Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö miehiä jotka käy useasti Thaimaassa?

Vierailija
24.02.2010 |

Mä tiedän kaksi miestä, kaverukset :( Toisella vaimo ja lapsi, toinen lapsettomassa avoliitossa...

Kuulin juuri että niillä on siellä "tyttöystävät" eli paikalliset, maksulliset naiset joita käyvät muutaman kerran vuodessa tapaamassa.

En mä ainakaan päästäisi miestäni kaveriporukalla ulkomaille, varsinkaan tuohon paikkaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en muutenkaan tunne yhtään sellaista miestä, joka matkustaisi lomamatkalle minnekään ilman perhettään.

Vierailija
2/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kyllä vaan reissataan koko perheen voimin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissasi aina VAIN Thaimaahan ja ylisti maata vaikka miten. Pari-kolme kertaa vuodessa, kaikki lomansa oli siellä. Sinkkumies. Minusta selvä peli... naisissahan se siellä oli, maksullisissa.

Vierailija
4/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenellä oikeasti on niin ällöttävä mies, joka edes ajattelee lähtevänsä panemaan thaikkumuijia Thaimaahan??

Vierailija
5/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kaksi miestä, kaverukset :( Toisella vaimo ja lapsi, toinen lapsettomassa avoliitossa...

Eikö niitten naisten pitäisi hiffata??

Vierailija
6/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenellä oikeasti on niin ällöttävä mies, joka edes ajattelee lähtevänsä panemaan thaikkumuijia Thaimaahan??

ap

Vierailija
7/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona hiiriä, vaimo ja lapset. Sitten ollaan maksullisen kanssa koko loma ja itketään kentällä ikävää, kun se kielitaidoton baarityttö täytyy jättää ja palata tylsän vaimon luokse. Yksikin itki kuulemma suoraan lentokentällä laskuhumalassa: "mä vihaan Maijaa..." Niin, Maija pilaa elämän pitämällä perheen pystyssä ja se onni olisi siellä Thaikuissa.

Vierailija
8/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kavereissa on kanssa näitä. Kotona hiiriä, vaimo ja lapset. Sitten ollaan maksullisen kanssa koko loma ja itketään kentällä ikävää, kun se kielitaidoton baarityttö täytyy jättää ja palata tylsän vaimon luokse. Yksikin itki kuulemma suoraan lentokentällä laskuhumalassa: "mä vihaan Maijaa..." Niin, Maija pilaa elämän pitämällä perheen pystyssä ja se onni olisi siellä Thaikuissa.