Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saakohan Helsingin kaupunginasunnoissa päävuokralainen(minä)

Vierailija
06.03.2010 |

lähteä asunnosta(meillä on kolmio)ja jättää avomiehen asumaan,ts.vuokraoikeuden siirto?Olen ollut kirjoilla asunnossa alle kuukauden pitempään kun mies.lapset lähtevät minun mukaani.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miestä potkia taivasalle,alle vaan mielummin lähtisin itse.En vaan jaksa enää..

Vierailija
2/10 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysellä kaupungin toimistosta, tietty voi alivuokrata sen hänelle, mutta tällöin olet vastuussa vuokranmaksusta sekä asunnon kunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua maksaa kahdesta asunnosta vuokraa,enkä pystyisikään,tuollainen alivuokralaishommeli ei käy

Vierailija
4/10 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinun pitäisi muuttaa lasten kanssa?

Ovatko lapset päiväkodissa tai koulussa?

Vierailija
5/10 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielummin lähden,koska en viihdy tällä aluella..lapset ovat päiväkodissa

Vierailija
6/10 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joutua melkoisiin seuraamuksiin. Jos sinä lähdet asunnosta niin mieskin lähtee. Muista se!! ;-)

Kyllä se äijä jostakin kämpän saa. Eikä sitä paitsi edes ole sinun huolesi!

Vierailija
7/10 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan fiksusti ajateltu, sulla on helpompi saada lasten kanssa uusi kohtuuhintainen kaupungin vuokra-asunto kuin miehelläsi. Näin hän ei jää tyhjän päälle ja lapsilla säilyy tapaamisia ajatellen tuttu ja toimiva ympäristö. Kysy nyt kuitenkin aluksi asukastoimistosta asiaa.

Vierailija
8/10 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden päästä lapsilleni, kun he ovat täysi-ikäisiä. Tämä olisi heille turvallinen ja tuttu opiskelijaasunto, ja itse muuttaisin kalliimmalle vuokralle kaupungin keskustaan.

En tosin tiedä voiko näin tehdä? Minusta ratkaisu olisi ihanteellinen. Tässä on edullinen vuokra ja olemme asuneet täällä jo viimeiset kymmenen vuotta. Lapsilla olisi opiskelijoina niin alhaiset tulot että varmasti olisivat oikeutettuja kaupungin asuntoon.

Vierailija
9/10 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin parhaimmat vuokra-asunnot ovat kuin "perintöasuntoja", vuokrasuhde siirtyy isältä pojalle.

muutaman vuoden päästä lapsilleni, kun he ovat täysi-ikäisiä. Tämä olisi heille turvallinen ja tuttu opiskelijaasunto, ja itse muuttaisin kalliimmalle vuokralle kaupungin keskustaan. En tosin tiedä voiko näin tehdä? Minusta ratkaisu olisi ihanteellinen. Tässä on edullinen vuokra ja olemme asuneet täällä jo viimeiset kymmenen vuotta. Lapsilla olisi opiskelijoina niin alhaiset tulot että varmasti olisivat oikeutettuja kaupungin asuntoon.

Vierailija
10/10 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti, niin varmasti onnistuu hyvinkin vuokrasuhteen siirtäminen jos silläkin perusteella.