Syntymättömän lapsen terveys pelottaa
Kaikenlaisia ajatuksia syntymättömän lapsen terveydestä. Pelottaa, että jos hän onkin vammainen :( EN halua vammaista lasta. Olen jo ajatellut kaikkia kauhuskenaarioita ja on paha mieli. Onko tämä normaalia?
Ajattelin, että jos lapsi on vammainen, jätän sen laitokselle. Meille ei vaan voi käydä niin huono tuuri, että lapsi olisi vammainen.
Ja inhoan kaikkia "kaikista vahvimmille annettaan vaikeimmat lapset" -juttuja. Aaaargh kun pelottaa!!!
Kommentit (2)
Kaikenlaisia ajatuksia syntymättömän lapsen terveydestä. Pelottaa, että jos hän onkin vammainen :( EN halua vammaista lasta. Olen jo ajatellut kaikkia kauhuskenaarioita ja on paha mieli. Onko tämä normaalia? Ajattelin, että jos lapsi on vammainen, jätän sen laitokselle. Meille ei vaan voi käydä niin huono tuuri, että lapsi olisi vammainen. Ja inhoan kaikkia "kaikista vahvimmille annettaan vaikeimmat lapset" -juttuja. Aaaargh kun pelottaa!!!
Mä näin painajaisia, että mulle syntyi joku alienin näköinen hirviö :). Samat huolet oli molemmissa raskauksissa ja kaksi tervettä lasta olen synnyttänyt.
kolmas tulossa, ja pelottaa enemmän kuin kummastakaan aikaisemmasta. Parin viikon päästä olisi rakenneultra ja sinne on ikuisuus. Ja pelkään, että siellä selviää jotain kamalaa :(