Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän käsitys varpajaisista?

Vierailija
06.03.2010 |

Tuleeko ne viettää kaveriporukalla ja saunoa, paistaa makkaraa, pelata pokeria yms...?

Näin minä olen luullut, mutta mieheni lähtee sitten baariin!

Ei minun mielestäni varpajaisia juhlita niin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän isä ja kaikki kaveritkin kenelle on lapsia syntynyt on viettäneet varpajaisia, tottakai! Ne vietetään 1-2 päivää syntymästä, sillon kun äiti ja vauva ovat vielä sairaalassa. Ja varpajaisssa saunotaan ja ryypätään ja poltetaan sikareita ja tietenkin mennään baariin. Mä nyt en ainakaan rupeis mun mieheltä kieltämään, hän on aikuinen ihminen ja saa kuulkaas ihan itse päättää mitä tekee. Ei vittu mitä jeesustelijoita täällä voi olla! Miten teidän ukot kestää teitä? Tai sit ne on jotain ihme pehmolässytossu-miehiä :)

Vierailija
2/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkukahvit konjakilla, sikarit terassilla, pelailua Wiillä ja muutamat olut, baariin, josta tuli ennen puolta yötä kotiin. Ei halunnut olla pidempään :) Niin, ja vauva oli kolmiviikkoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kai ne oli juhlineet, silloin kun olin sairaalassa vauvojen kanssa. Mutta ainakin omassa tuttavapiirissä lahjoissa oli äidille samppista ja hoitorasvoja, vauvalle vaatteita ja leluja. Ja ihana oli kaikkia paketteja availla kotiintullessa, mies tietää, että rakastan paketteja.

Ja rotinat on naisilla, tuodaan syötävät, jotta synnyttäneen ei tarvitse passata.

Vierailija
4/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oli kotona, ja saunoivat jonkun tunnin, paistoivat makkaraa, joivat olutta ja katsoivat urheilua.

Vierailija
5/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? o_0

Vierailija
6/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? o_0

juhlitaan yleensä seuraavana päivänä, kun vauva maailmassa

Vierailija
7/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsellaan vähän sitä vauvaa, tuodaan sille (ja mielellään myös äidille) jokin lahja. Syödään jotain (jonka vaimo laittanut...), tehdään jotain yhdessä, esim. saunotaan yms ja lähdetään hyvissä ajoissa kotiin.

Inhoan näitä baari-isiä. Miksi te kestätte sellaista käytöstä?

Vierailija
8/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viettänyt varpajaisia. Olen kunnon mies. Vietin tämänkin ryyppy mahdollisuuden vaimoni ja lapseni vierellä.

T: 11cm mies

Vierailija
9/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena, miten varpajaisia kuuluu viettää, mutta mun mielestä sellainen mies on vähän taukki, joka vetää perseet olalle varpajaisissaan niin, ettei pysty osallistumaan vauvan hoitoon seuraavana päivänä. Ja riippumatta siitä, onko menty sinne baariin vai jääty kotiin.

Vierailija
10/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu mies ymmärtää, että kun uusi perheenjäsen on tullut taloon, on riski kylvää eron ensimmäiset todelliset siemenet jättämällä tuore äiti yksin.

Ei niin, ettei äiti pärjäisi yksin, mutta kun äiti huomaa pärjäävänsä yksin, saattaa rakkaus lentää talosta.

Vierailija
11/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh.. onpa outo perinne ei meillä päin/ tai meidän suvussa ole koskaan ollut tapana viettää tommosia? Ihan viimesenä se ryyppäminen tulee miehilläkin mieleen kun vauva on vasta syntynyt.. Omasta mielestä kuulostaa TOSI typerältä.

Vierailija
12/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena, miten varpajaisia kuuluu viettää, mutta mun mielestä sellainen mies on vähän taukki, joka vetää perseet olalle varpajaisissaan niin, ettei pysty osallistumaan vauvan hoitoon seuraavana päivänä. Ja riippumatta siitä, onko menty sinne baariin vai jääty kotiin.

Vierailija
13/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vauva on vielä sairaalassa. Vaan sitten kun on vauva kotona, että nähdään se vauva. Kun eikös se ole siinä tarkoituksena?

Vierailija
14/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vauva on vielä sairaalassa. Vaan sitten kun on vauva kotona, että nähdään se vauva. Kun eikös se ole siinä tarkoituksena?

Vierailija
15/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käskee ryypätä?

Vierailija
16/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa ja juomaa, muutama kaveri. Lähti baariin ja oli niillä teillä 2vkoa. Kriisihän siitä tuli. Nykyään ei käytä enää alkoholia, koska tietää että mopo karkaa lapasesta aina.

Vierailija
17/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo on tullut raskaaksi niin ryyppäämiset on ryypätty. Korkeintaan oluen voi ottaa saunan päätteeksi. Kun lapsi on tullut kotiin, niin se tarkoittaa tarkalleen 18 vuotta raittiutta perheen sisällä.

Ryypätä kerkeää vielä myöhemminkin. Toivottavasti vanhemmat eivät haikaile sitä "teini vaihetta" elämässään.

T: punkkari äiti

Vierailija
18/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpajaisista on että mies kavereineen tekee just sitä mitä haluaa. On kotona ja saunoo tai lähtee baariin jos siltä tuntuu. Ryypätään kunnolla.

Vierailija
19/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekosyy ryypätä ja sikailla

Vierailija
20/47 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veti perseet olalle esikoisen syntymän jälkeen. Oli kutsunut varmaan 10 kaveria meille kotiin, ryyppäsivät rankasti ja loppuillasta olivat menneet baariin. Seuraavana päivänä oli ollut niin kauhea krapula että pääsi vasta illalla meitä sairaalaan katsomaan.

Ja ei, ei haittaa tippaakaan. Yhden illan ryyppäys ei todellakaan tehnyt lovea meidän rakkauteen. Mieheni on hyvä isä ja hyvä mies, ei se siitä huonommaksi muutu jos nyt kerran elämässään lapsen syntymän vuoksi ottaa rankemmin alkoholia.