Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin 150 cm vai 190 cm pitkä nainen?

Vierailija
06.03.2010 |

Minä olisin 150 cm.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti 150cm. Jos pitäisi valita tuon ja 180cm väliltä, valitsisin edelleen 150. Pidän pienistä ja siroista naisista. Itse olen 165cm ja voisin mieluusti olla 5cm lyhyempikin. 

Vierailija
22/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 cm. Olen 167 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 157 pitkä ja todellakin olisin mieluummin 190-senttinen kuin tätäkin lyhyempi. Nytkin jo harrastuksissa lyhyys aiheuttaa ongelmia. 

Tosin olen kyllä kuullut, että yli 180-senttisille ei oikein löydy sopivan korkuisia kosketinsoitintelineitä.

Vierailija
24/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että 150 cm. Olen 173 cm, pitkäraajainen ja välillä tuntuu että lähes mahdotonta löytää sopivia kamppeita jo nyt. Tulin juuri etsimästä ulkoiluhousuja ja kaikki kokeilemani olivat joillekin luvalla sanoen persjaloille. Myyjä kokeilutti vähintään kahdeksat housut eikä mitään. Enkä ole edes ihan mahdoton koipeliini, voin vaan kuvitella mitä vaatteiden etsintä on vielä pidemmille.

Vierailija
25/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti 190 cm, olisin silloin vain kymmenen senttiä nykyistä pituuttani pidempi. Identiteettini on pitkän naisen ja olen tottunut siihen, että minut huomataan. En osaisi kuvitella katoavani ihmisten sekaan.

Vierailija
26/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 153 cm, eikä minun koskaan tarvitse lyhentää housujani, saati takin hihoja. Olisi mielenkiintoista tietää, mistä tuo minun mittaiseni ostaa vaatteensa, kun 18 cm on aika liikaa pitutta?

Sekä farkuista että suorista housuista löytyy short-mitoitus... kengät ovat kokoa 36 ja nekin saa ihan aikuisten osastolta. Koitappa Espritin vaatteita, sieltä luulisi löytyvän sopivat housut. Tai sitten sinulla on vaan pitkä selkä ja lyheyt raajat :)

Välillä raivostuttaa nämä lyhyet kanssakaverini. Tehdään jotenkin niin söpöä siitä, että ollaan NIIN pikkuisia :). Minä olen lyhyt, mutta en tosiaan mikään PIKKUINEN. Räyh.

Vierailija
27/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo mitat ole verrannollisia! 150 cm on "normaalimpaa" kuin 190. Pitäisi olla vaikka 150cm vai 185 cm!

Vierailija
28/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 cm (olen 161 cm)

Vierailija
29/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

150, oikeasti olen 165.

Vierailija
30/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 cm, nyt olen 158 cm. Pieni on kaunista, mutta se todella edellyttää ettei liikakiloja kauheasti kerry.

Vierailija
31/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tossa on vaihtoehdot niin tietty 150cm. Huh, johan ylärajan heitit ;)

180-185 voisin olla mieluusti.

Vierailija
32/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka 2-metrinen mieluummin kuin 150- tai edes 160-senttinen. Olen aina ihaillut pitkiä naisia, edellyttäen että ovat hyväryhtisiä. Jos on lyhyt helposti lihavan näköinen niin hartiat lysyssä etukenossa polvet koukussa kulkeva pitkäkään ei hyvältä näytä.

Vierailija
33/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 14:58"]

Minä olen 153 cm, eikä minun koskaan tarvitse lyhentää housujani, saati takin hihoja. Olisi mielenkiintoista tietää, mistä tuo minun mittaiseni ostaa vaatteensa, kun 18 cm on aika liikaa pitutta?

Sekä farkuista että suorista housuista löytyy short-mitoitus... kengät ovat kokoa 36 ja nekin saa ihan aikuisten osastolta. Koitappa Espritin vaatteita, sieltä luulisi löytyvän sopivat housut. Tai sitten sinulla on vaan pitkä selkä ja lyheyt raajat :)

Välillä raivostuttaa nämä lyhyet kanssakaverini. Tehdään jotenkin niin söpöä siitä, että ollaan NIIN pikkuisia :). Minä olen lyhyt, mutta en tosiaan mikään PIKKUINEN. Räyh.

[/quote]

No mä en juuri löydä tavallisista vaatekaupoista sopivan mittaisia housuja, lähes kaikki järjestään liian pitkiä. Nuo Espritin housut ovat malliltaan liian väljiä ja löysiä, erityisesti lantiolta, eivät istu hyvin. Olen hoikka ja 158 cm pitkä. Ainakin silmämääräisesti selkä-jalka-suhde on normaali, mutta eivätpä nuo mun sääreni mitkään erityisen pitkät tietysti ole.

Ehkä sulla on sitten enemmän massaa, niin että sitä pituutta jää ikään kuin "matkan varrelle"? ;) Tai sitten tunnet kunnon vaatekauppoja. ;) Jos näin on, anna ihmeessä muitakin vinkkejä kuin tuo Esprit!

Vierailija
34/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 14:58"]

[/quote]

No mä en juuri löydä tavallisista vaatekaupoista sopivan mittaisia housuja, lähes kaikki järjestään liian pitkiä. Nuo Espritin housut ovat malliltaan liian väljiä ja löysiä, erityisesti lantiolta, eivät istu hyvin. Olen hoikka ja 158 cm pitkä. Ainakin silmämääräisesti selkä-jalka-suhde on normaali, mutta eivätpä nuo mun sääreni mitkään erityisen pitkät tietysti ole.

Ehkä sulla on sitten enemmän massaa, niin että sitä pituutta jää ikään kuin "matkan varrelle"? ;) Tai sitten tunnet kunnon vaatekauppoja. ;) Jos näin on, anna ihmeessä muitakin vinkkejä kuin tuo Esprit!

Vierailija
35/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ainakin tykkää lyhyistä ja pienistä naisista, jostain kumman syystä ;)

Vierailija
36/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin 190. 

Mieheni on n. 200, eli olisimme pitkä pari . Tuo puolimetriä olisi aika iso. pituusero. Vaikkei täällä miehen pituutta kysyttykään, niin kyllä se tähän vaikuttaa paljonkin. Jos mies olisi vaikka 175, valintani olisi toinen.

Vierailija
37/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155 ja haluaisin olla pitempi. Mutta jos tulisi hyvä haltija ja sanoisi, että saat nyt pituutta 35 senttiä lisää tai et yhtään, niin en ottaisi. Joku 165-170 voisi olla ihannepituus.

Vierailija
38/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 150 cm ja 190 cm on ihan vertailukelpoisia mittoja naiselle. Kaikki täällä valittaa, että 150 cm on normaalimpi mitta vaikka todellisuudessa ei varmaan edes ole. Siis jos suomalaisista kyse.

Vierailija
39/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 cm. Pituutta mulla on pari cm päälle tuon, ja joo, toki housujen lahkeet on aina pitkät, mutta ei mulla muuten ole mitään ongelmia vaatteiden/kenkien kanssa. Helpompaa niitä tosiaan on lyhentää kuin pidentää. Tiedän muutaman päälle 180 cm naisen, eikä kuulemma ole herkkua sen sopivien vaatteiden etsiminen.

Vierailija
40/49 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 ilman muuta! Ja vielä korkkarit jalkaan. Kuka haluaa olla vapaaehtoisesti 150-senttinen pätkä? Pienet ihmiset on jotenkin hmmm säälittäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi