Reimatec, Ticket to Heaven, Jonathan vai Remu?
Kommentit (28)
Reimatecin luokkaa, ja hinta parempi :D
Tosin nyt otin kokeiltavaksi Remun, kun sain alennuksesta. Reimatec on ylihinnoiteltu ja Jonathan on tuottanut muutaman pettymyksen vedenpitävyyden suhteen.
Lennen haalari oli kyllä täyden kympin haalari :)
Netistä saa kyllä tilattua. Itse tamperelaisena hain ennen Ideaparkista, mutta en tiedä onko niitä siellä enää. Kekäleestä kuulemma löytyy.
Lenneä myydään?
saa Toreron vierestä MiniMore vai mikä lie nimi onkaan.
olen yrittänyt Lenneä löytää, mutta ei ole sattunut kohdalle. Minkä maalainen merkki se ylipäänsä on? Toppavaatteet ainakin vaikuttavat hyviltä.
Ei vaan, mä totesin Jonathanit jotenkin surkeiksi, ohuita retkuja. Remusta ei kokemusta, kun näyttävät niin urpon värisiltä.
Tähän mennessä olen ostanut pääosin Reimatekkejä, mutta ei ne mitään huippulaatua ole, ja kulahtavat nopeasti. Sitten mä kyllästuin niiden samantapaisiin kuoseihin.
Rasavilleissä on ylikireät vyötäröt ja design suoraan 80-luvun kotiompelimosta. Ainoa ilo on, että firma tekee 160 cm toppahaalareita niin sain isommalle leikkijälle hyvän pihapuvun.
Minymoota testattu ja hyväksi havaittu, reilua mitoitusta ja kivan näköistä. T2H:n tuulitakin tilasin juuri, saapa nähdä mikä on laatu!
minulle vk-puvun tärkein ominaisuus on vedenpitävyys. Joten noista vain Reimatec ja Ticket täyttävät minun kriteerit. Siis kaikki saumat teipattu ettei vesi tule sisälle vaika vesilammikossa makaisi.
yhtä hyvä, ilman merkkilisää. Sama valmistaja kun reimallakin.
Kestävät paremmin kuin Reimatec ja Ticket! Lisäksi vettä pitävät kuitenkin ihan täysin.
Sellon Bobo's liikkeestä. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen siihen, mutta on se kalliskin.
mutta siinäkin on ollut kahdenlaista kangasta. Se vähän kovempi ja paksumpi kestää mitä vaan. Ei voi oikein reimatekkiin verrata vaikka hintaluokka on suht sama. Meillä on ticketin pukuja jo kolmella lapsella kierrossa eikä vieläkään paljon uudelle häpeä. Reimat kestää yhdellä ja toisella on jo surkean kulunu ja kulahtanu. Jonatan on kyllä myös ihan riepu, ostin kun halvalla sai mutta ei kestä mitään ja mallikin on outo.
on suosittu Reimaa ja Jonathania. Mummo ostaa aina Reimaa (seuraa varmaan palstaa...heh). Reimalla hyvä vedenpitävyys tec-vaatteissa, Jonathan taas osaa kivannäköisten vaatteiden valmistamisen. Ticketin vaatteet on joskus houkutelleet, vaan joku kohtalonusko kieltää ostamasta.
Hyvin sanottu Remusta. Olen ostellut kaikenmerkkisiä haalareita, mutta en vaan voi laittaa rahojani Remuihin; koskaan eivät värit ole miellyttäneet mua pätkääkään.
Mutta siis hyviä kokemuksia mm Lennestä ja POP:n haalareista. POP:n haaalareissa oli se kumma juttu että edes meidän kaatuileva taapero ei ole onnistunut saamaan polvia puhki vaikka muut haalarit on menneet puhki aina jollakin lapsella.
KESTÄVÄT HYVIN JA OVAT KIVAN NÄKÖISIÄ.
kun niissä on tosi kireät lahkeensuut. Reimatecissa vetskarit kätevät.
Meillä Reimatec ei kestä kulutusta.
Rasavil ja Raiski kestää kulutusta ja Rasavil on notkeaa ja ohutta kangasta.
laadukas ja kestävä.