Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos hengittää syvään, meneekö vauvakuume ohi? :)

Vierailija
07.03.2010 |

Siis meillä on jo kolme lasta, pienin on 1,5-vuotias. Vauvakuume on virinnyt taas jostain. Järki sanoo, ei, ei ja kroppa ja sydän joo, joo. Ikää melkenpä 40, yövalvomiset ovat maailman hirveintä pakkopullaa, eihän noita lapsia saa sitten edes autoon sopimaan ja 4 on aina paaljon enemmän kuin 3, kai sinne töihinkin pitäisi jo kohta raahautua... Mutta raskausajat ovat aina olleet suht helppoja, synnytyksestä toipuminen nopeaa, imetysajat mukavaa jne... Ja mikäs sen helpompaa, kuin että toinen vanhempi on aina kotona, ei aikaisia hoitoaamuja, ei kiireisiä iltoja jotka kuluvat ruoanlaittoon, kotitöihin, kaupassakäynteihin, ei loppuunpalaneita vanhempia viikonloppuisin...

Mikä se onkaan vaakakupissa sitten tärkeintä tai parasta kaikkien kannalta...?

Jos nyt vaan hengittelisin syvään, aina kun kaipuu iskee ja antaisin muutaman kuukauden kulua, olenko sitten liian vanha, tai meneekö tämä vauvakuume vain ohitse?

Kaikkea sitä punnitsee "vanhalla iällä". :) Sunnuntaipäiviä vaan kaikille, tämä äiskä vetelee tietsikalla lonkkaa ja isukki ulkoilee lasten kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on parasta maailmassa

Vierailija
2/9 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo 5 lasta ja vauvakuume vaivaa edelleen, melkeinpä yhtä voimakkaana kuin ennen.

Auto on huonoin tekosyistä, miksi vauvaa ei hankkisi. Jos vaan tuntuu, että jaksatte vielä yhden vauvan, niin miksi ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neljä lasta ja neljännen vauvakuume oli pahin. Viidettäkin vielä haikailin, mutta järjen ääntä kuuntelin ja nyt kun kuopus on 3v, on kuume alkanut haihtua, vaikka haikealta tuntuu yhä nähdä raskausvatsoja tai kuulla, että toisille tulee vauva...

Vierailija
4/9 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kuukausi sitten mies heitti "kai tässä vielä yksi tehdään", itse sanoin, että "heh, heh". Viime viikolla itse heitin, että voi että kun ois ihanaa ja mies taas sanoi, että no ei taatusti. Molemmilla kun mieli heittää suuntaan jos toiseen. :) Onko teillä ollut vaan niin, että noh, tehdään niin monta kuin on tullakseen?

Vierailija
5/9 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne viisi vuotta sitten: oli jo kolme lasta, mutta silti hirveä vauvakuume. Saimme sitten vielä sen neljännen ja ihme tapahtui: minä paranin kroonisesta vauvakuumeestani täysin! Olin vauvan saadessani 41-vuotias ja vaikka väsyttikin välillä, olen iloinen, että vielä sen neljännenkin saimme.

Vierailija
6/9 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauvakuume meni ohi kun vanhimmainen lapsista tuli teini-ikään (tyttö)..

iltatähtee vielä vuosi sitten suunniteltiin mutta kyllä nyt on tuulen suunta muuttunut. Noista teini-iän ongelmista kun järjissämme selvitään loppujenkin kanssa niin nautitaan tosissaan elämästä hetken rauhassa..

Vierailija
7/9 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vain odotti, niin nuorinkin alkoi olla riittävän iso kaikkeen kivaan perheen kanssa. Sain myös erilailla omaa aikaa. Silloin vauvakuume meni ohi.

Samaa vauhtia kasvoi isommat lapset ja kaipasivat jo enemmän kuin vain perusturvaa ja kotona olevaa äitiä. Huomasin että aika moneen saa repeytyä että jokaisella lapselle on sitä aikaa. Elämän vauhti vaan kiihtyi lasten kasvaessa.

Vierailija
8/9 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta alavatsan sisäosiin injektoidaan miljoonia pikku lääke-itiöitä.

Vierailija
9/9 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä teille perässä. Kyllä sillä valvomisella, sotkulla ja pahalla ololla vauvakuumeen aikanakin hetkeksi saa pois :)