Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen pilannut elämäni, mitä teen, mistä apua?

Vierailija
07.03.2010 |

syyllisyys kalvaa mieltä, ja toisaalta ei. Kadun tekoani syvästi ja toisaalta en. Se oli hetken mielijohde, ihan harkitsematon, ei suunniteltu mutta olin aivan selvinpäin. Luotan varmaan liikaa sinisilmäisesti toiseen jonka olen tuntenut pari kuukautta joka vakuuttaa ettei ole tauteja.

tehty mikä tehty.

kannan vastuuni mutta millä hinnalla?

se vaikuttaa aika moneen ihmiseen se mitä tapahtuu seuraavaksi.

miten selitän? en halua selittää, oikeasti haluaisin vain erota.

haluaisin vain kuolla. häpeästäkin.haluan pois tästä maailmasta.

mutta en voi hylätä lapsiani. olisin ajatellut heitä ennenkuin tein pahan virheen!

jos tästä selviän, en tee ikinä enää tyhmästi!

johonkin auttavaan puhelimeen soitan maanantaina, miksi ne eivät toimi viikonloppuisin?

en siedä itseäni tämän takia. miksi ihminen toimii ennenkuin ajattelee. miksi minä????

en tosin kadu sitä mitä tein vaan sitä miten sen tein.

ilman kumia.

onko kenelläkään samoja kokemuksia? TOIVOTTAVASTI EI!

varmaan virhe kirjoittaa tänne, soimaavia viestejä tulee paljon.

taustoja en tänne nyt laita, mikä ehkä auttaisi ymmärtämään, tai sitten ei. en minäkään oikein ymmärrä. ammattiauttajalle menen kyllä, en varmaan ole ihan terve

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko kyse sen lisäksi pettämisestä? Eli mikä on huolesi laatu? Asiat voi aina vääntää paremmaksi, mutta pään työntäminen pensaaseen ei yleensä auta. Millaista tukea koet tarvitsevasi?

Vierailija
2/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastit suojaamatonta seksiä jonkun kanssa jolla epäilet olevan sukupuolitauti? HIV?

Vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnallisesta kriisipuhelimesta kriisiapua

Valtakunnallinen kriisipuhelin tarjoaa välitöntä keskusteluapua kriiseissä oleville ja heidän läheisilleen. Puhelimessa vastaavat sekä kriisityöntekijät että koulutetut vapaaehtoiset tukihenkilöt. Valtakunnallisessa kriisipuhelimessa päivystävät vastaajat yhdeksällätoista eri paikkakunnalla ympäri Suomea.

Puhelimella voi lähestyä auttajaa myös nimettömänä. Puhelinauttamisen tavoitteena on helpottaa asiakkaan henkistä hätää tarjoamalla hänelle mahdollisuuden puhua yllättävästä tapahtumasta tai vaikeasta elämäntilanteesta sallivassa ja tukevassa ilmapiirissä.

Puhelinnumero 01019 5202

Puhelimen aukioloajat

ma - pe 9:00 – 06:00

la 15:00 – 06:00

su 15:00 – 22:00

Vierailija
4/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et niin ei mitään hätää.

Vierailija
5/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää ihan normaalia elämää. Jos raskautta pelkäät, kävit varmaankin apteekista hakemassa katumuspillerin hetsilteen? Jos et, niin ainahan saa abortin. Joten mitä turhia stressaat?

Vierailija
6/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut sukupuolitaudit ei maailmaa kaada. Ei kyllä välttämättä Hiv ja hebatiittikaan.

Käsitin, että olet saanut sukupuolitaudin harrastettuasi seksiä ilman kumia ihmisen kanssa jonka kanssa olet seurustellut 2kk. Ja joka vakuutti olevansa terve sukupuolitaudeista.

Anna itsellesi anteeksi. Et ole mielestäni tehnyt mitään väärin.

Vierailija
7/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rachelkö rimpautteli ja nyt alkaa hiipiin pelko persiiseen ?

:)

Vierailija
8/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastin seksiä " puolitutun" kanssa joka sanoi ettei harrasta yleensä tällaisia ( on varattu itsekin jollain tasolla!!!!!). itsellänikään ei kumia ollut mukana, kun ei ollu tarkoitus tehdä! typerää varsin typerää.

nyt kuitenkin on hiipinyt mieleen että mistäs sitä tietää vaik oliskin tauteja hällä, vaikka oireettomana ja tartutan puolisoni.

oikeastaan (kamalaa laittaa ihan näin julkisesti) en kadu muuta kuin sen kumin poissaoloa. mikä taas on varsin sairasta. en tosin rakasta puolisoani enää, mutta hän ei halua erota kun rakastaa mua.

testeihin menen heti kun voi, ne kun ei näy heti, mutta puolisolle en haluaisi kertoa koska se murtaa hänen sydämensä.

kiitos kriisipuhelinnumerosta!

ja juu, olen taas yhteydessä tähän "kumppaniin" taas huomenna enkä tiedä mitä sanoa...

Vierailija
9/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV ja hebatiitti eivät kovin herkästi tartu Muut sukupuolitaudit ei maailmaa kaada. Ei kyllä välttämättä Hiv ja hebatiittikaan.

- -

Et ole mielestäni tehnyt mitään väärin.

Ilman kumia seksin harrastaminen ei ole jees eikä siihen tule suhtautua pikku juttuna. Etenkään tämänsuuntainen asennekasvatus, jolla yritetään saada muutkin suhtautumaan sukupuolitauteihin yliolkaisesti, ei ole ok.

AP, soita sinne kriisipuhelimeen, vaikutat ahdistuneelta. Tsemppiä!

Vierailija
10/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion erota ja haluan tämän uuden miehen ja hän minut! Vuosisadan rakkaustarina... :)

Vierailija
11/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olen pettänyt puolisoani tämän toisen kanssa, mikä on kamalaa! en hyväksy sitä, mutta....ette tekään saa, törkeää vallan.

haen apua ja katson sitten mitä teen elämälläni.

ehkäisy oli hoidossa muulla tavoin.

että olen tyhmä!

Vierailija
12/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihminen tekee jotain typerää ajattelematta. mun piti mennä hakemaan apua jo aikaisemmin "toisiin" ongelmiin...olis pitäny. olis pitänyt olla tekemättä, helppohan se on sanoa NYT.

ahdistaa vaan tosi kovasti, ihan kaikki

Vierailija
13/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka voit ottaa mieheksi miehen joka on pettäjä? Entäs sitten kun tekee saman sulle?

Vierailija
14/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka voit ottaa mieheksi miehen joka on pettäjä? Entäs sitten kun tekee saman sulle?

tätäkin olen miettiny. hän ei asu samalla paikkakunnalla edes ja tämä oli "tosi harvinaista" herkkua...

päällimmäisenä ajatuksena nyt häpeä ja alasvajoaminen. todella

Vierailija
15/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kasaa itsesi nainen.Aika pieni mahis saada tautia.Sulla on joku syy miksi teit mitä teit.Laita energia mielummin sen asian tutkiskelemiseen.

Vierailija
16/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt eteenpäin, et saa kelloa kääntymään taaksepäin. anna itsellesi anteeksi. soita jollekin kelle voit puhua jos et tohon kriisinumeroon

Vierailija
17/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on aikaa jo useita vuosia, mutta vieläkin kaduttaa ihan sikana, en ole kertonut miehelle, enkä aio koskaan kertoakaan, ei ole mitään tarvetta satuttaa sitä sillä tiedolla.

Meidän parisuhde voi tällä hetkellä hyvin, silloin ei niinkään ja olin miettinyt eroa, mutta tuon tekoni jälkeen aloin ajatella miehestäni toisin ja rakkaus heräsi uudestaan.

Ainut asia jonka jättäisin elämässäni tekemättä jos saisin elää uudelleen.

Mutta kyllä siitä pääsee yli tai ainakin sen kanssa oppii elämään.

Vierailija
18/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hieman kyllä helpotti, otan yhteyttä terveyskeskukseen heti huomenna ja soitan perheneuvolaan...töihinki pitäisi mennä..

*itkee*

Vierailija
19/19 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäsi virheen, mutta jos ainoa asia mitä kadut on "ilman kumia", ihmettelen. jospa taustalla on kuitenkinpettäminen, etkä ahdistuksessasi tajua sitä.

elämä on elämää meillä kaikilla. asioilla on taipumus järjestyä. Koeta rauhoittua: sinä saat apua ja selviät tuosta varmasti, se vain vie hiemanaikaa.