Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UIIIIIII uimahallissa nähtyä!

Vierailija
05.03.2010 |

Tapaus 1: nainen jonka selkä oli ihan täynnä mustaa pitkää karvaa.

Tapaus 2: nainen ui burkinissa!

Tapaus 3: nainen istui hajareisin kynityn kalkkunan kanssa saunan lauteilla! Kananliha-iho paistoi suoraan silmiin, punaiset pilkut ja valkoinen nahka.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa käyttää burkineja ja uimashortseja! JEEEEEE!!!! Jotkut muslimit ui jopa t-paidoissa tai pitkähihaisissa paidoissa ja pitkissä trikoissa! Eikä kukaan sano mitään :)

Vierailija
42/75 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisivätkpä useimmat hyllyvät ja löllyvät uimarit noin ihanan peittävää asua. Monelle D-kuppiselle "herras"miehellekin se olisi oiva valinta!

Ajatella miten paljon vähemmän häpy-ja kainalokarvojakin altaassa uiskentelisi... Sitten kun saisi vielä pukukopit missä on lukittavat ovet ja suihkut joissa on verhot edessä... Olisi kivempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallin lastenaltaassa uiskenteli pala kakkapökälettä. Tuli ihan kylmät väreet.

Vierailija
44/75 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samainen juttu. Lapsesta asti ne punaiset kananlihaa muisuttavat pilkut ovat olleet. Erityisesti kuumassa ja kylmässä ne tulevat esiin.

Vierailija
45/75 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on burkinin kuva:

http://souklaye.files.wordpress.com/2009/08/burkini.jpg

Ja en tiedä mitä se kalkkuna teki! Oli vaan naisen haarovälissä ja näytti härskiltä, juuri kynityltä!

Vierailija
46/75 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vahtaa muita ihmisiä saunassa/uimahallissa minkä kerkeää ja sitten tulee tekemään niistä selontekoa nettipalstalle, get a life.

Vierailija
47/75 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Perheitä viettämässä laatuaikaa keskenään

-Kuntouimareita

-Eläkeläisiä

Järkyttävää, eikö?

Vierailija
48/75 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi rouva jumppasi oikein kunnon alaraajavenytyksiä. Gynekologisesta näkökulmasta näkymät olivat selkeät ja havainnolliset, suorastaan syvälle luotaavat.

Vierailija
49/75 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin joku lesbo ku bongaillu naisia ja niiden alapäitä ja perseenpuolia uimahallissa...!!!

Vierailija
50/75 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan nätin näkoinen

mua oksettaa nuo ylilihavat naiset rannoilla yläosattomissa.

ja kun ala osa on vielä sellainen stringi

Muuten tuo puku on varmaan suosittu ihosyopää kärsivien joukossa.

Minä loysin netistä aurinko hanskat

Aion ostaa täksi kesäksi.

Vierailija
51/75 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nain kerran uimahallin saunassa alastoman ihmisen ja hanella oli pimppi ja pylly ja tissit!!!!

Joo, ja on siella muuten nahty etupyllyja ja pinppejakin kuulema (en ole onneksi itse nahnyt naita, mut kaveri kertoi..) ja ajatella yhdella naisella oli paljon karvoja ja toisella vahan!!!

Jarkyttavaa!! En mene sinne enaan koskaan !!!!

Alkaa menko tekaan!!!

Vierailija
52/75 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Perheitä viettämässä laatuaikaa keskenään -Kuntouimareita -Eläkeläisiä Järkyttävää, eikö?

ma nain siella myos kerran YSTAVYKSIA!!!

Joo, pari naista ui siella ja jutteli toisilleen ja niilla naytti olevan hauskaa!

Miten ne kehtasi!

Vierailija
53/75 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.finnsuit.fi/assets/images/kuva_uimapuku_1_.jpg

Taidan ennen seuraavaa hallireissua värjätä pimppikarvat pinkiksi, niin saatte puhuttavaa koko viikoksi.

Vierailija
54/75 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse näin tällä viikolla, kun eräs nainen tosiaan suoritti alapesun niin, että hankasi suihkulla alapäätään. Meinasi kyllä pistää kakomaan. Eikö se yhtään ajatellut, että joku käyttää sitä suihkua vielä sen jälkeen? Ällöä toimintaa.

