Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä harrastat?

Vierailija
05.03.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Mun elämä...milloin siitä tuli näin hirveä...

Just tällä hetkellä asian on noin ja ehdin harrastaa vain juoksemista, hiihtoa ja laskettelua lasten kanssa. Mutt kohta pääsevät harrastuksiin omatoimisesti ja sitten alan kenties harrastaa vaikka mitä :)

Vierailija
2/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa sälyä, käyn circuitissa ja aloitan kuntonyrkkeilyn eli liikuntaa harrastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan jalkapalloa ja tanssia. Jalkapalloa pelaan 2-3 viikossa, jos on pelejä niin useammin. Tanssimassa käyn kerran viikossa. Mies kahtoo lapsia tuon ajan. Minulla varmaan hajoaisi pää, jos en pääsisi harrastamaan omia harrastuksiani, se on sellaista omaa laatuaikaa. Vastaavasti mieskin viettää aikaa omien harrastuksiensa parissa.

Vierailija
4/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

+vauvan kanssa jumpassa,vien isompaa omiin reeneihinsä, lasketellaan, koiran kanssa liikutaan...jne. eli liikuntaa

Vierailija
5/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikkoon käyn street salsassa.

Talvisin lumilautaillaan perheen kanssa.

Muulloin kuin talvisin käyn epäsäännöllisen säännöllisesti laskettelemassa.

Juu ja lapsilla treenejä, turnauksia, pelejä, kilpailuja niin että ehkä 1-2iltaa viikossa/viikonloppupäivä ei ole mitään.

Minulla alkaa oma harrastaminen sitten paremmin joskus 10v päästä...

Vierailija
6/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsastus, golf, eri jumpat, koiran kanssa lenkkeily.

Vierailija
7/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörällä ja kävellen, kauppamatkat ja välillä työmatkatkin.

Omakotitalossa isolla tontilla harrastan kesäisin puutarhan hoitoa, meillä on useita marjapensaita, kirsikkapuita ym. Mies tekee talvella lumityöt ja minä huolehdin nurmikoista ja muusta pihan hoidosta, haravoin, leikkaan oksat, maalaan seiniä ulkopuolelta jos tarve, samoin tapetoin sisällä ja aina tuntuu että jostain päästä on alettava kun toisen pään saa valmiiksi...

Kesämökillä samoja hommia ja lisäksi mökillä näkee tähtiä paremmin kuin kotona johon valoa tulee liikaa lähialueilta. Harrastan tähtien katselua kaukoputkella.

Käsityöt kuten neulominen ja ompelu on kiva harrastus, vaikka isossa perheesssä käsityöt ovat tarpeenkin.

Luen miten aikaa riittää, enemmin kesällä ulkona kahvikupin kanssa, siellä ompelenkin.

Valokuvien laitto on "jatkuva" harrastus. Mihin tai miten niitä laittaisi muuten kuin albumiin? Nytkin on pöytään levitettynä useampi kasa kertyneitä kuvia ja yritän keksiä mitä niillä tekisin, että osa olisi vaikka näkyvillä...

Kuvia on kertynyt isossa perheessä ja matkusteluista, joka on kai harrastus sekin.

Teen kiinnostukseni takia "rullaa" maailmankausista. On tullut joitakin vuosia kahlattua läpi kasoittain Tieteen kuvalehtiä ym. joista saan tarvitsemani kuvat ja muuta jotka kiinnitän rullaan kunkin omaan kauteensa. 1cm rullassa vastaa määrättyjä vuosia miljoonissa, olohuone on onneksi pitkä rullan avaamisessa. lapset saavat hyvin käsityksennkälaisesta on lähdetty silloin...

Ei tule aika pitkäksi kun vielä pelaamme pokeria mieheni kanssa livenä, on taas tänään aikomus koittaa pärjätä...

Olen kai sellainen "taivaan rannan maalari" harrastuksineni, mutta eiköhän sitä joskus tule jotain valmistakin.

Vierailija
8/11 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vesijuoksu

-kuntosali

-lenkkeily

-askartelu

Vierailija
9/11 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy yksin missään kodin ulkopuolella, mutta kotona on "omaa tekemistä" tarpeeksi. en pidä harrastuksena mitään sellaista, millä voi aiheuttaa hyvää muille tai itselle muista riippumatta. lukemisestakin on hyötyä itsensä lisäksi muille, jos valikoi luettavansa.

en ole sosiaalisestirajoittunut tai pirttihirmu.

Vierailija
10/11 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ne kaikki

Vierailija
11/11 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvisin hiihtoa, kesäisin hölkkää. Laulan kuorossa, silloin tällöin käyn laulutunnilla. Lapsilla yli 10 harrastuskertaa per viikko joihon kuskaaaaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi