epäilläänkö minun perhettä lapsen hyväksikäytöstä??
kirjoittelinkin toisen ketjun,kun vein lapsen lääkäriin,kun tuli verta pissatessa ja pikkareihinkin hieman. ei ollut vti,mutta lääkäri löysi pari haavaa/haavaumaa tytön alapäästä.
kysymykset,miksi ja mistä ne oli tulleet,olivat sitä luokkaa,että lapseni olisi kokenut seksuaalista väkivaltaa??? törkeitä,hyvin suorasukaisia kysymyksiä.
pohdin lääkärille,mistä tulleet,enkä keksinyt muuta,kuin että olisin suihkutellut alapesut liian voimakkaalla suihkulla??typerää sinänsä--olin aivan paniikissa!! sitten mietin,että laskenut jääkokkaremäkiä pelkällä haalarilla...
tohtori sanoinkin,että JOS olisi kesä,hän olisi varma,että tyttö on kiipeilytelineeltä tippunut tangon päälle,mutta nyt on talvi...
lähdin hyvin luimistellen kotiin,ja tuntui,että lääkäri epäilee tosiaan minua jostain. tivasi,kuka ollut kotona,kuka on käynyt kylässä...??
voinko nyt siis varautua,että minusta tehdään jooku ilmoitus jonnekkin,ja että sosiaalitantat ovat kohta ovella?
tämä ei voi olla totta!!!!!!!!olen järkyttynyt!
Kommentit (23)
Onko tyttöjen äitinä tuollaista? Alapään vahtaamista ja siitä numeron tekemistä jo pienenä???
HUH! T. poikien äiti
mutta täytyyhän tietysti tuollainen verenvuoto selvittää.
Meillä pimpit ja pippelit on ihan tavallisia, kivoja (jos nyt niin voi sanoa) keveitä asioita.
Ei tehdä niistä mitään ankeita hui-juttuja.
Lääkäreillä on virkavelvollisuus tehdä lastensuojeluilmoitus jos epäilevät jotain. Tämä on lapsen parhaaksi, eikä siitä pidä loukkaantua. Te ette ole tehneet mitään väärää, joten ei syytä huoleen.
Tietenkin tuollainen epäily ja yhtäkkinen kysely järkyttää. Ajattele sitä niin, että jos lasta olisi hyväksikäytetty, niin olisi parempi jos syyllinen saataisiin kiinni ja lapselle terapiaa. Mieluummin tutkitaan turhaan.
Onko tyttöjen äitinä tuollaista? Alapään vahtaamista ja siitä numeron tekemistä jo pienenä???
HUH! T. poikien äiti