noniin mammat: isoin lapsi jonka tiedätte syntyneen alateitse?
Millasia mukuloita on tullut? Pituudet ja painot kehiin.
Kommentit (15)
Anoppini on pusannut ulos mieheni, 4760g, se on suurin josta tiedän. Mutta muita lapsia ei sitten tullut, anoppi taisi kauhistua tarpeeksi tästä yhdestäkin.
Tais olla äidilleen 7. tai 8. lapsi. Ja siitä on jo aikaa monta vuotta. Ja ei ole kaupunkilegenda.
oli omani, en tunne ketään, jolla olisi ollut isompaa (vaikka onhan niitä yli 6-kiloisiakin syntynyt).
54 cm ja 4970 g. En tiedä millainen tulee kun on vasta vauva. Ei ollut mikään kamala synnytys.
synnytti ihan hiljattain 56cm ja 4900g kokoisen vauvan. Tosin oli kuulemma ihan helppo synnytys, edellisellä kerralla synnytti kaksoset (itse nauroi, että venähti paikat tuolloin niin että kyllähän nyt synnyttää vaikka norsun). Tätä ennen esikoiseni oli suurin tietämäni, 52cm ja 4100g.
hänen siskonsa olikin sitten jo himpun vajaa 6 kg.
Tämä 70-luvulla jolloin raskausdiabetesta ei vielä kovin hyvin seurattu/hoidettu.
Kaverini synnytti kolmisen vuotta sitten tämmöisen "pikkumiehen", painoi yksin enemmän kuin kaksi viikkoa myöhemmin syntyneet kaksosemme. ;D
Äiti on sellainen 155 senttinen ja alle 50 kiloinen...
Omani on sukumme suurin 4,6 kg ja 52 cm.
omani 4,5 kg:n lapset(pituus 55 cm) ovat olleet ihan pieniä siihen verrattuna.Ja omani siis ihan helppoja synnytyksiä, mummolla oli vaikeampi, kun on jotain 150 cm ja s-kokoa ollut tuolloin.
Minä olin kaksonen ja 2,5 kg, veljen kanssa painoimme yhteensä melkein saman kuin mieheni yksin. Pelkäsin, että esikoinen on jättiläinen syntyessään. Anoppi maalasi kauhukuvia riittävästi. Esikoistyttö oli 3,1 kg ja 47 cm :-)
5,3 kiloo ja 56 senttiä.. Ja 6kiloinen on syntynyt äitini tuttavalle..
pituutta en tiedä.