Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kohta 37-vuotias mamma laittaa kohta vartalokuvansa tänne kaikkien töllisteltäväksi!

Vierailija
04.03.2010 |

Kaksosten jälkeen vartaloni on todella "kaunis" kaikkine tuhansine raskausarpineen ja repeämineen. Läskiäkin on (10 kiloa liikaa) ja selluliittia löytyy. Palkintona muksuista minulle on jäänyt ikuinen pömppövatsa, josta aina silloin tulee kyselyjä: "Milloin on laskettu aika?" Tuohon pömppöön ei auta muu kuin kirurgin veitsi, sekin on käyty jopa fysiatrilla asti toteamassa. ;)

Ihmetyttää nämä 20-25 v. muijat, jotka tänne omia kuviaan laittavat ajatuksella "kauhistukaa, olen niiiiiin läski ja arpinen", kun kropassa ei edes näy raskauden jälkiä. Voe hyvää päevää!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ylimääräistä kyllä. Sulla on löystyneet VATSALIHAKSET! Oletko treenannut syviä vatsalihaksia?

Mulla on löystynyt iho, se tarkoittaa että IHO ROIKKUU, se roikkuu alaspäin, ei pömpötä kuin raskausvatsa. Se se vasta on ällön näköistä! Mieluummin pömppö kuin riippu!

t. 3 lapsen äiti

Vierailija
42/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen vain yhden lapsen synnyttänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen vain yhden lapsen synnyttänyt

enkä tarkoita noita kuvia :)

ä43v.

Vierailija
44/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt 4 yli 4kiloista lasta. Olen jokaisesta painanut ennen synnytystä yli 90kg. Läskiä oli, koska en vain saanut itseäni niskasta kiinni ja lihoin joka raskaudesta.

Olin aika hurjan näköinen vielä vuosi viimeisen syntymän jälkeen. Mahanahka roikkui ja läski lotisi ja perse hyllyi.

Kyllästyin ja aloin säännöllisen treenauksen ja tiputin painon BMI 21.

Ei toki enää ole nuoren tytön vartalo, koska mahalihakset ovat erkaantuneet ja pömppö on edelleen. Samoin nahkaa on ylimääräistä, eikä se lähde kuin leikkaamalla. Siihen ei ole varaa.

Mutta...

syvien mahalihasten treenaus on se taikasana ja painon tiputtaminen. Kun saat poikittaisen mahalihaksen kuntoon, vetäytyy koko mahasi sisäänpäin ja ryhtisi paranee.

Muutenkin kovasti liikuntaa. Ei siis välttämättä mitään punttisalilla pari kertaa viikossa vaan aerobista liikuntaa 10 tuntia viikossa ja päälle tiukkaa keskivartalotreeniä kotona monta kertaa viikossa.

Alkaa näkyä tulosta.

t. 45v rujo ja rähjääntynyt, mutta joka on tehnyt todella paljon töitä kroppansa eteen ja tulokset näkyy.

Älä hellitä ja masennu vaan tee sitkeästi töitä. Tulokset eivät näy vuodessa, mutta jo parin vuoden tiukan treenin jälkeen mahasi on muisto vain.

Ja edelleen tsemppiä sinulle.

Vierailija
45/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..uskovat olevansa samannäköisiä kuin teini-ikäinen tyttärensä. Kyllä ihmisen kasvoista näkee iän, vaikka olisi kuinka monta botoxia pistetty! Silmistä viimeistään...ja polvien seudusta.

Vierailija
46/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..uskovat olevansa samannäköisiä kuin teini-ikäinen tyttärensä. Kyllä ihmisen kasvoista näkee iän, vaikka olisi kuinka monta botoxia pistetty! Silmistä viimeistään...ja polvien seudusta.

nainen pitää itsestään huolen ja liikuu ja jumppaa?

Huomaat syyn siihen sitten 50 vuotiaana kun tukiranka pettää ja selkäsäryt alkavat ja kroppa lahoaa käsiin.

Tunnen monta yli 60-70 vuotiasta naista, jotka liikkuvat ja pitävät huolta itsestään ja ovat paremmassa fyysisessä kunnossa kuin moni kolmikymppinen.

Itsestään ja kunnostaan huolenpito on paras satsaus itseensä ja tulevaisuuteensa.

Mitä sillä on naaman kanssa tekemistä jos ei anna itsensä lihoa ja kuntonsa rapistua. Mutta sen ryppyisen naamankin jaksaa kantaa paremmin hyväkuntoisella kropalla kuin ylipainoisella. Moni työkaverini on jo nelikymppisenä polvivaivainen, selkäkipuinen, jaloissa luupiikkejä ja kantakalvon tulehduksia. Kaikki johtuu ylipainosta ja huonosta kunnosta.

Vierailija
47/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma napatyrä nyt. Onko ap:lla sama juttu? Maha on suhteettoman iso muuhun kroppaan nähden. Esim farkut on aina isot takapuolesta tai kiristää mahasta. Ei tää oo vaan kaksosraskauksien harmi, vaikka varmasti niissä yleisempi. Ihmettelin pitkään, kun en treenamalla enää palautunutkaan kuntoon ja navan kohdalla vielä törrötti omituisesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi