kokeneet matkustajat, apua!
Tiedossa työmatka miespuolisen pomon kanssa, joka aikoo pärjätä viikon pelkillä käsimatkatavaroilla. Itse en kehtaisi ottaa mukaan kunnon matkalaukkua ja antaa hänen odotuttaa minua lentokentällä sen takia.
Neuvokaa, miten nainen pärjää yhdellä laukulla, joka saa painaa max 8 kg (josta laukun oma paino on jo noin puolen!). Ja käsimatkatavaroissahan ei saa olla kovin paljon shampoota, hoitoainetta, rasvaa, hammastahnaa yms hengenvaarallisia aineita ;)
Nyt hyviä käytännön vinkkejä, pliis!!
Kommentit (22)
samoin mieheni otti vain lentolaukun. Takaisin tullessa heitin pari vanhempaa puseroa ja kengät roskiin jolloin mahtui tuliaisia kotiväelle. Ei tarvinnut odotella matkalaukkua millään lennoilla ( vaihdoimme konetta Kuala Lumpuriin ja Denpasariin ...) Myös laukkujen meneminen väärään koneeseen on mahdollista ja vaikka laukku palautetaan niin hankalaa se on kun tavarat ovat muualla kun tarvitsisi. Ihan hyvin pärjäsimme koko reissun, toki lämpimämpää kuin Suomessa.
Minulla jo melkein lääkkeet vievät nesteille varatun tilan. Pitkät hiukseni vaativat hoitoainetta ja muita aineita pysyäkseen kuosissa. Deodorantin ja muut saa toki ostettua matkallakin, mutta....
Ei se matkalaukku kestä kovin kauaa aikaa tulla ulos sieltä koneesta.
Itse olen menossa yhden yön matkalla lähiaioina ja otan sinne mukaan keskikokoisen laukun. Matka suuntautuu etelään ja olen melkoisen kova hikoilemaan, joten myös vaihtovaatteita/-kengät pitää varata mukaan.