Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UIIIIIII uimahallissa nähtyä!

Vierailija
05.03.2010 |

Tapaus 1: nainen jonka selkä oli ihan täynnä mustaa pitkää karvaa.

Tapaus 2: nainen ui burkinissa!

Tapaus 3: nainen istui hajareisin kynityn kalkkunan kanssa saunan lauteilla! Kananliha-iho paistoi suoraan silmiin, punaiset pilkut ja valkoinen nahka.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku nähnyt oikeita hermofriittejä?

Vierailija
22/75 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkojen välissä. Eihän se vaan ollut se kuukuppi? Uusi uimapukumalli vai pesusieni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkojen välissä. Eihän se vaan ollut se kuukuppi? Uusi uimapukumalli vai pesusieni?

se oli ehkä vamppu jolla nainen yritti peitellä kaljua alapäätänsä!

Vierailija
24/75 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/75 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne pääsee taas! Kaveri oli jo. Ei uimahallia evakuoida ja eristetä yhden kakan takia :)

Vierailija
26/75 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisa kakka tuo KANTA-HÄMEEN uimahallipökäle! Olikohan siitä jo juttu Iltasanomissa?

Vierailija
27/75 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kunnioitan sitä, että ihmiset voi käydä uimahallissa näyttivätpä miltä tahansa. Myös kaljuilla, karvaisilla, läskeillä ja rumilla on oiekus uida eikä se ainakaan mua haittaa...

Mutta kyllä vilkaisin toisenkiin kerran, kun näin mummolla silarit. Tosi hienot tissit kyllä, isot, pystyt ja sileäihoiset, mutta aivan eri paria lopun mummon kanssa, joka oli vanha, laiha ja ryppyinen :)

Vierailija
28/75 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vei rinnan ja poistatti toisenkin sinä samalla. Kaikki vaatteet on saattanu olla sitte niitä isorintasten vaatteita. Miksei voisi laittaa silareita? Jos on koko ikänsä ollu rintava, miksi ei olis sitte loppuun asti?

Vierailija
29/75 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
30/75 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako tuollaista burkinia käyttää myös ei-muslimi? mun iho on vähän.. outo, joten toi olis tosi kätsy. en tosin välittäis päähinettä laitta. mut siis, saako sellaiseen pukeutua kuka vaan?

eli jos menen trikoissa ja pitkähihaisessa urheilupaidassa uimaan niin se lienee ihan ok eikä mua heitetä ulos? ja saunaan kans?

terv. ihovammainen

Ja jos ei saa niin haet ihotautilääkäriltä semmosen lätkän kun ommellaan uikkariin kiinni ni silloin saat vastmasti pitää burkinia uimahallissa ja mennä jopa tarvittaessa saunaan se päällä.

Vierailija
31/75 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli nälkä kun alkoi ajattelemaan teidän uimahallireissuja :)

Vierailija
32/75 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimashorteja EI SAA käyttä, mutta burkinia saa !!!!

Miten te tämän selitätte ?

Vierailija
33/75 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa kalkkunoita, meloneita ja hermofriitteja...

Mitä enemmän mä olen käynyt uimahallissa sitä enemmän mä kunnioitain niitä kävijöitä. Todella monennäköistä kansaa laidasta laitaan ja kaikilla täytyy olla rautainen itsetunto että on alasti oma itsensä muiden seassa.

Mutta tiedättekö mitä: enemmän mä olen tuijottanut siellä sitä kuvankaunista naista kuin sitä jolla tissit/maha/peppu tai mikä muu tahansa repsottaa.

Vierailija
34/75 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei saa niin haet ihotautilääkäriltä semmosen lätkän kun ommellaan uikkariin kiinni ni silloin saat vastmasti pitää burkinia uimahallissa ja mennä jopa tarvittaessa saunaan se päällä.

Kyllä siitä varmaan tulee niitä myrkyllisiä kaasuja, joten en usko, että sais mennä saunaan.

Vierailija
35/75 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkakaaligratiinia! Nams...

Vierailija
36/75 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin et siel oli.

Vierailija
37/75 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin et siel oli.

siellä se pökäle piti hauskaa.

Vierailija
38/75 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpykarvat rehotti pimpin ympärillä ja siis bikihousujen ulkopuolella. Siis vois vähä kattoo ja ajella puskaansa.

Vierailija
39/75 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon sinne voi mennä uimaan?

Vierailija
40/75 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisivätkpä useimmat hyllyvät ja löllyvät uimarit noin ihanan peittävää asua. Monelle D-kuppiselle "herras"miehellekin se olisi oiva valinta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän