensimmäiseksi. Kukaan ei pakota sinua "tuhlaamaan" omaa aikaasi naimalla mutta onko sinulta pois, jos joku niin haluaa vapaahetkensä käyttää?

Vierailija
58/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisten seksi vituta, vaan seksin saama liian suuri merkitys yhteiskunnassamme. Siksi näin kärjistetty mielipide.

Vierailija
59/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisivat mitään yksittäisten parien seksielämästä.

Näkeehän se tässäkin, että pari A harrastaa seksiä 2 kertaa vuodessa, ja pari B 300 kertaa vuodessa. Tällaisen otannan mukaan seksiä harrastetaan keskimäärin 152 kertaa vuodessa. Näinhän niitä ylestyksiä tehdään, vaikka tuokaan tulos ei kerro todellisuudessa kummankaan parin aktiivisuudesta yhtään mitään.

Vierailija
60/157 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa vuodessa on ainoa oikea tapa ihmiselle. Siinä on sopiva aika oppia pidättyväisyyttä välien aikana.