Vierailija
55/75 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse näin tällä viikolla, kun eräs nainen tosiaan suoritti alapesun niin, että hankasi suihkulla alapäätään. Meinasi kyllä pistää kakomaan. Eikö se yhtään ajatellut, että joku käyttää sitä suihkua vielä sen jälkeen? Ällöä toimintaa.

Mutta meinasi nauru loppua kun olen seurannut, kuinka nuoret naiset ajelee alapäätään suihkussa. Olen kai liian vanha, etten ymmärrä tällaista. Mutta aika karskilta hommalta näyttää kun ollaan jalat haarallaan kyykyssä ja venytellään pillunhuulia ja vedellään posliiniksi.

Jotenkin kamalan vaikea lapsille selittää, mitä ne tekee.

Vierailija
56/75 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meinasi nauru loppua kun olen seurannut, kuinka nuoret naiset ajelee alapäätään suihkussa. Olen kai liian vanha, etten ymmärrä tällaista. Mutta aika karskilta hommalta näyttää kun ollaan jalat haarallaan kyykyssä ja venytellään pillunhuulia ja vedellään posliiniksi. Jotenkin kamalan vaikea lapsille selittää, mitä ne tekee.

Tuollainen on HÄVYTÖNTÄ!!!! SEN VERRAN HÄPYÄ PITÄÄ OLLA NAISELLA ETTÄ HOITAA KARVOJENSA POISTOT JA PIMPIN VENYTTELYT KOTONAAN OMIEN NELJÄN SEINÄN SISÄLLÄ EIKÄ VIATTOMIEN UIMARIEN SILMIEN EDESSÄ!!!!!!!

Vierailija
57/75 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uimashortsitkin kielletään, ainakin meidän lähiuimahallissa.

Vierailija
58/75 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jännää tänään näkyy uimahallissa? :)

Vierailija
59/75 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli yksi mies, jonka vatsassa ja selässä oli punaisia, noin sormen paksuisia kirkkaanpunaisia viivoja! Ne oli ehkä 4 cm pitkiä ja muodosti ympyrän! Siis mahassa oli yksi punaisista viivoista tehty ympyrä ja selässä toinen! Hieman puistatti kun mies istahti lastenaltaaseen! Mitä jos ne tarttuu? Mitä ne oli? Ei kai kellään tuollaista tatuointia ole? Rinnassakin oli pari sellaista punaista viivaa mutta ne ei muodostanut mitään kuviota. En sanonut tietenkään herralle mitään. Mutta toivoin ettei ne ole verta tms. mikä liukenee veteen jossa lapseni uivat.

Sitten toinen raportoimisen arvoinen asia oli vanhahko naishenkilö, joka nousi syvästä altaasta rappusia ylös ja hänen jalkovälissään roikkui kaksi tooooooodella pitkää uimapuvun verhoavaa juttua. Siis uimapuku lörpötti jalkojen välissä kahtena todella pitkänä kepukkana.

Ja kolmas huomion arvoinen asia olin tietenkin minä; kurttuiset ja löysät tissit roikkuivat melkein polvissa asti, vatsa ja persus olivat täynnä huomattavan syviä raskausarpia ja säärissä oli vähän hajakarvoja jotka huomasin liian myöhään vasta pukukopissa!

Vierailija
60/75 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako tuollaista burkinia käyttää myös ei-muslimi? mun iho on vähän.. outo, joten toi olis tosi kätsy. en tosin välittäis päähinettä laitta. mut siis, saako sellaiseen pukeutua kuka vaan?

eli jos menen trikoissa ja pitkähihaisessa urheilupaidassa uimaan niin se lienee ihan ok eikä mua heitetä ulos? ja saunaan kans?

terv. ihovammainen

Jos haluat, kokeile ja tule kertomaan miten kavi. USAssa on firma, jossa niita myydaan - varmaan tilattavissa Suomeenkin.

Noissa ei ole vyotaroa, tarkoituksella muodot peitetaan, muuten pitaisin. :) Eli ovat aika rumia leikkaukseltaan, muslimeillahan tarkoitus onkin toinen eli olla mahdollisimman ei-viehattava.

Olen auringolle herkka itsekin. Lapsillehan jo onkin peittavia uima-ja ranta-asuja. Asia on kai sitten tabu, kun raajat peittavia uima-asuja eivat viela tavalliset aikuiset saa halutessaan ostaa. Pitanee jatkaa hyvan markapuvun etsintaa sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi