UIIIIIII uimahallissa nähtyä!
Tapaus 1: nainen jonka selkä oli ihan täynnä mustaa pitkää karvaa.
Tapaus 2: nainen ui burkinissa!
Tapaus 3: nainen istui hajareisin kynityn kalkkunan kanssa saunan lauteilla! Kananliha-iho paistoi suoraan silmiin, punaiset pilkut ja valkoinen nahka.
Kommentit (75)
jalkojen välissä. Eihän se vaan ollut se kuukuppi? Uusi uimapukumalli vai pesusieni?
jalkojen välissä. Eihän se vaan ollut se kuukuppi? Uusi uimapukumalli vai pesusieni?
se oli ehkä vamppu jolla nainen yritti peitellä kaljua alapäätänsä!
Kyllä sinne pääsee taas! Kaveri oli jo. Ei uimahallia evakuoida ja eristetä yhden kakan takia :)
Kuuluisa kakka tuo KANTA-HÄMEEN uimahallipökäle! Olikohan siitä jo juttu Iltasanomissa?
kyllä kunnioitan sitä, että ihmiset voi käydä uimahallissa näyttivätpä miltä tahansa. Myös kaljuilla, karvaisilla, läskeillä ja rumilla on oiekus uida eikä se ainakaan mua haittaa...
Mutta kyllä vilkaisin toisenkiin kerran, kun näin mummolla silarit. Tosi hienot tissit kyllä, isot, pystyt ja sileäihoiset, mutta aivan eri paria lopun mummon kanssa, joka oli vanha, laiha ja ryppyinen :)
ja vei rinnan ja poistatti toisenkin sinä samalla. Kaikki vaatteet on saattanu olla sitte niitä isorintasten vaatteita. Miksei voisi laittaa silareita? Jos on koko ikänsä ollu rintava, miksi ei olis sitte loppuun asti?
saako tuollaista burkinia käyttää myös ei-muslimi? mun iho on vähän.. outo, joten toi olis tosi kätsy. en tosin välittäis päähinettä laitta. mut siis, saako sellaiseen pukeutua kuka vaan?
eli jos menen trikoissa ja pitkähihaisessa urheilupaidassa uimaan niin se lienee ihan ok eikä mua heitetä ulos? ja saunaan kans?
terv. ihovammainen
Ja jos ei saa niin haet ihotautilääkäriltä semmosen lätkän kun ommellaan uikkariin kiinni ni silloin saat vastmasti pitää burkinia uimahallissa ja mennä jopa tarvittaessa saunaan se päällä.
tuli nälkä kun alkoi ajattelemaan teidän uimahallireissuja :)
uimashorteja EI SAA käyttä, mutta burkinia saa !!!!
Miten te tämän selitätte ?
uimahallissa kalkkunoita, meloneita ja hermofriitteja...
Mitä enemmän mä olen käynyt uimahallissa sitä enemmän mä kunnioitain niitä kävijöitä. Todella monennäköistä kansaa laidasta laitaan ja kaikilla täytyy olla rautainen itsetunto että on alasti oma itsensä muiden seassa.
Mutta tiedättekö mitä: enemmän mä olen tuijottanut siellä sitä kuvankaunista naista kuin sitä jolla tissit/maha/peppu tai mikä muu tahansa repsottaa.
Ja jos ei saa niin haet ihotautilääkäriltä semmosen lätkän kun ommellaan uikkariin kiinni ni silloin saat vastmasti pitää burkinia uimahallissa ja mennä jopa tarvittaessa saunaan se päällä.
Kyllä siitä varmaan tulee niitä myrkyllisiä kaasuja, joten en usko, että sais mennä saunaan.
Kuulin et siel oli.
siellä se pökäle piti hauskaa.
häpykarvat rehotti pimpin ympärillä ja siis bikihousujen ulkopuolella. Siis vois vähä kattoo ja ajella puskaansa.
Käyttäisivätkpä useimmat hyllyvät ja löllyvät uimarit noin ihanan peittävää asua. Monelle D-kuppiselle "herras"miehellekin se olisi oiva valinta!