Mitä teen?
Lahjakas tyttäremme paras ystävä on rekkakuskin ja siivoojan tytär. Ei asu samalla vauraalla asuinalueella kuin me, mutta jotain syystä päässyt tyttäremme kouluun.
Nyt olemme huolissamme mieheni kanssa siitä, miten saisimme tuon kaveruussuhteen loppumaan. Tyttäreni ei siihen suostu. Haluamme kasvattaa lapsemme akateemiseksi ja arvoilla, joita työläisperheen lapsi ei voi käsittääkään. Tämän vuoksi uskomme mieheni kanssa, että lapseni ja hänen ystävänsä suhde on hyvin haitallinen.
Mitä voisimme tehdä, ovatko muut törmänneet vastaavaan ongelmaan.
Kommentit (25)
Olin itse duunariperheen lapsi. Useamman akateemisen perheen vanhemmat eivät oikein olisi halunneet mua lastensa kaveriksi, olin kai niin köyhästä ja tavallisesta perheestä. Kuinka ollakaan minä olen nykyään se akateeminen ja kaikinpuolin elämä muutenkin mallillaan. Näistä akateemisten lapsista on tullut kaikenkarvaista väkeä.
mistä nyt olet huolissasi niin saako kysyä, miten olet tullut tähän johtopäätökseen että tiettyyn sosiaaliluokkaan kuuluvat ihmiset ovat kaikki samanlaisia? Oletko ollut tekemisissä oikein paljonkin vai mistä tämä ajatus tulee? Ja siis kaikki varakkaat, akateemisen koulutuksen omaavat ovat fiksuja ja hyvin pärjääviä ts. luotettavaa seuraa teidän tyttärellenne? Ei herran jumala sentään. Kapeakatseisuudellanne aiheutatte kapekatseisen tulevaisuuden lapsellenne josta hän lahjakkaana ihmisenä todennäköisesti tulee riuhtomaan itsensä irti kovin ottein. Mitenkäs sitten suu laitetaan? Ette ole sittenkään tainneet sivistää itseänne tarpeeksi.
tuo aloitus ole todellisesta elämästä! Tietysti, kaikenlaisia sekopäitä onolemassa...mitenköhän tuollaiselle idiootille kävii, jos joutuisivt työttömäksi ja eivät ykskaks voisikaan velkaluukkuaan maksaa loppuun, joutusivat hui, kaupunginvuokra-asuntoon.Eikä se akateemisuuskaan aina tarkoita, että on aivoja!
Jos on näin akateeminen ja hieno ihminen, parempi kuin muut,miksi hän kysyisi meiltä taviksilta yhtään mitään,eiköhän hänellä oisi omat arsnaalit siihenkin, akateemiset ympyrät!? ;)Olen ymmärtänyt, etei oppineet ole egosetrisiä! Hehän ovat niitä maahanmuuttajienkin suvitsevaisesti vastaanottavia, vai mitenkävisikään, jos tämä "tytär" kaveeraisi somalitytön kanssa!?
Onnea vaan teille akateemisille huonoille vanhemmille!
haahhaahah taas paskaämpäri täynnä!!!!