Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimatec, Ticket to Heaven, Jonathan vai Remu?

Vierailija
08.03.2010 |

Eli mikä näistä on paras välikausipuvuksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi reimatec - kummallisia kauheita värejä ja kestävyys surkea.

Vierailija
22/28 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.lenne.ee sivuilta löydät jälleenmyyjät. Lenneä myi ennen ainakin Bobo pääkaupunkiseudulla nyt en tiedä että onko niillä muuta kuin nettikauppa enää.

olen yrittänyt Lenneä löytää, mutta ei ole sattunut kohdalle. Minkä maalainen merkki se ylipäänsä on? Toppavaatteet ainakin vaikuttavat hyviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimatec pitää paljon paremmin, vaikka onkin sama valmistaja.

Vierailija
24/28 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärösaumaa ei ainakaan ole teipattu. Sen sijaan TähtiJonathanissa ja Raiski Drymaxxissa on kaikki teipattu.

minulle vk-puvun tärkein ominaisuus on vedenpitävyys. Joten noista vain Reimatec ja Ticket täyttävät minun kriteerit. Siis kaikki saumat teipattu ettei vesi tule sisälle vaika vesilammikossa makaisi.

Vierailija
25/28 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, 5v 3v ja 1v Ticket 2 Heaven ON meidän merkki, vaatteet on pirskutin kivoi ja värikkäitä, (ok, katsojan silmäs..) Mutta oon esikoisen syntymätä asti ostanut niin tiketin välikaudet kuin talvet. Ja päälle rubberit ja unq:n asusteet. Ei, enkä ole rikas, satsaan hyviin ja laadukkaisiin vaatteiiin, jotka kestää. Olen kerran koittanut Remua (travalle) talvipukuna oli hyvä, mutta välikaudella ei kestänyt meidän vanhimman rymyämistä vaan kului PUHKI yhdes kaudes polvista. Näin meillä. Ja tosiaan ostan vaatteet lapsille KÄYTTÖÖN EN NÄYTTÖÖN, niillä vedetään naapureiden navetois, tarhas, pihois, puistois. :D Ja nämä kestää! Reijmatecit on meillä ohessa 2pukuina muksuilla. Muitaa vaan että tiketit on edelleen reilui mitotuta, ja baggie on malliltaan se leikkipuku, mutta nythän on se uus malli CoCo tullut, missä vyötärökiristykset, joista en kyl henk.koht tykkää yhtää :O Mutta ite oon kokeilemalla oppinut mikä on meille hyvästä, en kuuntelemal muita. Kaikki asiat jakaa AINA mielipiteet kahtia, aina. Joku sopii toiselle toinen toiselle! Näinhän se vaan menee, meillä näin, katotaan 3v päästä mitäs sitten :D Tarpeiden mukaan mennään.

Vierailija
26/28 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut merkit koeajettu myös, on liian lyhyttä hihaa, selkää ja värit ihan ällöjä. ihan yksvärinen haalari on jees, joten meillä on ticketit kummallakin muksulla, myös talvella.

Vierailija
27/28 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatecit otettiin käyttöön marraskuussa ja ennen joulua olivat polvesta puhki. Nyt yritetään Popilla.

Vierailija
28/28 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonatan tekee n kolmea eli kaupunki (cyty vaateet ) veden pitävyys noin 3000. Eikä kestä kulutusta kun taas jonatan 5000 pitää vettä ja kestää kulutusta sitten on jonatan 10 tuhatta ja siihen on lisätty kulutus pintaa ja pitää vettä. Meillä on ollut käytössä noi kaikki 3 pojalla on tällä hetkellä jonatan 10 tuhatta eikä oo kuluneen näköiset 2 vuotta päällä kun ostin reilut ja likalla samat hintakin on mun mielestä kohdallaan kuin taas reiman tiketin tai jon kun muun. huomasisn että ciraf tec on kanssa halpa ja hyvä ja pitää veden kunnolla sisällä voisin verrata sen jonataniin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän