Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsille huutaminen päiväkodissa?

Vierailija
06.03.2010 |

Onko ok, että tädit päiväkodissa huutaa lapsille? Minusta ei ole ja lapsi valittaa kotona siitä, että tädit huutaa. Sanoin heille siitä ja selittelivät huutamistaan ikäänkuin välttämättömänä. Jos kotona joskus huudan lapsille, pyydän sitä myös anteeksi. Omasta mielestäni olen lapselle huutaessa ikäänkuin hävinnyt tilanteen. Toisaalta moni pitää huutamista ihan normaalina. Nyt mietin, voinko valittaa pk-tätien huutamisesta, vai "kuuluuko se vain asiaan"?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitin siitä johtajalle. Minusta tällaisesta asiasta on helpompi ja tehokkaampi puhua suoraan johtajalle kuin alkaa väitellä kyseisen ihmisen kanssa huutamisesta. Johtaja suhtautui tosi asiallisesti ja lupasi puhua ko hoitajan kanssa, ja itse asiassa huutaminen on sitten vähentynyt. Jotenkin hänelle oli vaan muodostunut tavaksi sellainen huutaminen puhetapana.

Kauhuvanhempi. Aina valittamassa johtajalle kun joko päiväkodintäti ei käyttäydy niin kuin minä haluan!

Vierailija
22/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosiaankaan asiallista. Olen sekä äiti, että pk-täti, ja en kyllä missään tilanteessa ole töissä huutanut. En juuri lapsillekaan, muutamia kertoja hermo on mennyt niin pahasti, että olen huutanut, mutta jokaista kertaa olen pyytänyt anteeksi. Ei yhtään kenellekään ole hyvä tapa huutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamalaa kun pitäisi hillitä itsensä koko päivä vaikka lapset tekisivät mitä... Savu nousisi korvista neljään mennessä.

Sitten et ole alalle soveltuva.

Vierailija
24/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosiaankaan asiallista. Olen sekä äiti, että pk-täti, ja en kyllä missään tilanteessa ole töissä huutanut. En juuri lapsillekaan, muutamia kertoja hermo on mennyt niin pahasti, että olen huutanut, mutta jokaista kertaa olen pyytänyt anteeksi. Ei yhtään kenellekään ole hyvä tapa huutaa.

Lapsesi perseilevät, sinulla menee hermo ja huudat, sitten iskee huono omatunto ja syyllisyys ja pyydät anteeksi, ja lapsesi pääsevät kuin koira veräjästä. Syy oli siis sinussa, ja lapsesi voivat jatkaa huonoa käytöstään sitten kun taas huvittaa.

Vierailija
25/25 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamalaa kun pitäisi hillitä itsensä koko päivä vaikka lapset tekisivät mitä... Savu nousisi korvista neljään mennessä.

Sitten et ole alalle soveltuva.

Kuka sille nykyään enää soveltuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme